Korban

453 45 17
                                    

Aqil memadnang adiknya yang sedang gigih memotong betisnya dan peralatan dihadapannya bersilih ganti.Apapun aku buat,nyawa itu lebih penting.

Ya,Aqil sudah membuat keputusan.Tangannya bergerak mengambil pisau belati.Tangan kirinya diletakkan di atas landas cincang.Air liur ditelan.

Dia mengira sepanjang mana tangan yang harus dipotong.Mula-mula di pergelangan tangan,kemudian dinaikkan sedikit.Aqil melihat adiknya,dan kemudian melihat ke arah penimbang.Tak,tak takkan cukup nak kelahkan dia.

Aqil meredhokan diri.Apa na jadi,jadilah.Tangannya digerakkan perlahan-lahan ke atas dan ke bawah pada tangan kirinya.

"Tik,tok,tik,tok masa berjalan"Sengaja aku memprovok mereka.Ada lebih kurang dalam 30 saat sahaja yang tinggal.

Aqil melajukan hirisan.Tidak berkesan!P

isau belati diletakkan kembali pada tempat asalnya.Pisau pencincang daging diambil.Tangan kirinya ditetak menggunakan pisau itu.

Aqil hampir hilang akal.Semakin lama hayunannya makin laju.Perasaan sakit sudah pergi dibawa angin.

Darah memercik merata-rata.Tak! Tangan Aqil yang sehingga siku itu berpisah dari jasad.Aqil seperti pening-pening lalat akibat kehilangan banyak darah itu meneruskan juga perjalanannya ke mesen penimbang.

Dalam masa yang sama,Medina sedang mengeresot kearah penimbang.Dia tidak boleh berjalanan.Habis lemak dibetisnya dipotong.Hanya kerana ingin hidup,walaupun kemungkinan untuk dia menjadi cacat selepas ini amat tinggi.

Tak!Tak ! Kring!

Aqil dan Medina meletakkan bahagian badan mereka ke arah penimbang dan dalam masa yang sama masa 60 saat sudah tamat.

Bang!

Tembakan dilepaskan.Medina jatuh ditembak.Ya,tangan Aqil lebih berat dari lemak dibetisnya.Aqil tersenyum kemenangan.At least aku masih hidup.

Tiba-tiba Aqil terjatuh.Penglihatannya berbalam-balam dan perlahan-lahan matanya terkatup.Aqil menghembus nafas terakhirnya disitu.Di bilik itu.Bersama adiknya merangkap kembarnya.Akibat kekurangan darah dan oksigen.Kerana tingkap bilik itu langsung tidak dibuka mengakibatkan bilik itu kedap udara.

-tbc-

Hai!Nak minta tolong boleh?Suggest nama dan sebab untuk next chapter?Ain ada idea macam mana nak seksa,tapi taktahu nak letak nama apa dan sebab apa..so boleh tolong?Pleaseee im begging youuu .Kalau tak tolong,maknanya takdela bab selepas ni haha .So,tolong eh?

Log In 2Where stories live. Discover now