Part 1.

19 1 0
                                    

  ''Kako to razgovaraš? Jesi ti balavice svjesna da možeš otkaz dobiti? '' nasmijala sam se od muke i pogledala ka tom djedici. Poštovanje, djedee, POŠTOVANJE.
''Zašto Alyssa i Ken nisu na zadatku nego ovo dvoje? '' Simon se malo ispravio u stolici, dok smo Tomlinson i ja stajali jedno pored drugog očekivajući bilo kakve riječi od Simona.
''Zato što su Christina i Louis najbolji agenti u ovoj upravi, i ako želiš da njih dvoje zamjeniš idem i ja'' razrogačila sam oči prema Simonu krenući nešto da kažem, ali je stavio ruku ispred mene tako da sam zaćutala. On se žrtvuje za mene i Louisa?
''Kako možeš takvo što reći? Branio bi ovo dvoje? '' klimnuo je glavom, a ja i Louis smo se pogledali..
''Naravno da bih. Oni su najbolji agenti i vjerujem im. Ozbiljno ti, kažem Ben, dajem otkaz ako ih zamjeniš'' ponovno sam razrogačila oči, krenula nešto da kažem, ali me zaustavila Louisova ruka na mojoj pritiskajući je. Na tren sam zatvorila oči, pokušavajući se smiriti, a onda sam pritisnula Louisovu ruku, držeći je iza stolice.
''Pa ne znam baš'' taj Ben je prstima prolazio po bradi, češkajući se..
''Znaš šta ti djedice? '' puk'o mi je film. ''Simon je jedan od najbolji šefova iako me nekad iznervira do ludila, ali volim ga. Niko neće gaziti po njemu. Svaku njegovu odluku poštujem, i neću da on ima veze sa ovim slučajem. U ovom slučaju smo Tomliinson i ja, i policija kao i NCIS. Ima nas dovoljno, i možemo uhvatiti tog slatkiiša'' Louisova šaka je popustila, okrećući se prema meni sa smješkom na licu, a ja sam drugu ruku stavila na glavu. Htjeela sam nestati, bum tras -.- xdd
''Slatkiš? Vi niste dovoljno ozbiljni. Vjerujem Simonu ali'' Louis ga je prekinuo..
''Ako vjerujete Simonu vjerujte i u njegove odluke, ako kaže da smo Coner i ja na slučaju onda stvarno misli da smo dovoljno dobri'' ne znam zašto, ali sam isprepletala prste Louisove ruke sa mojom, koju je on čini mi se jedva dočekao i jako smo pritisli ruke. Priznajem ovo je jako neobično, ništa ne znam o njemu a držimo se za ruke.
''U redu, na slučaju ste. Večeras putujete za Los Angeles. Harry je viđen zadnji put tamo, u klubu maskiran. Izvjestiće vas sve kad stignete tamo'' klimnuli smo glavom. Da ovaj dekica svaki put ovako priča ne bi mi imali problema. Simon je ustao sa stolice, pružajuću ruku tom Benu i zahvaljujući se.
''Tomlinsone sve je na nama'' otplela sam naše prste, a on se nasmiješio..
''Lijepo je too znat da svi zavise od tebe'' nasmijala sam se, po prvi put od juče onako istinski, bez vještačkih tih.. XD
''Pričaj mi o tome''
''Okej vas dvoje, dosta priče, idite kući i spremite se, večeras u 19h na aerodromu da budete'' klimnuli smo glavom, i krenuli prema izlazu. Zazvonio mi je telefon, tačnij poruka. ' Vic ' , pisalo je na ekranu. Louis je produžio, očigledno ne obraćajući pažnju na mene.
'Ne znaš se javit? Nećeš vjerovat koga sam srela Vx' Koga je srela?
'Krećem kući, večeras imam let za L.A, tako da te ostavljam u društvu te osobe ako je uopšte tu. C x' odgovorila sam joj, i za manje od minute došla je ponovno poruka..
'Naravno da je tu. Za L.A? Slučaj KS ? V xo' KS? Šta kog vraga znači 'KS' ?
' A ko je tu uopće? KS je ? ' odgovorila sam joj, čekajući sledeću poruku od nje.
' To je iznenađenje. Ne pravi se luda, znaš ti dobro. Ajd dolazi brže gost postaje nestrpljiv xo' nemam ja pojma draga moja Vic o čem ti pričaš. Prsla sam definitivno.. Podigla sam glavu, i ugledala.. Ne, Christina znaš da nije fino od dame da zagleda dupe svom partneru? Partneru sa sexy dupetom, sexy izgledom.. Ček? Šta mi jee..? Da ja opet naručim onaj malj? Prilazila sam mu, i dalje ko tele buljeći u njegovo dupe.. Okej uhvaćena sam, želim umrijeti. Louis se okrenuo u trenutku kad sam imala jako dobar pogled na njegovo dupe i nasmiješio se.
''Vidimo se večeras, Coner'' mahnula sam mu, odaljavajući se sve dalje, i paleći onu moju 'zagorelu' lampicu u glavi. Bog mi je na isti dan, dao najsexy partnera i do sad najljepšeg kriminalca? Wuuhu, ali ne trebam se previše radovat. Što su kriminalci ljepši, teže ih je uhvatiti, a što su partneri više sexy imaš više šanse da se jebeš s nekim od njih. MALJ MOLIM VAS!
..
''Nicole jako mi je drago što si došla i sve, ali ja se moram spremat. Kao što ti je rekla sigurno Vic, sutra imam let za L.A, i ovo mi ne smije propasti'' pričala sam dok sam sjedila u društvu niske, žgoljave brinete, Victorie, i njene sestre Nicol. Victoria i Nicol su bliznakinje pa mi ih je jako teško razlikovat, al okej.
''Ma nema problema, jako mi je drago da sam te vidjela poslije toliko vremena'' prišla sam ju i zagrlila, a potom krenula na sprat da se spakujem. Telefon. Poruka.
'Spremna, Coner? T x ' Tomlinson? Otkud njemu moj broj? SIMON!
'Tomlinson? ' odgovorila sam, a nekoliko sekundu poslije došla je poruka.
'Priznajem nisam kovrdžavi slatkiš, ali Tomlinson jedan jedini;) T x ' nasmijala sam se kroz muku. Niko moje muke ne zna. Otkud on zna za Kovrdžavi slatkiš? Proklinjem dan kad sam ga nazvala tako..
..
Let je prošao.. Hm, kako je prošao? Nemam pojma, jer sam većinu vremena spavala, izgubljena sam i u vremenu i u prostoru.. Pitajte Louisa, on to zna sigurno..
''Coner i Tomlinson? '' stavila sam ruku na srce, jer sam se strašno uplašila kad sam čula glas tog dječka iza nas. Tomlinson se okrenuo, i nasmiješio.
''Da, a ti si ?'' plavušan se nasmijao, i pružio ruku Tomlinsonu, što je on prihvatio.
''Agent Horan. Niall Horan'' slatko se nasmiješio dok sam ja još pospano gledala u njega, poklanjajući mu neki slabi osmjeh..
''Christina Coner '' rekla sam zijevajući, a Louis me udario u stomak. Auć to je boljelo!
''Tomlinsonn to je boljelo! '' malo sam se zaderala osjećajući kako mi se oči sklapaju, što me navelo na ponovno zijevanje koje sam zaustavila prekrivajući usta rukom..
''Neko je pospan, ali nažalost ovdje nema vremena za gubljenje. Kad ste na slučaju morate to ozbiljno shvatiti'' klimnula sam glavom, pokušavajući se otrijezniti, i slušati svaku riječ koju plavušan kaže.. Pardoniram agent Horan. Jel bi Horan ?
''Okej ovako, sad idemo u hotel gdje se krije čitav NCIS i policija'' prekinula sam ga jer mi to ije baš jasno..
''Čekaj malo ako je čitav NCIS tu, i policija, ako taj slatkiš, mislim taj kriminalac ode u drugi grad vi tamo nemate policiju i NCIS? '' odmahnuo je glavom Niall, na što sam ga šokirano pogledala.
