Kako sam se približavala Harryju, osmjeh na njegovom licu bio je i previše očit. Ima prelijep osmjeh, rupice na obrazima, te smaragde koji prate moj pokret. Kako je moguće da je nekog ubio? Ovo savršeno biće? Imao e na sebi uske pantalone, kariranu košulju sa 2-3 otkopčana dugmeta. Za ostale vjerojatno je predstavljao san snova, i mislim da većina njih ne zna da je on kriminalac..
''Poznat si mi odnekle'' izustila sam izvlačeći stolicu i sjedajući odmah pored Harryja koji nije skidao oči sa mojih. Na tren je preblijedio, a potom se savršeno nasmiješio, upućujući još jedan pogled negdje iza mene. Okrenula sam glavu i vidjela da je to bio Louis, dok je flertao sa jednom plavušom gledajući s vremena na vrijeme prema Harryju i meni..
''Ko još ne zna najvećeg jebača u gradu'' ovaj baš ne bira šta će reći. Crnka pored njega mu je nešto šapnula na šta je on prodorno pogledao u mene, odmahnuo glavom i rukom joj pokazao da 'odšeta'..
''Tako i izgledaš'' kvrga se napravila između njegovih obrva..
''Koji kurac ti hoćeš od mene? Ak hoćeš da te jebem samo reci nemam vremena za takve dosade'' sledila sam se na njegove riječi gledajući ga sa čuđenjem. Ovaj uopšte nema osjećaja. Biće teže nego sam mislila.. Kako može biti ovako hladan? Čekaj, Christina šta ti očekuješ? Lika ganjaju 3 godine, i misliš da će ti sve fino pričati? Da će birati riječi da e ne povrijedi? Ovom čovjeku treba pomoć..
''Hazz imam posao za tebe večerras'' čuo se glas negdje iza Harryja, tako da sam se nagela da bi vidjela ko je to. Harry se okrenuo i nasmiješio tom strahovitom liku. Taj je imao na svim mogućim mjestima pirsing i jako mnogo tetovaža i jeza je prošla kroz mene.
''Koliko daje? '' Harry je isti tren odgovorio, idalje gledajući u tog čovjeka, dok je taj lik buljio po mojim butinama da mi se život zgadio..
''690€ '' Harry je klimnuo glavom, okrećući se prema meni, podižući obrve, na šta je dobio zbunjen pogled i uzdahnuo.
''Hoćeš da te jebem ili? '' odmahnla sam glavom, a on je ustao sa stolice, ne rekavši ni riječi, ali mogu biti sigurna da je rekao neke riječi kao ''Ima ko hoće.'' okej ovo je bilo čudno. Gdje je on otišao? Šta će raditi? Radoznalost me ubijala, tak da sam krenula za Harryem i tim likom. Skoro sam umrla kad sam osjetila nečiju ruku na mom ramenu. Naglo sam se okrenula, i vidjela Louisa.
''Gdje ideeš? '' odmahnula sam glavom, hvatajući ga za ruku, i vučući ga za sobom, dok sam išla za Harryem..
''Samo me drži za ruku'' proderala sam se da bi me čuo, a on je stisnuo moju ruku, na šta sam malo potrčala, a on za mnom. Harry je izašao u neki hodnik, prateći tog čovjeka, i kao da je znao da idemo za njim, ostavio je vrata otvorena..
''Harry, ne možeš ovako zarađivat'' Harry ga je skoro zalijepio za zid, okrećući se, hvatajući ga za rub košulje, kidajući mu nekoliko dugmadi i nabijajući ga za zid.
''Liam, ne govori mi šta da radim! Niko to ne radi! Znaš i sam što ovo radim i što brže trebam dobit te pare! Ne smijeem dozvoliti da se desi kao i prošli put! '' njegov stisak je popuštao, dok je taj Liam podigao ruke u vis, i odmahnuo glavom..
''Sam sebe zakopavaš, tvoj život'' Harry je zakolutao očima..
