Marias første kys

158 1 0
                                    



Maria har aldrig prøve at få et kys fra en dreng. For de drenge hun har været sammen med de synes hun var for grim til dem.

Stefan synes det var virkelig snydt for hende. Og tænker hvorfor gøre folk sådan nogle i mod en sød pige som hende. kort efter spurgt han Maria. Om de skal tag hjem til hende eller ham. Og sove sammen for første gang.

Maria bliver virkelig glad da Stefan spurgt hende og hun svare ja med det samme. Maria ringer til hendes mor og spørger om hun må få en sød ven med hjem. Mor sagde ja self må du det for hendes mor vil grene møde ham.

Med det sammen bagefter tog Maria og Stefan hjem til Maria. Men på vej hjem til Maria tog de nogen billeder samme.

en time senere ankommet de til Marias hjem. Marias mor kommer og åbner døren for dem. Stefan fortæller Marias mor at han vil være der for hende, og passe på hende.

Marias mor bliver herre glad da hun hørte det. det bevis Marias mor bliver herre glad for at Stefan og hun synes han er god nok til hendes pige.

Lige pludselig ringer telefon det var han eks. som han ikke ville snakke med. men Maria blive bange da han har prøve det før. Maria spørger pænt. Hvem var det du snakke med. Stefan forklarer Maria at det var hans eks kæreste. Men skat husk det her Jeg vil kun være her ved din siden.og det er dig jeg elsker. Glem det ikke skat.

Maria bliver herre glad for Stefan og kysse Stefan på mund.

Maria begyndte lige pludselig at fortælle Stefan. Om hvordan hendes liv Har været. og Stefan fik et shock. For han fik det virkelig dårlige. på grund at han ikke kunne være der for hende. Men nu vil han. Være der for hende. Lige meget hvad om det er sne og regn.

Maria ønsker sig et flot smykke. som Stefan vil give hende. så han forklare Maria at han skal lige ud og handle. for at købte smykke til hende

Bagefter kom Stefan hjem til Maria igen. han sagde til Maria. Jeg har nogle til dig. Maria tænker bare hvad kan det dog være. Lige pludselig visser han det til hende. Og hun bliver sindssyge glad da hun så hendes smykke. Stefan har købt til hende.

Maria og Stefan gå op på Maria værelset. Stefan spørger Maria. prøv at lukke øjne skat så det gjorde Maria. imens Stefan række sin mund. Hen i mod hendes mund. Og de kysse i langt tid. Maria var glad for det var ham. Da gav hendes. Første kys. Det kys han gave hende. Følte hende. helt hen i drømmeland.

Maria kunne virkelig godt tænke sig. At de fik et billede. Sammen for de kysser hinanden på munden.


badboyWhere stories live. Discover now