-15

258 15 3
                                    

Veronica's //P.O.V//

Mijn neus doet pijn, mijn hoofd en mijn buik ook. Ze was sterker dan ik dacht.. Veel sterker. Ik vroeg Emma of ze me even omhoog kon helpen.

Weer opgestaan besloot ik dat vriendje van Jenny op te zoeken, ze zal boete voor wat ze deed met me..

En wat ze deed met V. Ik zal haar leven op de middelbare school tot een hel maken.. op welke pijnlijke manier dan ook.. Ik zocht hem overal, tot ik hem uiteindelijk in een kleine kamer zag.. Met Jenny.. ik probeerde te horen wat ze zei.

Suga:" Wat was er gebeurt. Tussen jouw en Veronica?
Jenny:" Z- ze.. zei gemene dingen tegen me...

Waarom loog ze voor me?.. Ik zou nooit zo iets voor haar doen.. Ze gingen verder met praten:

Suga:"Waarom riep je me niet even?..
Jenny:" Ik wou je niet ongerust maken. Maar het liep toen uit de hand.

Toen plotseling viel ik en de deur viel open. Ik viel naar binnen.. O, nee!..

Jenny's //P.O.V//

Ik schrok. "Veronica! Wat doe jij hier?" Ze keek verwarrend "I- ik.." Stotterde ze. Ik zuchtte.

Ik pakte Suga's hand en wou weglopen, maar Veronica hield me tegen.

"Ik wou alleen zeggen dat je niet voor me hoeft te liegen Jenny" Suga keek verbaasd "Liegen?" Hij keek naar mij "I-ik-" Suga onderbrak mij

"Je loog tegen mij? Waarom zou je dat doen?!" Hij liep boos weg.. "Waarom doe je zo iets Veronica?" Een traan liep over me wangen.

"Nee ik wou alleen-"ik onderbrak haar "Nee.. Oké hou je excuus voor je.. K wil het niet horen.." Hoe kon ze zo iets doen?.. Ik had nooit voor haar moeten liegen.

Suga's //P.O.V//

Niet te geloven, Jenny loog tegen mij.. maar over wat? Het is de heletijd goed gegaan waarover zou ze dan liegen?

Deze soort vragen bleven me achtervolgen.. Terwijl ik naar huis liep voelde ik me telefoon viberen. Een bericht. "Kijk naar rechts!"

Ik keek automatisch naar rechts. Plotseling werd ik een steeg in getrokken.. Ik werd een paar keer geslagen en toen geschopt, ik kon niet zien wie dat deed.. Ik spuugde bloed uit.

Het stopte, ik hoorde de persoon weglopen. Ik kon nog net zien dat er een letter op zijn schoen stond.. een K of een V.. wacht.. V? Hij is terug..

Jenny's //P.O.V//

Thuis aangekomen plofte ik op men bed.. Ik nam een snelle warme douche en deed toen me pyjama aan (Een T-shirt van mij vader met daaronder een onderbroek)

Iemand klopte tegen mijn raam.. Ik zag Suga's gezicht. Ik deed men raam open. Hij liep men kamer in "Zijn je ouders thuis?" "Nee die zijn uiteten.."

Ik keek naar Suga's gezicht, het had bloed en blauwe plekken waren op zijn lichaam. "Wat is er gebeurd?" Hij ging op men bed zitten. "Het is.." Hij nam een korte pauze

"V.. Hij is terug.." Ik kon mijn oren niet geloven, ik beet op mijn lip om niet te gaan huilen.. "V kan niet terug zijn! Hij is in de gevangenis.. voor 2 jaar!"

Ik zag Suga nadenken "Dat weet ik, maar iets of iemand haalt hem er steeds uit.." "Suga" Hij knikte "We moeten er achter komen wat eraan de hand is..."..

Ik wist het wel.. Toen moest ik denken aan dat berichtje dat ik nog niet geopend had.

Ik pakte me telefoon, een extra bericht :" Ik zie je wel daar hoor.. met Suga.. Ik kom terug wacht maar af, ik zal je laten boete voor alles wat je doet" ..

Het werd plotseling heel wazig.. Ik probeerde Suga vast te pakken maar greep mis.. Iets schoot in mijn hand voor ik kon zien wat het was.. Viel ik.. Alweer

1) Player Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu