Capitolul 2

58 6 0
                                    

Pana intr-o zi, cand Daniel si-a facut curaj si s-a dus la ea si i-a spus:
El:
-Buna Bianca!ce faci?
Ea:
-Buna Daniel!Bine tu?
El:
-Bine! pot sa vorbesc cu tine ceva?
Ea:
-Da!spune ce s-a intamplat?
El:
-Vroiam sa iti spun ca eu sunt indragostit de tine!
Ea:
-Vorbesti serios?eu sunt indragostită de tine si nu aveam curajul sa iti spun!
El:
-Ce bine!Deci vrei sa fi cu mine?
Ea:
-Daa!
De atunci ei au fost cei mai fericiti..dar din pacate nu a durat asa mult..din cauza ca mama Biancăi a aflat de relatia cu Daniel.A certat-o pe Bianca si i-a spus ca ea nu mai are voie sa fie cu nici un baiat ca e prea mica pentru relatii si etc.
Daniel era distrus...nu stia ce sa faca sa poata vorbi cu ea prin mesaje nu raspundea, la scoala nu avea cum sa vorbeasca cu ea fiindca erau si surorile ei care le spunea mamei..
Timpul trecea si Daniel era din ce in ce mai distrus...nu a mai primit nici un mesaj de la Bianca.
Pana intr-o zi in care o prietena buna de a Biancăi a venit la Daniel si i-a dat un biletel in care scria:
Draga Daniel,
"Nu am putut sa iti raspund la mesaje fiindca parintii mei mi-au confiscat telefonul.Trebuie sa iti spun ca noi nu mai putem fi impreuna.Eu te iubesc enorm de mult dar sunt obligata sa nu mai fiu cu tine..imi lipsesti mult..imi lipsesc imbratisarile tale,saruturile tale, imi lipsesti muult..eu de acum pot sa spun ca nu mai am un rost in viata fiindca tot ce aveam mai scump erai tu...Te iubesc!"
Te iubesc,
Cu drag
Bianca

Acesta a fost capitolul 2!sper ca v-a placut!nu uitati sa dati o steluta daca v-a placut!

Prima DragosteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum