Jeg Vil ikke flytte

458 9 0
                                    


Maria hun står op kl 8:00 om morgen. Hun havde bare ikke så meget lyst til at flytte. Hun ville ikke væk fra hendes venner veninder. Vist det var hende der kunne bestemme. Så vil hun ha af de ikke skulle flytte. For hun kommer til at savne alle hendes venner veninder i Husum.

Marias mor kommer ind af døren til Maria værelset. Hun spørger med det samme om hvorfor de skal flytte. Og hvorfor er det lige mig. Når

Jeg ikke har lyst til at flytte.

Marias more kunne godt forstå hende og forklare det lige til hende. Om hvorfor det er de lige skal flytte i dag. (søde skat vi bliver desværre nød til at flytte.

På grund af vi ikke kan få hver dag til at hænge sammen. Og nu skal vi gå i gang med pakke tingen ned.

Jeg ville ikke flytte jeg ville ikke sagde hun til sin mor. Lige pludselig kommer da lille tåre

Fra Marias kind. Hun fik lige kort efter humørsvinger med det samme. For hun er bange om der vil kunne lige hende i den nye by. Hun kan ikke klare at bo langt væk fra hendes venner veninder, eks kæresten.

Kort efter tag hun sin mobil. Frem ud af lomme og skrev en SMS til dem. I SMS stod der at hun kommer til at savne dem og håber de ville komme og besøge hende. især hendes bedste ven, eks kæreste.

Eks kæreste var virkelig ligeglad med hende. For da hun ringer og skrev til ham. Han starter med at skrive til hende. At (hvad ville du jeg ville ikke snakke med dig). Jeg er sku ligeglad om du skal flytte eller ej.

Maria hun håber bare hendes bedste ven. Jonas som hun er kendt i hele hendes live. At han ville komme og besøge hende Da han er lige som en bror for hende.

To timer senere tog Marias mor, far alle tingen ude af huset og ind i billen. Marias mor. Råbte efter hende. (så skat så køre vi).

Maria hun skyndte sig med at løbe ned til billen. Også kørte de afsted på vej hen til deres nye lejlighed. Marias mor spurgt om hvordan Maria har det med at flytte. Fra hendes venner veninder. Maria svare tilbage (jo jeg har det fint nok mor med det) men jeg savner bare min venner veninder. Det kunne Marias mor godt forstå. Så hun ringer til Jonas mor og spørger om Jonas. Om ville han med hjem til dem i en uge i ferie. Han svare med det samme tilbage ja det vil jeg grene. Okay så det en aftale svare Marias more tilbage til jons, hans mor.

Så blev der lige pludselig kø på vejen. Maria flad i søvn på vejen.

Imens mor og far snakker sammen. Jack som er Marias fare råbte lige pludselig ude i det blå. Kom nu for helvede. Maria begyndte at blive bekymret for hendes far om han var okay. Jack Marias fare sagde ja jeg er okay skat. Lille skat det bare jeg skal møde samme tale i dag kl 10 ikke anden skat. Marias more fortæller til Maria at det er hendes skole de skal til mødes hos kl 10 .

badboyTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang