Hoca çocuğa kendini tanıtmasını söyledi ve çocuk kendini tanıtmaya başladı
Adım Rüzgar 17 yaşındayım İngiltereden geldim "İngiltere mi" hoca şimdilik bu kadar yeterli dedi.sınıfta sadece benim yanım boştu "masal niye gelmedinki " hoca çocuğun yanima oturmasını söyledi. Birden ayaklandim .
-hocam benim yanımda dolu
-kızım ben nie arkadaşını göremiyorum
-hocam masal var. Ama bugün gelmedi
-ne zaman geldiki gelseymiş dedi. Çocuk çoktan yanima oturmuştu. Çocuk bana dönüp güldü. Bende ona "ne güluyon malmisin DİE bi bakış attım." hemen çocuk önüne döndü. Kızlar hemen aralarında fısıldamaya başladılar. Herkes bizim sıraya bakıyordu. Herkese dönün önünüze DİE bagirdim. Hoca bana bakıp kızgın bir bakış atti. Sonunda zil çaldı . Bütün kızlar çocuğun yanına rüzgarın başına toplandı "bizim sınıfın kızlarının çoğu yavşak olduğu için " hemen çocuğa yavsamaya başladılar. Hemen oradan kaçtım ve soyunma odasına girdim. Hemen telefonunu cebimden çıkarttım ve masalı aradim.
-nerdesin kızım sen
-ataberk vardiya onla bi kafedeyiz
-kanla okulun olduğu biliyorsun dimi lan
-biliyorum kanka ben seni aradim ama açmadın .
-tamam ya siktir et çıkışta buluşalım
-tamam knkSon derse geldik artık "sonunda" son ders matematik "sıçayım matematiğe" hoca derse geldi yerinden bile kalkmadım. Herneyse siyah ceketimin kapşonunu kafama geçirip yatım. Zilin çalmasıyla kalktım ve zor bella kendimi dışarıya attım. Dışarıda masalın beni beklediği gördüm. Masal ve ben siyahlarin kraliçesiydik ama masala siyah daha çok yakisiyordu çünkü masalin saçları falan siyahtı benim ise kumral herneyse masal o ne lan die dürtü "nedense bugün beni herkes dürtüyor" o mal çocuğu gösteriyordu.
-Adı ne acaba?
-Rüzgar dedim
-ne güzel bir isim ahhhhh
-hiiiiiiiiiiiiiii
-sen nerden biliyorsun peki
-bugün senin yerine oturdu
-yanı senin yanına oturdu ooooooooooo
-kapa çenenin AMK
-bizim sınıfta yaniii
-gerçekten soruyorum gerizekalımısın
-olabilirim
-eeee senden ne haber
-ataberkle çıkıyorum
-hangisiydi ooo
-hani motorlu uzun saçlı olan varya
-hı hatırladım seni buraya o mu getirdi
-tabiki evet
-anladım da artık devamsızlıktan okuldan atılacaksın
-istediğim de o zaten
-kızım delisin sen
-kimin kankası