''Pa morate imati u svakom obližnjem gradu i naselju po neku patrolu, ako on pređe u grad, jeste neorganizovani'' puhnula sam, hvatajući se za glavu.. Toliko o najboljim agentima -.-
''U redu, razgovaraćemo kad dođemo u hotel, sa šefom. Reći će vam sve šta trebate radit'' klimnula sam mrzovoljno glavom, pokušavajući biti smirena ali pored ovih luđaka, ako preživim dobiću medalju.
..
''Jeste li razumjeli sve? '' upitao nas je taj Tom, Niallov šef, dok nam je objašnjavao kako bi trebali uhvatiti tog slatkiša, mislim kriminalca. Udariću sama sebe, ak ga nazovem slatkišom još jednom čak i u mojim mislima. Ne znam šta mi je..
''Znači ja glumim Louisovu curu, on i ja idemo do tog obližnjeg zabačenog kluba u koji će taj slatkiš..'' prije nego sam završila rečenicu, opalila sam sebi podobru šamarčinu, na šta je Louis stavio ruku preko usta, a Niall me zbunjeno pogledao..
''Slatkiš? Coner jesi u redu? '' klimnula sam glavom, u odluci da nastavim sa pričanjem..
''Znači, Louis i ja glumimo par, idemo u taj klub gdje će navodno biti Harry'' naglasila sam zadnju rijek, a Louis je odmahnuo glavom.
''Ne glumimo par, ja ću se počet tebi nabacivat, ali prije toga moraš muvat Harryja'' malo je ovo sve zapetljano, ak uspijem dajtte mi 1o-ku ..
''skontala, valjda'' počešala am se po glavi..
''Ček da muvam Harryja? '' podignula sam obrvu, gledajući u Toma, koji je klimnuo glavom..
''A šta ako on ima svoj neki plan? Mislim zna da ga pratite zadnje 3 godine, ne bi se kretao tek tako po klubovima ako nema neki plan'' Louis je počeo klimat glavom..
''Ostajemo pri planu, a ako nešto loše krene, tu si ti'' Tom je izustio a ja sam ga zbunjeno pogledala. Ček šta?
''Na šta ciljaš? '' Niall se nasmješio, i pogledao me svojim nebesko plavim očima ..
''Coner samo ti radi po planu i sve će biti okej'' klimnula sma glavom, idalje ne shvatajući Tomovu rečenicu, i zamahujući glavom.
''Nadam se da si ponijela haljinu i šminku'' Niall je izustio i ja sam ga šokirano pogledala. Jel on mene zajebava?
''Haaloo ljudi moji, ja ak sam FBI agent ne znači da ću ići u uniformi u klub, i ja sam žensko, tako daa ako nee ponesem odjeće mogu umrijet i plan vam propada'' nasmijala sam se dok su 3 para očiju bili uprti u mene..
''Ponijela sam, don't worry'' isplazila sam se, i krenula da izađem kako bih se sredila jer za 1h otprilike idemo u taj klub, a muvanje Harryja čini mi se kao dobra ideja ..
''Gdje si krenula? '' Tomlinson me zaustavio svojim glasm a ja sam se okrenula i zakolutala očima..
''U wc? Ako mogu? Hoćeš sa mnom? '' zakolutao je očima prvi put otkako sam ga vidjela..
''Samo budi spremna za 1h i sve okej'' namignula sam mu, dobijaću osmjeeh ..