''Gdje je ona? Jel daje odma ili poslije? '' zaštooo pričaju u šiframa? Jebeemu ništa ne kontam! Louis mi je disao za vratom, takođe slušajući ovo..
''Harry daje odma' ali nemoj da je iznevjeriš. Znaš kakva je, neće ti dat kasnije više'' Harry je duboko uzdahnuo, klimajući glavom, a taj lik mu je otvorio vrata neke sobe, a ubrzo se začuo piskutavi glas..
''Harry jako te želim'' puuuf zatvorena vrata, a taj Liam ide prema nama. Kako se ne znam snaći u ovakvim situcijama, stala sam gledajući u Louisa a on se nasmijao i slegnuo ramenima. Nee opeet. Nabio me na zid, i počeo strasno ljubiti, a na svu žalost sam mu sve uzvraćala. Svaki probleem i svaku situaciju riješimo poljupcem. Al ovaj put nije bilo tako.. Stavila sam ruke oko njegovog vrata priivlačeći ga sebi, a on me uhvatio za noge, i podigao tako da su se nalazile oko njegovih bokova. Okej ovo je ružno reć, al sam osjetila nabočinu kod mojih nogu. Stiskao mi je dupe, dok smo duboko disali. Ne znam dal' je ovo imao u planu, ali za milo čudo mi se svidjelo. Jebeno dobro se ljubio, a onda me trznuo nečiji glas..
''Ima još dosta praznih soba'' upravo je prošao taj Liam pored nas, smješeći se, a Louis me je spustio gledajući u pod.
''Ima još dosta načina da se ne odamo'' izustila sam a on je podigao pogled, i imao je veliki smješaak..
''Pa da si znaala, ti bi uradila nešto prije neg je ovaj proš'o '' odmahnula sam glavom, ulazeći u taj hodnik. Sa strana je bilo jako mnogo soba, i mislim da znam za šta je ovo služilo. Približila sam se sobi u kojoj je Harry ušao, na šta sam čula samo cvilenje i skoro vrištanje..
''Još još'' i još neko uzdisanje je dolazilo iz te sobe. Okej, dosta je bilo za večeras.. Louis i ja smo izmijenili poglede i što brže izašli odavde. Barem smo nešto saznali. I to je napredakk..
..
''I šta ste saznali? '' upitao nas je Tom, čim smo Louis i ja kročili u njegov ured. Bio je sa još par agenata, među kojima je bio i onaj plavokosi.. Niall čini mi se..
''Ni mu, ni be, ni kak ste, ništa'' slegnula sam ramenima, odmahujući glavom, a Louis se nasmijao na moje riječi, vraćajući pogled na Toma.
''Nismo saznali puno, ali ono što jesmo mislim da nam može pomoć'' izustio je, a ja sam puhnula 2-3 puta, dobijajuću pažnju tih agenata od kojih mi je jedan zapao za oko *ne bukvalno haha* .
''Da se upoznamo? '' prišla sam tom hoot agentu, i pružila ruku, a oon se nasmješio, prihvativši moju ruku..
''Salvatore'' izustio je, dok me gledao svojim očima *ma jok mojim xdd * paa šta jee ovo? Božee što me kažnjavaaš ovako? Š-T-O?!
''Coner'' nasmiješila sam se, dok am izvlačila ruku iz njegove..
''Okej, Christina nstavi kasnije sa svojim flertovanjem a sad mi recite što ste saznali'' ttrznuo me Tomov glas, a ja sam se skamenila. Jel tak očigledno a hoću da flertam s njim?
''Harry je vulgaran'' Louis je rekao, a ja sam se nasmijala sjećajući se Harryevih riječi od juče..
''Harry je lijep'' Salva..kako god se nasmijao, a Tom je zakolutao očima..
''Harry ima plan'' rekao je Louis a ja sam zakolutala očiima. Jer moramo baš sve otkriti? Pa logično da moraš nećeš branit Harryja, juree ga 3 godinee!
''Harry ima rupicee, i savršeen osmjeh'' ja ne znam odakle izvlačim ove rečenicee. Strepiim da Louis ne izlane još nešto za Harryev plan. Što mi je?! Moram ga razotkriti..
