That Day Change EVERYTHING

1.9K 123 8
                                    

Harry POV:
Dneska to má být, jdu na oběd s Louem. Nemůžu se dočkat až ho uvidím.

Užívám si krásné ticho a také relaxační koupel. Byl jsem jak smyslu zbavený. Nemohl jsem ani na minutku přestat myslet na Louise. Nevím , prostě je to ten člověk, ten pravý pro mě.

Nedovolím aby někdo mi ho přebral. Je mi jedno jestli je Gay nebo ne. Klidně tu holku podplatím aby mu dala košem.

Byl jsem ve stresu. Nechápal jsem jak jedná blbá záporná myšlenka mi může zamotat hlavu. Dnes to zkusím. Je mi jedno jeho reakce, musím se nějak přesvědčit, že bych to dokázal udělat i za nejhorší podmínky. Celý se třesu. Musím se uklidnit. Musím zavolat Denson co se děje a tak.
**********************************************************************************
Jak jsem čekal. Denson mě zase přesvědčila že se nemusím ničeho bát. Něco jiného bylo kdybych přece už něco udělal že. Pfft, ále. Máchl jsem si i ručkou abych se cítil lépe.

Koukl jsem se na hodiny a bylo půl dvanácté. Ideální čas něco dělat. Začal jsem si česat vlasy a přemýšlet, co asi Lou dělá. Kouká na televizi, pije kafe nebo snad na mě myslí ? Hezká to představa.

Česal jsem se tak dlouho, takže každičký vlásek ná mé hlavě měl vlastní prostor a vlastní soukromí. Žádné uzlíky jen hezky rozčesané vlasy. S vlasy jsem byl spokojený teď ostatní hygiena.

Mám ještě hodinu a patnáct minut. To je dost na to abych si vybral pravý outfit na dnešek. Docela mi příjde, že to řeším jako holka. Jo možná jo , ale né každý holce přece stojí o pravou lásku, ale jen o sex a papa. To já bych si k Louisovi ani k nikomu jinému nedovolil.

Hrabal jsem v šatní jako ženská. Všechno jsem za sebe vyhazoval a pořád říkal že to není to pravý.
Nakonec jsem vytáhl černou košili a krásné sako posázený kytkami a to samé i kalhoty. Strašně se mi tenhle styl líbil, a to dělá to, co jsem.

Každý by se měl oblékat tak jak se mu to líbí, nedávat na rady toho druhého , to co se vám líbí , to si kupte. Rada do života Stylesi.

Prohlížel jsem se v zrcadle. Koukal jsem na sebe ze všech úhlů i stran. Slušelo mi to. „" Ego up Stylesi „" Říkalo mi podvědomí.

Vyšel jsem do obýváku pro peněženku a klíče od auta. Dneska jedu za sebe ne za nějakou celebritu. Příjde mi to ohledně našeho rande nevkusné.
Zasedl jsem za volant a vyjel do mé oblíbené restaurace. Zapnul jsem si rádio pro lepší odreágování cesty.

**********************************************************************************
Byl jsem před restaurací, zaparkoval jsem, a vyšel dovnitř restaurace. Objednal jsem nám stůl a pár maličkostí, aby byl Loui překvapený.

Objednal jsem nám červené víno a nějaké malé sladkosti. Jako je třeba brownie nebo tak něco. Číšník mi donesl víno i brownie. Teď jsem už jen čekal na Louise. Musím se přiznat byl jsem tady o trošku dřív. Asi o deset minut abych to všechno stihl.

Louis POV :
Byl jsem přivravený, oblečený i navoněný a všechno. Jel jsem už nějakou tou chvilku autem. Doufám že nepřijedu pozdě. Snad ne.

Zaparkoval jsem na parkovišti a viděl jsem Harryho auto. „" Sakra „" Byl jsem tady pozdě. Ale podle hodinek jsem tady byl akorát na čas.

No, Jsem asi nějakej mág a asi jsem se naučil cestovat časem nebo něco takového. Hodně jsem se koukal na doktora Who takže umím cestovat v čase. Jo , jo umím. Rozběhl jsem se do restaurace aby tam Harry nečekal.
" Dobrý den, jdu za panem Stylesem, zavedl byste mě prosím ke stolu ? "
" Jistě , pojďte zamnou pane"
Šel jsem poslušně jako pejsek za sluhou, číšníkem nebo kým. Byl jsem rád že konečně uhnul a já zase se mohl střetnout s Harryho velkým bílým úsměvem. Bylo to okouzlující. A to co nám objednal, ještě lepší.

" Ahoj Hary " Usmál jsem se na něj
" Ahoj Louisi , posaď se"
" Ty si objednal brownie ? Jak víš že je to moje oblíbené sladké jídlo ?"
" Jednoduše, protože je to i moje nejoblíbenější, a nerad se hádám s někým co chce. Většinou se nikoho neptám"
" To vidím ty dominante "

Oba dva jsme se zasmáli a pustili se do toho krásně sladkého jídla co miluji. Celou dobu co jsem jedl, jsem nemohl spustit z toho krásného stvoření očiska. Byl jsem jak pejsek, který koukal na jídlo a prosil o pozornost. Brownie se doslova rozpadal na talíři a rozpouštěl na jazyku, kdybych mohl , klidně i vzdychám kvůli tomu.

Dojedl jsem a koukal jsem dál na Harryho. Bylo to , vtipné , nedokázal ani otevřít blbé víno. Jak roztomilé.
" Harry "
Natáhl jsem ruku a položil na jeho na víně. Podíval se na mě a já se usmál. Koukal jsem mi do očí a já jemu. Bylo to zase tak překrásné.

" Číšníku ? "
" Co si přejete pane "
" Potřebovali bychom otevřít víno, bylo by to možné ? "
" Jistě , vydržte chvilku "

Koukal jsem jen na Harryho překvapený výraz. Jen jsem pokrčil rameny a usmál se na něj. Začali jsme se smát z ničeho nic. Prostě jen tak. Celá restaurace se na nás koukala ale mě to bylo úplně jedno. Byl jsem tady s ním, s Harym a to mi stačilo.
**********************************************************************************
Byli jsme po delikátním obědě i víně. Jsme v parku a procházíme se zase v západu slunce po něm. Jednoduše jsme chodili pořád dokola a dokola. Pořád jsme měli o čem mluvit.

Zastavili jsme se u lavičky abychom si na chvilku provětrali nohy. Bavili jsme se o vztazích. Harry se mě zeptal jestli jsem měl někdy přítele/přítelkyni. Kývl jsem a sklopil pohled.

" Stalo se něco hrozného že ano ? "
" Ano , ona mě jen využívala kvůli penězům a jen aby si mohla ze mě vystřelit. Byla to dívka kterou jsem miloval ale asi jsem pro ni nebyl dostatečně dobrý "

Začali stékat slzy po mých tvářích, upřímně ? ta kráva je mi úplně u řitě chci jen aby mě Harry litoval.

" Možná ne pro ni , ale pro mě ano "
" Cože ? "
Harry ...............

Love From 17BLACKKde žijí příběhy. Začni objevovat