''Zato i idem ranije, ne želim zakasniiti'' klimnuo je glavom a ja sam izašla i otišla do svoje sobe. Stala sam pored prozora, i pomakla zavjesu. Koliko sam shvatila, svaki grad ima i dobru i lošu stranu. Dobra strana je ona po danu, kad svi ljudi idu na posao u kafee, ali loša strana svakog dana je veče, noć. Kad svi mangupi kao što je Harry izlaze u klubove. Otkako sam počela radit kao FBI često sam izlazila u klubove sa ostalima, i tako saznala kao što sam rekla priču o svakom. Jako brzo se svaki iz FBI napije, i onda neki imaju te nalete pijanstva. Ti naleti pijanstva su uglavnom kod svijuh različiti. Neki plaču kad se nappiju, i da bi se 'olakšali' od te 'tuge' počnu pričat o svom djetinjstvu i svoj životu, neki crkavaju od smjeha, neki luduju, uglavnom sve u svemu, znam životnu priču svakog od njih. Jedva čekam saznat Harryevu priču.
..
''Moram priznat malo je strašno'' izustila sam gledajući u klub ispred nas. Bio je jako daleko od grada, u skoro zabačenom djelu. Naravno da će biti u zabačenom djelu, Harry neće tek tako izaći u klub u centru grada..
''Smiri se, ja sam tu'' tješio me Louisov glas, dok sam se lomila na štiklama. Odavno nisam nosila štikle, uglavnom su to starke pa mi je teško. Nadam se da me pod neće željeti, jer stvarno nemam namjeru da ga ljubim večeras.. Čim sam kročila, miris alkohola, znoja, droge i svega ostalog, 'obgrlio' je moje nosnice, što me natjerao na češkanje po nosu. Dim je ulazio u moja pluća, muzika je tutnjala, jako je pojačana. Moram se opustiti, ipak sam na zadatku a izgledam kao da očekujem Harry da naskoči na mene sa leđa. Iskreno to očekujeem..
''dođi'' zaderao se Louis, pružajući mi ruku, koju sam nespretno prihvatila, i ubrzala korak približavajući se šanku za koji me vukao..
''Šampanjaac '' podigla sam ruku ka tom konobaru šta već, koji je počeo da sipa u staklenu providnu čašu. Pa logično čim je staklena da je providna, e moja Christina..
''Duplu votku'' wtf?
''Tomlinsone ak se napiješ ne poznajem te'' Louis se nasmijao, dok nam je taj konobar uručivao pića ispred nas. Refleksi moje ruke su dohvatili Louisovu čašu, koju sam prislonila usnama i otpila u jednom gutljaju. Louis je razrogačio oči prema meni, a ja sam mu namignula..
''Lakše je tebi mene da voziš, neg ja tebe'' nasmijao se uzimajući moju čašu, i ispijajući je, dok je gledao negdje iza mene. Kako sam ja radoznala, znatiželjna bla bla, krenula sam da se okrenem, ali je on skužio šta sam krenula tako da su se u sekundi, njegove ruke našle na mom licu, a moje usne na njegovim. Ne znam šta je imao u planu, ali lagano je počeo pomjerati usne, dok sam ja kao ukipljena stajala, skoro ne dišući.. Usne nisam pomjerala skoro nikako, dok sam imala zatvorene oči. Odmaknuo je usne sa mojih, nekoliko centimetara, dok e približio usne mom uhu, idalje gledajući iza mene.
''Iza je, i skužio nas je'' šta kog vraga treba značiti ? Harry je iza? Obgrlila sam njegov vrat, privlačeći ga sebi, kako bih došla do njegovog uha da bih mu šapnula..
''Harry? '' automatski je klimnuo glavom, dok je ruku prebacivao preko mog ramena ustajući, što je i mene navelo da stanem nogama na pod, koje su do malloprije vidile u zraku, jer sam očigledno bila previše mala da bih dotakla pod dok sjedim na običnoj šankerskoj stolici (nezz kak se drugačije kaže).. Okrenula sam glavu, po prvi put gledajući u tog kovrdžavog dječka, dok me Louis pritiskao uz sebe, ostavljajući poljubac na mom obrazu. Moramo odvući pažnju, jer bulji u Louisa kao nenormalan. Harry je bio u društvu, visoke crnke, koja je čak bila i viša od njega.
''Nastupaš'' izustio je Louis, spuštajući ruku sa ramena.. Oukeej..


VOTAJTE, KOMENTARIŠITE.  

Criminals Life. //h.s// Where stories live. Discover now