''Harry je kriminalac, Chris! '' Louis se zaderao očito iznerviran mojjim prethodnim odgovorima.. Pa ak je kriminalac ne mora da znači da je ružan!
''Pa? Harry je savršen k'o dečko. Vulgaran je i ima plan. Zadovoljan? '' zakolutao je očima, ustajući sa stolice, i naginjući se na nju..
''Znači, Harry je juče bio u klubu, u društvu neke crnokose djevojke, Chris to zna ispričat ona je imala glavnu ulogu'' klimnula sam glavom, a Louis je ponovno sjeo očito zainteresiran mojim sledećim pričanjem jer mu nisam niišta pričala..
''Pa prišla sam mu, i kao što je Lou rekao bio je u društvu neke crnokose djevojke, priznajem jako je veća od njega, možda za glavu skoro'' Tom je klimnuo glavom..
''Jel je nazvao imenom ili kako? '' odmahnula sam glavom i nastavila pričat..
''Pokušavala sam flertat s njim, al mu je crnokosa nes šapnula, on je pogledao u mene i odmahnuo glavom i bukvalno je otjerao od sebe. Onda me je pokušao navest da se jebem sa njim'' Tomje razrogačio oči prema meni, i dobio zbunjen pogled..
''Chris, koristi kulturnije izraze'' zakolutala sam očima, odlučujući da ga iskuliram ovaj put i nastavim dalje..
''Potom nam je prišao neki lik, Liam čini mi se. Mogu ga prepoznat među hiljade jer se takav čovjek pamti do kraja'' Niall je skupio obrve, upućujući kao i Tom zbunjen pogled..
''I rekao mu da ima neki posao za njega, u prevodu jebanje, iliti sex. Kasnije smo ih pratili i Harry je rekao da će se to platit šta već. Plaća ga cura ta da se jebe s njom. On je skroz čudan momak'' odlučila sam prekočiti Couis dio, jer je tak bolje..
''Jer rekao za šta mu trebaju pare? '' Tom je upitao češeći se po bradi, a Niall se ispravio u stolici..
''Spomenuo je kao da mu pare te hitno trebaju i da neće dozvoliti kao da se to nešto opet ponovi. Sad ne znam šta je pod tim mislio'' Louis je izustio, dok se u mojoj glavi palila ona jadna zagorjela lampica..
''Čekaj, možda mu je neko bolestan. Možda on ima porodicu, i neko mu je bolestan u njoj, ko mu jako mnogo znači'' možda i je? Mislim da sam vidjela neku curu koja jako sliči njemu.
''Ili je on bolestan'' Niall je izustio, dok je svako bio u svom 'razmišljanju'.
''On je čudan, vulgaran i sve to, ali.. Nije on bolestan. Bolestan je neki njegov član porodice'' Louis se trgnuo na moje riječi, i napravio zbunjenu facu..
''Kako to misliš? Kako ti znaš da nije bolestan? ''
''Osjećam to. A večeras ću ti to i dokazati ako on bude tu'' klimnula sam sama sebi, slažući se sa svojom odlukom, a Tom i Niall su klimnuli glavama a Louis se promeškoljio u stolici i izustio ''Kovrdžavi Slatkiš baš djeluje na tebe'' nisam znala u kom smislu misli, ali koga briga? Dovoljno mi je 'avanture' juče bilo, ko zna šta će večeras biti. Večeras ću pokušat uć u Harryev privatni život i saznat mnogo više o njemu, ali to neće niko znati. Moraću Louisu odvuću pažnju nečim da ne gleda svaki čas u nas, i to. Moraću znati više o tom čovjeku. Jako me interesuje. Što nam više bježi, to me više privlači. Pale me sexy tipovi koje moram jurit. Večeras se moram srediti najbolje i Louisa ubjedit u neke stvari. Platiću Harryju bilo što samo da saznam o njemu nešto viiše. Lijepo sam ja to zamislila, ali vidjećemo kako je to kad radim tajno sama svoj zadatak..
..
''Moram priznat da mi je čast bit u društvu tak lijepe cure'' izustio je Louis, dok smo šetali ka tom klubu. Pogledala sam prema njemu, a na njemu sam primjetila neki nedefinisan osmjeh, što je i mene navelo da se nasmijem.. Podigao je pogled na mene, i namignuo mi.
''Kako god, moram saznat nešto više o njemu'' pravila sam se kao da me nije briga ali ustvari je. Željela sam se ovako obući, sinoć sam vidjela šta je ta crnokosa obukla i skoro sam se tak obukla. Neću bit ničija kopija, nit mi je ko idol. Ja sam sama sebi idol. Ček, pričali smo o haljinii zar ne?
''Za koga? Kovrdžavi Slatkiš? '' klimnula sam glavom, uopšte ne razmišljajući o zadnje 2 Louisove rijči, a potom se moj dlan našao na mom čelu. Lupila sam se rukom o' glavu, i odmahnula glavom.
''Ti mađijaš nešto, ne poznajem te'' pokušavala sam se pravit luda, što mii nekad i ide od ruke, ali izgleda ne i ovo veče..
''Hajdee, uvrnuta plavušice, šta bih ja mađijao? '' uvrnuta plavušica? Wtf? Šta on konzumira večeras?
''Ček, ček kak si me to nazvao? '' zaustavila sam se točno ispred njega, a on se grohotom nasmijao, gledajući prodorno u moje oči..
''Uvrnuta plavušica'' njegov kažiprst je dotaknuo moj nos, nasmiješivši se *Louis ne njegov prst il moj nos*
''Čime sam zaslužila taj nadimak? '' namignuo mi je, i pogleda u mene..
''Pa plavušica jer ti je kosa plava, pa umanjenica ak si učila u školi'' zakolutalaa sam očima.. ''A uvrnuta.. Um, šta znam, nadošlo mi tako'' nasmijao se, prebacivši svoju ruku preko mog ramena, privlačeći me u zagrljaj..
''Okej ti si onda.. Umm, ženski paradajz! '' njegov ruka automatski je skliznula sa mog ramena, i zaustavio se tačno ispred mene..
''Paradajz?! I to ženski? Čime sam ja zaslužio taj nadimak? '' namignula sam mu, a on je skupio obrve, i zbunjeno me pogledao..
''Moja mala tajna:) '' odmahnuo je glavom, i nastala je tišina. Čulo se samo moje lupanje štiikli o' beton, i Louisovo duboko disanje..
''Jel može mrkva mjesto paradajza? '' progovorio je, poslije nekoliko minuta šutnje, a ja sam ga zbunjeno pogledala.
''Pa rekla si da je moj nadimak za tebe, ženski paradajz'' pravio je neku grimasu izgovarajući posljednje dvije riječi, a ja sam stavila ruku preko usta suzdržavajući smjeh.. ''i jel može umjesto paradajza, mrkva? '' podignula sam obrvu, klimajući glavom, a on se zadovoljno nasmijao..
''Ženska mrkvica'' izustila sam, i prasnula u smjeh, a on se namrgodio i isplazio jezik.
''Jel ti ko rekao da je bolesno davat osobama muškog pola titulu žene? '' raširila sam oči prema njemu, i ponovno se grohotom nasmijala..
''Nisam ni čula da to postoji al, čuda se dešavaju'' odmahnuo je glavom, dok sam ja skupila prste, približavajući ih licu kako bih vidjela tirkizni lak koji sam nanijela prije nego sam krenula.
''Hej Lou'' zovnula sam ga, a on je okrenuo glavu prema meni, jer je išao cijelo vrijeme ispred a ja sam k'o cukica za njim. Opet ja sa cukama + xd .
''Šta ti treba? '' odmahnula sam glavom, i dotrčala do njega. Okeej vrijeme jee da počne moj plan.. Očigledno je da se Louis.. pa bareem se tako ponaša, šta znam, pali na mene.. Pokušat ću nešto.
''Večeeraas će u ovaj klub doć jedna cura koju nisam vidjela puno pa'' prekinuo me prije nego sam završila..
''Pa želiš da budeš nasamo sa njom. Jel mogu ju kasnije upoznat? '' trepnula sam nekoliko puta, klimajući glavom. Pa, Melany i Louis bi bili fin par*-*
''Hajde, uvrnuta ulazi'' Louis je otvorio vrata kluba, i ušla sam a on za mnom. Jaki izmješani muški i ženski mirisi, alkohol, znoj se osjećao u vazduhu. Skoro mi je došlo muka, tak da sam se uhvatila za glavu, stavljajući drugu ruku na susjedni zid, dok je Louisa čini mi se, odvukla plavuša od sinoć. Duboko sam disala, i tako punila organizam svim ovim štetnim materijama, koje očigledno odgovaraju ovim ljudima, a izgeda i meni. Kad sam se navikla, na ovu situaciju, krenula sam ka šanku kako bi' naručila sebi neko piće. Ne želim se napiti, ne znam ni kad sam zadnji put. Ne treba mi da se sramotim, i da me jadni Lou vuče po klubu ka taxiju. Ček ček, kad se on ili ja napijemo, mi ne poznajemo jedni druge? O čemu ja upravo razmišljam?! Moozguu šalji nekee normalne rečenice, ne pričaj mi u šiframa. Mozak kao da mi je rekao da neće i da sam glupa da ne skontam obične rečenice. Jel moguće da sam toliki mentol da se svađam sa mozgom?
''Šampanjac'' viknula sam tom konobaru, naginjući se na šank, jer mi nije bilo do sjedenja iako sam 2O minuta pješačila dovde. Konobar je stavio čašu ispred mene, zaustavljajjući pogled na mojim grudima a ja sam se samo zaokrenula u potrazi za.. Larryem! Molim?! Šta sam ja to rekla? Larry? Harry i Louis? Sviđa mi se kak razmišljam, i bolje bi bilo da Melany bude uskoro u klubu i da joj se Louis svidi. Gurala se kroz ljude, kako bih došla do barem jednog poznatog lica. Louis?! Jebemu gdje si?! K'o da je u zemlju propao!
''ups'' to je jedino što sam mogla reći, kad sam ne gledajući ispred sebe zveknula u nekog, i moj šampanjac se našao na košulji.. Karirana košulja.. Harry? podignula sam glavu i vidjela njegovu namrgođenu facu, kako me prodorno gleda.
''gledaj gdje ideš'' izustila sam, i pokušala krenut dalje al me njegova ruka zaustavila, kad me uhvatio za lakat..
''oo to je gospođica savršena, koja ne smije da se jebe sa mnom. pripazi malo na svoj rječnik iako si mi sada upropastila najdražu košulju'' isfrustrirano je rekao, dok me namrgođeno gledao. No, nisam dala da me uplaši, znam se ja nosit sa ovakvim kao što je on..
''mislim da bih ja trebala tebi reći da pripaziš na rječnik;) a mislim da bi bolje izgledao bez te košulje, slatkišu'' izustila sam i progurala se kraj njega, a on se poonovno okrenuo za mnom, ovaj put hvatajući me za struk. privlačeći svoje usne mom uhu..
''Kako si me nazvala? '' izustio je, dok su njegove usne okrzavale moj obraz, spuštajući se na vrat.
''Kovrdžavi Slatkiš''
''Niko me nije tako nazvao nikad'' uzdahnuo je, približavajući me k sebi..
''čuda se dešavaju'' izustila sam, a onda sam osjetila njegove usne na mom obrazu, i njegov jezik na njemu, dok se spuštao do mog vrata i vraćao na moj obraz...
VOTAJTE, KOMENTARIŠITE.
YOU ARE READING
Criminals Life. //h.s//
FanfictionPriču sam davno napisala i nalazi se i na mom starom profilu, ali sam zaboravila šifru tako da ću ju prebaciti na ovaj.