Перше привіт

42 4 2
                                    

Ви тепер знаєте який він красавчик
І розумієте мене !!!

- 7:00 вставай Еллі!!! - кричить на мене мама .
Маленький опис.:

Моя мама бугалтер , волосся коротке і світле , не худенька ,я би сказала  повненька,  строга і любить по орати.
-
-зара  мама, ще трохи будь ласка !!!- сказала я ,сонним голосом і почала збиратися до школи.
Не помітивши я вже була в Аду, в моїй школі уроки пройшли не помітно ,я вже почало помало збирати книжки в рудзак і одягатися .
Я була чергова в класі . На той час була одна і ніз то ,ніз сього ,до класу заходить моє все ,моє життя  Анджей .Я стала як статуя не розуміла ,що він тут робить може загубився ,і зайшов не в той клас. Але я помилялась. 
Коли він зайшов він не зводив з мене очей ,я думала ,що в мене в голові буде велетенська дірка .
Він помало почав до мене підходити ,і незамітивши від вже стояв коло мене . Я стала помітно хвилюватися.
- Я знаю що ти відчуваєш до мене і це взаємно. Я знаю як тобі боляче коли, я з іншими дівчатами ,я знаю як тобі боляче коли ти сама ,я знаю все я знаю тебе !!! - сказав пошепки він мені.  І він уже хотів вийти ,як я Кричу йому з сльозами !!!
- Як ти знаєш все про мене ,чого ти ніколи,  до мене не привітався, ніразу не відписав на мої повідомлення ,які я тобі писала ,ніразу не дав мене надії дивлячись на мене!!!  Чому?  Чому? - Кричу я ,і Дивлюсь на нього з білью.
- А зара говориш що ти мене знаєш. - Кричу я на Анджей бо мені боляче я його так сильно люблю ,а він за скільки часу ,тільки зара сказав ,або намікнув, що я йому теж подобаюсь мені ,було дуже приємно, що він в мені заінтересований.
Що він це сказав мені все в очі в ,цей момент я була тільки цим рада, і більше нічим.

"100 думок в хвилину"Where stories live. Discover now