Suga's //P.O.V//
Ik duwde de andere jongens aan de kant om Jenny te zien. Ze leeft nog!.. Ze keek me met haar helderbruine ogen aan en lachten. We knuffelde, ik hielp haar uit de bus.
Ik zag dat iedereen geschrokken was, met als ik. We liepen naar de kantine zodat ze even kon zitten en bijkomen. Een traan rolde over haar wangen "Is er iets?" Ze keek naar beneden.
Ik wou weglopen totdat ze mijn hand vastpakte.. Ze wees naar een plek naast haar. Ze vertelde me over V en de berichtjes. Ik sloeg mijn arm om haar heen, Ze deed haar hoofd op mijn schouder.
"Het komt wel goed" Ik hoorde haar snikken. De bel ging, ik hield haar hand vast en liep naar de les. Ze was er niet bij met haar hoofd.. dat zag ik gewoon.. Ik legde mijn hand op haar schouder, Ze keek me aan en hield mijn hand vast.
Na school besluit ik wat te doen met de jongens, omdat ik de hele dag bij Jenny was. Ik deed onze bus open en in mijn kamer en zag Jenny huilen op mijn bed.. ze was echt van streek..
Ik zag dat ze schrok toen ik naast haar ging zitten "Suga.." Ik luisterde goed "Ik ben bang.." Ik gaf haar een kus op haar hoofd "Ik beloof je Jenny, Het komt wel goed.. "
Ik keek haar aan zij mij.. En toen vlogen de vonken ervan af... We zoende... Het was niet zo maar een kus.. Het was vol passie.. Het was... Perfect...
Ik geloofde nooit in ware liefde, maar nu ik het zelf mee maakte wist ik het gewoon zeker: Wij waren voor elkaar bestemd...
Jenny's //P.O.V//
Die kus met Suga was niet gewoon, het was magisch.. Ik had zo veel meegemaakt deze dagen, ik had iemand nodig om me gevoelens mee te delen.
En hij was die iemand.. Ik had nog nooit een jongen ontmoet als hem, Zins ik hem ontmoeten was hij zo aardig tegen me.. Maar om eerlijk te zijn en begrijp me niet verkeerd..
Ik had nog gevoelens voor V.. Hij heeft mij leven zo veel moeilijker gemaakt! Maar er is iets in hem dat mijn aandacht blijft aan trekken.. Een slechte of een goede manier, hij kon het..
Ik probeer hem uit mijn hoofd te zetten, maar het lukt niet.. Vanaf de eerste dag dat ik hem zag wist ik dat er iets speciaal was aan die jongen..
Ik ben natuurlijk niet vergeten dat hij mij en Didi bijna vermoord heeft. Maar er is toch een reden dat hij me mee uitvroeg?..
Hij zou dan ook gevoelens voor mij hebben... Of vind hij het leuk om met mijn hart te spelen.. Ik wil antwoorden! En ik beloof je ik zal ze krijgen ook!.. Dit is nog lang niet voorbij..
*De volgende dag op school..*
Ik deed me kluisje open toen ik plotseling armen om mijn middel voelde, ik draaide me om..
Het was Suga. Ik kuste hem op zijn wang en draaide me om zodat ik mijn boeken kon pakken. Ik deed me kluisje dicht en toen pakte Suga plotseling mijn hand en trok me mee.
We kwamen bij de bus.. Ik stapten in, de andere jongens zaten op de bank.. Ik hoorde Suga de deur sluiten. Jin begon met praten "Oké jongens.."
Ik kuchte "En meisje" Hij ging verder.. "Morgen treden wij op!" Zei hij nou optreden?.. "Deze keer niks groots.. "We treden op bij een feestje van.. Veronica!"
Even stoppen.. Zij hij nou Veronica?.. De meid die mij bedreigde, V kuste en de reden is dat al dat gedoe is gebeurt?.. Jin ging verder "Ze word 17 en wilt graag dat we komen optreden!"
Nee.. Dat gaat echt niet gebeuren, ik draaide me om tot dat ik realiseerde dat ik dit moet doen voor de band.. Hoe gemeen die kreng ook is..
Ik blijf mijn band trouw.. Ik liep naar buiten toen iedereen klaar was met High-5's geven.. Suga liep me achterna.. "Hey Jenny " Ik knikte "W- wil jij mijn date z- zijn voor het f- feest?
Hij werd rood.. "Heel graag!" Hij lachte, hij bood me een lift aan met zijn auto.. Ik antwoorde dat dat goed was.
Thuis aangekomen kon ik niet wachtte tot ik in bed lag.. Ik vroeg nog even aan Suga hoe laat het feest begon op whatsapp.. Mijn telefoon vibeerde, geen bericht van Suga maar een onbekend nummer...
Ik ben klaar met al die berichten!.. Waarom heb ik niet gewoon een normaal leven?.. Het is heel leuk dat ik in een band speel een vriendje heb, maar dit was nooit gebeurt als BTS niet naar mijn school was gekomen..
Als ze niet in mijn stad waar gekomen.. als ze nooit in mijn leven waren gekomen...
Nee Jen geen negatieve energie! Morgen heb je je allereeste optreden..*De volgende dag thuis na school*
Ik besloot nog wat te oefenen voor de optreden van straks. Na het oefenen deed ik mijn zwarte jurk aan, mijn zwarte hakken en stook ik mijn haar op.
De deurbel ging, het was Suga. Hij was best netjes gekleed. We liepen naar zijn auto, bij het feestje aangekomen zag ik de jongens we liepen met zijn alle naar binnen.
En toen zag ik Veronica met twee meisje achter haar. Ze liep naar me toe. Gelukkig dat Suga bij me was. "Oh hey Jenny!" Was ze me vergeten ofzo? "Leuk dat je er bent!" Ze keek naar Suga
"En wie is deze knapperd? Je broer?" Ik keek haar boos aan.. "Nee dit is mijn vriendje!.. Suga" Ze bleef staren naar Suga "Ben jij niet een beetje jong voor een vriendje?" Suga liep weg..
En toen veranderen van een zoet snoepje naar een bitter spruitje. "Leuk vriendje, pas maar op dat je hem niet kwijt raakt.." Ze lachtte gemeen
"Oh ja.. Trut.. Jij gaat boete voor wat je deed met V.. " Ze knipte heel achterlijk met haar vingers.. Een van haar schoothondje gaf haar een beker aan.
Ze gooide het over mijn hoofd.. Toen ging het even mis. Ik besprong haar, heb haar gevuist en haar haar getrokken..
Toen ik om me heen keek zag ik mensen fluisteren.. Gezicht vol met afschuw.. Toen realiseerde ik met wat ik had gedaan.. Ik heb de Jarige in elkaar geslagen!...
JE LEEST
1) Player
FanfictionHij kwam bij mij zitten, waarom? Dat vraag ik mij ook af. Hij vond mij leuk, waarom? Dat vraag ik mij ook af. Maar misschien moeten we beginnen bij het begin. Dat was jou eerste dag in Seoul, in onze, in onze kantine. De eerste dag dat je; "Hey" zei...