Aku tersenyum memandang Eisha di bilik 4 .Nak masuk ke tak?Okay,tak payah lagi sebab kalau aku masuk...nanti aku pulak yang hancur.Wait,aku cakap pasal apa ni?
Lupakan.
Eisha membuka matanya perlahan-lahan.Tangannya dipegang.Reaksi spontan.Aku pun tak tahu apasal orang selalu buat macam tu lepas bangun dari tidoq.Haih.
Dia melihat sekeliling.Matanya tertancap pada pintu,pantas dia cuba membukanya namun perbuatannya sia-sia.Bodohlah kalau aku tak kunci pintu tu kan?
"Hai Eisya"Kataku.Sengaja nak bagi dia tahu yang aku ni sebenarnya wujud.Uhuks.Dia memerhati sekeliling.Mencari di mana munculnya suara aku.
Haih kau ni apa memang semua yang terperangkap dalam kapal semuanya fail bab cari speaker ke?Kalau macam tu aku buat permainan cari speaker lah pulak lepas ni.
"Kau tahu sebab apa aku kurung kau kat sini?"Soalku.Saja nak bagi .. em..bagi apa eh?Ah!Lantaklah!Aku taktahu perkataan apa yang sesuai .Dah diam.
Dia diam dan kemudian menggeleng.Aku?Tersenyum.Kau lek je,lepas ni..lepas aku jelaskan semua,aku mulakan misi untuk seksa kau.Kau lek ja.
-tbc-
Kalau cerita ni sampai 1k ain akan bagi hadiah ,Tapi bukan hadiah yang biasa ain bagi.Yang double update pesemua tu en,bukan!Hadiah lain.Nak tahu?Lek luu tunggu 1k lu ._.
YOU ARE READING
Log In 2
Mystery / ThrillerApakah benar Syamimi dan Aisyah sudah mati?Jika mereka masih belum mati,apa yang mereka akan lakukan? (reakaan semata-mata)