Secret room

445 41 8
                                    

Bila nak sampai 1K?HAHAHAH im greedy i know :3 okay,sorry for the late update , yang bagi nama Eisha and Aliah tu,ain akan update untuk chap lepas ni,sebab ain nak lepaskan geram ohohoh so,have fun!

Aku tersenyum melihat bilik 3 yang penuh dengan bau hanyir darah dan mayat yang tidak sempurna tubuhnya.Seronok!Tulah kau,masa sekolah dulu siapa suruh cari pasal dengan aku?Mana tahu masa besar aku jadi psiko?Haa ni semua salah kau!Salah orang yang duduk dalam kapal ni!

"Hmm! Hmm!"

Ada suara yang meminta-minta untuk dilepaskan.Aku merengus.Ya,ada seseorang yang aku simpan di dalam secret room di bilik kapten.Sebab?Dia bukan schoolmate aku.So...dia tak layak duduk dalam bilik.Dia layak duduk dalam secret broom yang dah macam stor tu je.

Aku membuka pintu dengar kasar.Terserlah sekujur tubuh yang lemah di balik pintu.Senyuman sinis terukir.Pita pelekat yang aku lekatkan di mulutnya aku tarik kasar.

Zass!

Aku pandang pita pelekat itu.Ada beberapa bulu dimulut yang tercabut.Nice!Mesti sakit kan?Padan dengan muka kau!

"Who are you?Let me go!"Perempuan berambut blonde itu menggoyangkan sedikit lengannya yang terikat agar ikatan itu dilonggarkan.

Rambutb blonde itu aku tarik supaya dia keluar dari bilik itu.Dia aku bawa duduk di atas kerusi yang selalu ada dekat pejabat.(taktahu apa nama dia lol)

"Nice to meet you too.. wattpad"Yes,the next victim is Wattpad!Kau sakitkan hati aku siapa suruh?

-tbc-

Maaf kalau nampak mengarut lol

Log In 2Where stories live. Discover now