Aku memerhasti sekeliling.Penuh dengan cctv dan pembesar suara.Didean aku ada sebuah mikrofon dan pembesar suara.Bagus!Aku sudah pun menculik beberapa orang manusia yang aku dah lama tak puas hati dan berdendam.Sekarang ni,semua dah ada di tempat masing-masing.
Terima kasih atas bantuan duit yang diberikan oleh ain aku dapat menjayakan permainan ini.Cewah!Menjayakan!Nama tempat ini aku berikan nama, The End of Your Life.Cantikkan nama tu?Aku baru terfikir tadi HAHA!
Aku mendekati mikrofon yang sudah terpasang.Aisyah sudah berada di tempat PA system.Yus?Seperti Izzah dia menyamar sebagai salah seorang pemain yang terperangkap.Persaamaan mereka semua?Mereka kenal satu sama lain sebab mereka adalah SCHOOL MATE!
"Bangun sekarang!"Jeritku betul-betul di hadapan mikrofon yang terpasang.Bunyi sengau yang bingit jelas menyakitkan telinga 'rakan-rakan' di sekolah lama.Welcome to my world.Its your time to feel what i feel.
Mereka semua terpisat-pisat menggosok mata bagun dari mimpi lena.Desas - desus bertanyakan di manakah mereka berada jelas kedengaran di telingaku.
Wahai rakan-rakanku,jangan risau..korang ada dekat atas kapal je ,tapi dekat tengah-tengah lautan yang takpernah orang jejak!Malangnya,aku takkan bagitahu korang benda tu,nanti korang terjun pulak..kan?Hati Mimi berkata-kata dalam diam.
"Welcome to my world gais"Kataku sambil tersenyum sinis.Lets get started!
-tbc-
Hai!Maaf ain tak update semalam em em , semalam ain tidur awal kah kah kah.Vote and comment untuk naikkan semangat ain <3 inshaaAllah kalau banyak vote ain akan update banyak kali.Tengah cuti ni haa *smirk*
YOU ARE READING
Log In 2
Mystery / ThrillerApakah benar Syamimi dan Aisyah sudah mati?Jika mereka masih belum mati,apa yang mereka akan lakukan? (reakaan semata-mata)