Part 4

47 6 0
                                    

Selepas mereka beli barang di GG Shop, mereka meneruskan perjalanan mereka.
Tapi keadaan sesak menyukarkan mereka berjalan.

Woohyun yang berjalan berlakang sekali perasan chorong tiada dengan mereka.Jadi di buat keputusan untuk berpatah balik.

"Sungjong,aku nak pergi cari chorong.Mungkin tertinggal di belakang."beritahu woohyun pada sungjong yang berjalan di hadapannya.

"Ok."

Woohyun kembali semula ke shop tadi.Tapi chorong tiada di situ,jadi dia buat keputusan untuk cari di sekitar shop tersebut.

Tiba-tiba dia terlihat seorang yeoja yang membelakangi dia berdiri di tengah-tengah orang ramai yang lalu lalang di situ.

Woohyun cam itu ialah chorong.Jadi dia menghampiri chorong lalu menarik tangan chorong ke tepi.

Chorong terkejut melihat woohyun di situ
.
"Woohyun-ssi"kata chorong.Dia terus memeluk woohyun sambil menangis.

Woohyun terkejut bila chorong memeluknya sambil menangis. Tiba-tiba jantung dia berdegup kencang.

'huh,kenapa pula jantung aku bedegup laju sangat ni?'desis woohyun.

Tapi dia membalas pelukan chorong supaya tangisan chorong berhenti.
Setelah chorong berhenti menangis dia meringgangkan pelukan.

"Maaf sebab peluk awak."kata chorong sambil megelap air matanya yang masih ada lagi.

"eh,tak apa"kata woohyun segan tambah malu.

"Macam mana awak boleh tahu saya di sini?"

"Tadi waktu kami dah keluar dari GG Shop tu,saya perasan yang awak tiada.Jadi saya cari la awak."

"Thanks.Tapi mana mereka yang lain?"

"Saya just beritahu sungjong je yang saya nak cari awak.Mungkin mereka teruskan perjalanan mereka."

"Jadi macam mana dengan kita berdua sekarang?"

"Emm...apa kata kita jalan-jalan je kat sini dulu.Nanti kalau kita dah habis jalan-jalan kita terus ke van.Lagipun kita tak tahu mereka di mana sekarang"cadang woohyun

"Kalau macam tu baik lah.Saya akan beritahu chaewon unnie dulu.Tapi awak tahukan tempat ni?"tanya chorong.

"Yang tu awak jangan risau,saya dah pakar tentang tempat ni."kata woohyun.Baru tiga kali datang dah kata pakar -_-'

-------------------------++--+------

Chaewon dah naik risau tentang kehilangan chorong.Jongki cuba menenangkan dia.

"Noona jangan la risau sangat.Woohyun mesti dah jumpa dia."kata sungjong.

"Betul tu noona,mesti chorong dengan woohyun."kata sungyeol.

"Korang dah hubungi woohyun?"tanya jongki.

"Dah,tapi tak dapat."kata sunggyu.

"Alamak lupa la.Fon woohyun tinggal dalam van sebab bateri dah habis."kata sungyeol.

"Patut la tak dapat."kata sunggyu.

"Noona,ada nombor chorong tak?"tanya hoya.

"Nombor chorong,ha,nombor chorong.Noona baru teringat.Sekejap."kata chaewon sambil mecari fon dalam begnya.

Baru nak mendail nombor chorong.Tiba-tiba fonnya berbunyi tanda mesej masuk.

"Dari chorong"kata chaewon lalu membaca mesej itu.

Noona,sorry buat noona risau.Tapi noona jangan la risau woohyun ada bersama chorong.Noona teruskan lah perjalanan noona.Nanti kita jumpa di van.
Don't worry ok,noona J .
Saranghae <3

Cafe FamilyWhere stories live. Discover now