Aslındaa...

20 4 3
                                    

Aslındaa;
Arkadaşlar bu acı bir gerçekki:
Şu dünyada doğrudan çok yalan var ki bir o kadarda yalann...
Dünyada bu kadar yalan - yanlış içerisinde tek bilinen , gerçek bir doğru vardırki oda Allah birdir ve tektir.Belki bu bölüm sizin canınızı sıkabilir ama inanın ne zaman ne geleceği belli olmuyor. Şimdi belki diyeceksinizki bu kız ne biliyoda konuşuyo... Arkadaşlar inanın iyi biliyorum. Çok şey yaşadım....
Ha bu uzun bir hikaye anlatsam da pek uygun düşermi emin değilim ama...boşverin.
Bide şuda bir gerçektir;
Örnekler üzerinden gidersek , diyelimki evdeki bir vazoyu kırdık.Biliyoruzki annemiz bize kızıcak . O görmeden temizledik. Sonra da gidip bir yere saklandık. Diyelimki yatağın arkası. Annemiz aradı aradı bulamadı. Bir süre sonra ortaya çıktık. Olay kapandı.

Bide şu örneğe bakalım;
Bir hırsızlık yaptık. (Biliyosunuzki bu yanlış bir davranış , yapılmamalı , sadece bir örnek) Polisler peşimizde. Bir eski ev bulduk. İçine girdik saklandık. Polislerden kurtulduk ama şunu unuttukki bizi polislerden ziyade Allah görüyo.
       Yani arkadaşlar demek istediğim ; bu iki örneğe bakarsak , ne yaparsak yapalım Allah bizi görüyor. Nerde olursak olalım. Yatağım altı , yanı vb. Evin içi ,vb... Allah bizi her yerde görüyor. Bundan dolayı yaptıklarımızı bunu bilerek yapmalıyız. Yani siz annenizin gözü önünde bir vazoyu kırabiliyor , polislerin yanında bir bankayı soyabiliyormusunuz . BENCE HAYIR. Yapamayız. Bilirizki annemiz bize kızar  veyahutta polis bizi hapse atar.  Ama şunuda bilmeliyiz ; günümüz bittiğinde , buralardan göçüp gittiğimizde Allah Katı'nda da bir hesap vericez ve bu hesap en büyük hesap olucak.
--------
Arkadaşlar bu bölümde canınızı sıktıysam özür dilerim ama sadece ben bunu aklınızda bulundurmanızı istedim.

Aslındaa...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin