Da eks kæreste ringer

283 6 0
                                    

Marias mobil. Ringer lige pludselig. I menes de sider. I bilen. Maria tænker åh nej. Ikke ham. Sagde hun i hendes tanker. Så hun lad på. Med det samme. For hun. Vil ikke blive. Såret igen. Kort efter. Ringer hendes mobil. igen. Den her gang, tag hun telefon. (Hey hvad er der) spurgt hun. I telefon.

Marias Eks kæreste. Savnet hende. Vildt meget. Så han spørger hende. Om de kan se. Igen en dag.

Det ville jeg. Lige tænkeover. svare Maria tilbage. til hendes Eks kæreste. For i virkelighede. Har hun ikke. Så meget lyst. Til at se. Ham igen. Martin hendes. Eks kæreste. Prøver at forklare hende. At det er hende. Han elsker.

Men Martin. Han ved det. Godt selv. At han ikke. Har behandlingen. Hende ordentligt.

Martin han fik. Det dårligt. For han kunne. Godt se at han har gjort nogle dumt. Over for hende. Men For et. År siden. Kyset han. En anden pige. uden Maria. Vist det. Han begynder at græde i Telefon. Han kunne os. Godt se at. Hun ville vider nu. . Så han bliver. Ved med. at sige nogen ting. Til hende. For at hun. Måske kunne blive. Hos ham. Maria havde. Ikke mere tid. At snakket i telefon. For hendes forældre. Vil grene ha nogle tid. Sammen med hende I bilen. Maria lade på. Imens Martin har det skidt. Og kan ikke Glemme hende. Han tænker på hende. dag og nat . Vist det. Stod til ham. Så ville han Ønske. at han. Kunne spole tid. Tilbage for at få hende tilbage. Maria prøvet At får ham. Til at stoppet med at Skive. Til hende.

Martin skriver en SMS. Til hende hvor der stod. Efter alt det. Jeg gjorder for dig. Han tror kun. At det var ham. Der gjorde det. Godt i forhold. Men nej. De var lige. Gode om det. Men Maria Hun blive virkelig. Ked af det. Da hun Så beskeden. Og svare hurtig tilbage igen. Er det sådan du behandler mig. At jeg ikke var god nok til dig. Men hvad du hvad. Du kan. rande mig. Maria lad på igen. Og blokkere ham. på Face og mobil. Så han ikke kunne. Komme i kontakt. Med hende overhovedet.


badboyTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang