Cand Daniel s-a vazut cu o prietena de a Biancăi si au stat de vorba:
Ea:
-Buna!tu esti Daniel nu?
El:
-Da!de ce?ne cunoastem?
Ea:
-Nu,nu ne cunoastem dar mi-a povestit foarte multe Bianca despre tine..pot sa iti spun ceva?dar nu mai zici nimanui ok?
El:
-Da!
Ea:Bine..nu stiu cum sa iti spun dar Bianca are pe altcineva acum,a trecut peste trecutul ei cu tine...
El:
-Cum?nu pot sa cred...si mama ei stie?
Ea:
-Nu!dar sa nu spui nimanui..
El:
-Sti ceva?daca ea a trecut peste atunci trec si eu peste...nu imi mai pasă..
Ea:
-Bine..dar sa nu te superi ca ti-am spus da?
El:
-Nu ,nu iti fa griji chiar din potrvia ma-i ajutat..
Ea:
-Bine..eu trebuie sa plec ne mai auzim..pa,pa!
El:
-Ok!Pa,pa!
Fata pleaca un pic suparata dar si fericita ca l-a cunoscut pe Daniel in persoana.Ea il place pe Daniel dar inca s-au cunoscut si nu poate sa ii spuna acum..
Ei se vedeau in fiecare zi la scoala si intre timp Larisa era cea mai buna prietena a lui Daniel dupa Silviu bineinteles..In scurt timp si Daniel incepu sa aiba sentimente pentru Larisa..
Pana la urma ei doi isi spuse sentimentele unul pentru celalalt si au devenit iubiti...Bianca află si ea de relatia lui Daniel si Larisei si nu i-a cazut bine Biancăi dar a trebuit sa accepte acest lucru fiindca si ea avea pe altcineva..Acesta a fost capitolul 4!
Sa nu uitati de steluta!
Va asteptam sa urmarit pentruca in capitolul 5 vor fi mai multe surprize!