Den nye skole Gladsaxe gymnasium

210 3 0
                                    

Kl 7 ringer uret. Maria vågner med det samme. Hun opper ud af sengen. Hun gå over til hendes skab. Og finder det tøj. Det hun vil ha på. På hendes første skole dag. I gymnasium. Få minutter efter Smutter hun sig i bad. For hun vil grene være ren På hendes første skole dag.

Maria hun var næste klar til at afsted. Hun mangler bare at tag sko på. Også ringer buschauffør kort efter. Hun sætter sig ind i bilen. Hun er virkelig nervøs. Over at hun skulle starte på en ny skole. Det var som om det kilder i hendes mave.

På vej til skolen. Henter de en dreng. Hans navn er Pelle. Han skal starte i Maria klasse. De begynder at snakke sammen, har det sjovt sammen.

Så ankommer de til skole. Hun stirrer ud af bilen. Lige pludselig ser hun den. Lækreste fyre På skolen. Maria tænker meget om det er ham. Der hjemme fra gården. Der er hedens nabo. Men hun ved ikke helt. Om det er ham men det ligner ham meget. Sagde hun til hendes gode ven Pelle. Pelle er lige som en Storbror for hende.
Maria, Pelle kommer ind i klassen værelset. Den lækker fyre. Bliver forelsket i Maria. Men han har bare et problem. Det er at han at han skal lige finde ud af. Hvordan han kan Slå op med hans kæreste. Som hedder Josefine.

Josefine kan godt se. at Stefan er vildt med hende. Så Josefine bliver vildt sur. Prøver at ødelægge. dag for Maria. Men Det ville Stefan ikke gå med til.så han stopper hende. I sidste øjeblik.

To minutter senere. Ankommer klasse lære til klassen. Hun spørger alle. I klasse. Om de har haft en dejlig weekend. Ja det har jeg. Det svar stor se. Alle i klasse. Undtager Maria. For hun var, var virkelig genert. Så hun truede ikke at sige nogle. For hun var bange. For der ingen. Der ville kunne lige hende.

Læren kunne godt forstå Maria. At hun var lidt genert kort efter begynder. Maria at tale om sig selv.

Josefine hun begyndte at grine at Maria. For hun synes virkelig det er barnlige. At hun går til ishockey. Så hun prøver at få Stefan med til at gøre Maria ked af det. Men han siger nej til. Josefine. Og gå hen til Maria og passer på hende .

Maria bliver vildt glad. Over at Stefan vil hjælpe hende. Og han vil lytte til hende. Om hendes problemer. Jeg har en diagnose forklare Maria til Stefan. Med at hun ikke kan klare at der er for mange mennesker omkring hende.

Stefan tanker )
(Kæft det er snydt for hende . At flok går og mobber hende. Jeg vil gøre alt for hende. Jeg vil være der for hende og passe på hende. Hun skal ha det godt. Elsker hende mere ind nogle anden.

Men Stefan ved ikke. At Maria er hemmelig. Forelsket i Stefan.

Kl ringer til frokost. Pelle kommer hen til Maria og Stefan. Og spøger om de ville. Spise frokost samme med ham. Det vil de vildt grene. Stefan spørger Pelle om han ville være med på en sang. Hvor de indspiller i hans hjemme studie. Det ville Pelle vildt grene. Så begyndt at lave en aftale i frokost pause.

Maria tænker ()
Er det en sang til mig. Tænker Maria ind i sig selv. I hendes sjæl.


badboyDonde viven las historias. Descúbrelo ahora