-19

209 15 5
                                    

________________________________________Jenny's //P.O.V//

'Suga?..HALLOO?!' Geen antwoord 'Suga praat tegen me!' Nog steeds niks 'Daaag!' *opgehangen* Het is zijn eigen schuld, hij heeft het verdiend..

Ik bleef die zinnen maar verhalen, maar het was niet zijn schuld. Maar die van mij. Omdat ik hem van iets beschuldigde.. Hoofdpijn overheeste mijn gedachtte, ik besloot te slapen en morgen met hem te praten.
------------------------------------------------------De volgende morgen stond ik met de zelfde hoofdpijn op. Ik nam een snelle warme douche en liep naar mijn kledingkast: Witte croptop met zwarte strepen, een gescheurde skinny jeans en mijn adias.

Ik pakte mijn telefoon en liep naar beneden. Mijn ouders waren denk ik al naar het werk, snel pakte ik een appel en liep naar buiten. Bij de schooldeur zag ik V..

Ik liep erop af "Hey Jenny" "Hai.." Het was even stil "Hoe gaat het?"Ik staarde naar de grond "Het is niks.." "Nee er is wel iets.. " Hij zuchtte "Weer iets met Suga?"

Een zucht kwam me mond uit.. "Ja dus.. Zeg maar wanneer je niet aan hem denkt" Met dat verdween ie. Jezus, waarom? Waarom gebeurt dit bij mij?! Eerst Suga, nu V?..

UGH!!! Ik moet proberen het goed met hun te maken, maar eerst moet ik keizen.. Suga is heel aardig en zo lief, Hij is er altijd voor me. Maar V.. Ik.. Ik ben al verliefd op sinds hij op school kwam,

Hij was altijd dichtbij me.. En op één of andere reden voelde dat fijn, Maar i-ik weet het niet.. Ik vind ze allebei zo leuk.. *Zucht*
____________________________________Taehyung's //P.O.V//

Alles liep volgens plan, eigenlijk zelfs nog beter.. Ze is voor me gevallen en nu is het tijd dat ik haar afwijs op de meest pijnlijke manier mogelijk..

"Hey Namjoon, mag ik je wat vragen?" "Mueos? [Wat].." Een korte stilte volgde "Mag ik terug bij de band?"

"Wat?!" Het was Jenny, vanuit de deuropening. "Maar als hij er bij komt, moet ik toch weg?" Namjoon keek verwart

"Ne [Ja].. Maar we kunnen ook wel met 8 leden zijn toch??.." Jenny's gezichtsuitdrukking zag er niet echt uit alsof ze het leuk vond.

Ze liep de kamer uit, met mij achter haar aan. "Jenny.." "Wat?" Ik pakte zachtjes haar hand "Ik snap niet waarom je nog zo boos bent.."

Ze trok haar hand weg. "Jij steelt mijn plek!" "HET IS NOOIT JOUW PLEK GEWEEST!" Haar ogen gingen wijd open.

"Ik snap niet waarom ik jouw heb gekust.."

Dat was het moment dat ik het plan vergat en het stomste deed wat ik ooit ook doen. Ik sloeg haar..

____________________________________Jenny's //P.O.V//

Hij sloeg me, hij sloeg me! Ik veegde me lip, want ik proefde bloed, en dat was het ook..

"Weet je wat, hou me plek maar! Ik ben helemaal klaar met jouw!" Ik liep naar huis, ik had geen zin meer in school, geen zin meer in bands of jongens ik wil gewoon even alleen zijn.

Maar dat duurde niet voor lang.. "Jenny wacht!" Het was een zachtere stem, van Suga. "Jenny!" Ik negeerde het gewoon.

"Waarom negeer je me Jenny?" Woede nam het over "WAAROM IK JE NEGEER?JIJ KUSTE ANDER MEISJE EN DAN MAG IK JOUW NIET NEGEREN?! IK BEN KLAAR MET JOUW MET V EN DE BAND!.. Laat me gewoon met rust.. Ik wil niks meer met jouw te maken hebben!"...

A/n: Heyy! Ik heb weer geüpload na een lange tijd..😭 Maar nu ben ik weer! Klein bedankje nog aan Didi❤ Check ook haar verhalen uit!.. En dan zeg ik LATERZZ!👐

1) Player Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu