Kako sam bila bliže Harryju, moje i njegovo disanje bilo je ubrzano, i njegov dah širio se mojim licem, dok je njegova ruka hodala mojim tijelom. Nisam željela da me omete, ali imao je nešto što mi je oduzelo dah u nekim trenutcima.
''Predomislila si se? '' izustio je, dok je jezikom prelazio preko moje gornje usne, dok sam ja zatvaraala i otvarala oči, usljed njegovog djelovanja na mene. Pokušavala sam shvatit šta me pita, ali me je toliko dekoncetrisao da nisam znala ni gdje se nalazim i što radim s njim.
''Za šta? '' obje ruke je prebacio oko mog vrata, privlačeći glavu svojoj tak da su nam e čela dodirivala, i pogledao u moje usne. Moje ruke su visile kraj mog tijela, jednostavno nisam znala gdje ću sa njima.
''želiš li da se jebemo? '' upitao je bez imali stida, srama, bilo čega. Čini mi se da ovaj dečko nema osjećaje, nema ono što svaki dječko ima. I to mi se sviđa.
''Ne još'' to sam stvarno i mislila. Nisam bila nevina, to sam radila već i ne bi mi bilo prvi put. Možda mi je jednim djelom i drago jer ću možda bit dovoljno dobra za njega. Čekaj neću imat sex sa kriminalcem, tad bi letila sa posla..
''ne mogu te čekat puno, moj frend jako želi da bude u tebi'' obmotala sam ruke oko njegoovog tijela, tako ga grleći, dok je moja glava ležala na njegovom ramenu.
''vjeruj da nećeš'' nasmijao se u moj vrat što je izazvalo moje trzanje jer me škakljalo.
''kako se zoveš? '' najednom je upitao ni milimetar se pomjerajući od mene. Čekaj šta da mu kažem? Svoje pravio ime il? Nemam pojma..
''Da ostanemo tajanstveni Styles? '' ups, ono bravo ja. Sad sam mu otkrila da znam ono o njemu i to. Odmakao je glavu, stavljajući je tačno ispred moje, pritom ponovno naginjući čelo na moje.
''op, mala savršena se raspitivala o Stylesu.. Fino fino'' nije skidao osmjeh sa lica, i moram priznat jako je slatko izgledao. Kako i ne bi? Poneka kovrdža mu je padala sa strane, dok me on gledao u oči.. Nasmijala sam se okrećući glavu u stranu i susrećući se sa još jednim zelenim pogledom razrogačenim, koji je doslovno buljio u nas. Harry se okrenuo zajedno sa mnom, i malo se namrštio ponovno gledajući u moje oči, ne skidajući ruke sa mojih ramena. Okrenuo me u stranu tako da nisam mogla uopšte vidjeti Louisa jer je Harry zaklanjao čitav pogled. Pribijao me uz sebe, ubrzano sam disala. Sve se odvijalo jako brzo.
''ja ti mogu dat više nego što ti misliš'' rekao je gurajući me unazad, dok je on išao unaprijed. Na šta je on mislio drugo, ak ne na sex. Pa naravno, Mr. Napaljeni. Koračala sam unazad dok me on i ujedno njegovo tijelo tjeralo da to radim, dok nisam dupetom udarila u nešto. Šank. O Bože, do šanka smo došli. Svoje tijelo je pribijao uz moje, ne pomjerajući ruke još uvijek sa mene. Podigla sam ruku, i pomjerila jednu pa i drugu njegovu, grleći ga preko vrata, kako bih mogla da vidim iza gdje je Louis. Harry me uhvatiio za dupe, i stisnuo ga što me jako dekoncetrialo da sam na tren zaboravila šta sam smislila i koga tražim. Vene i mišići su mu se ocrtali, kad me sa rukama, podigao na šank, šireći mi noge, pritom stajajući između njih, dok sam ja na šanku sjedila i bila približno veće od njega. Glavu sam pomjerala prema njegovom ramenu kako bih gledala iza seebe u nadi da vidim Louisa. Tu je. Gleda nas. Ne mogu da vjerujem da radim ovo. Čekaj ne radim ništa samo radim svoj dio posla. Trebam se svidit Harryju da bi saznala nešto više o tom ubistvu.
''Mala ne gledaj ga, kloni ga se'' Harry je izustio, dok je prstima prelazio preko mojih leđa, a drugom rukom praveći sitne krugove na mom ramenu, koje je bilo izloženo, jer sam obukla haljinu. Krajičkom oka sam pogledala ka mojoj haljini i kao što sam i mislila. Bila je uzdignuta i otkrivala je moje butine i sve, mislim čak i neki dio gaćica. Okrenula sma glavu nekoliko puta oko sebe, i poneke oči su bile uprte u nas, među kojima su i Louisove. ''šta to radiiš?'' Louis je oblikova ustima te 3 riječi, a meni se prevrnulo ustomaku i došla mi je muka. Šta on misli da ću ja radit? Samo sjedim na šanku, haljina mi je uzdignuta, Harry odmara glavu na mom ramenu pritom prstima jedne ruke pravi sitne kružiće na mom ramenu, dok drugima prelazi preko mojih leđa, a ja? Pa moje ruke su oko njegovog vrata, i pokazujem Louisu rukama da je sve pod kontrolom. Ali nisam ni sama sigurna. Šta Harry misli da ćemo raditi?
''Znaš zamišljam jako prljave stvari koje bi radio sa tobom'' trznuo me Harryev glas, dok je odmicao glavu od moje, i takoreći zavodljivo me gledao. Nasmijala sam se otkrivajući svoje zube po prvi put. Ukrivio je glavu ponovno pokazujući svoj neodoljivi smješak i svoje slatke rupice..
''polako Styles, ne žurimo nigdje'' namignula sam mu, a on se još više pribio uz mene, ostavljajući me bez imalo prostora kako bi se mogla pomjeriti..
''nemaš pojma koliko te želim, a najviše kad me odbijaš'' prvi put ga odbijam, i prvi put imamo ovako prisan odnos. I sviđa mi se. Da, da, sviđa mi se kak se Harry ponaša prema meni.
Harry je obuhvatio moje ruke stavljajući ih na svoja prsa, i svojim prstima kontrolirao moje ruke kako bi se šettale po njegovom torzu. Ne znam šta je imao u planu, ponaavljam sve ko papagaj. Možda je to odd njegovog uticaja na mene?
''Nemaš pojma koliko želim da te jebem'' nasmijala sam se, izvlačeći ruke iz njegovih, i povlačeći ih ka njegovom licu. Bili smo na kraju šanka tako da nas je malo ljudi gledalo. Bar se nadam. Moj dlan se savršeno uklopio u strukturu predjela njegove vilice i obraza, dok je on svoje obe ruke prebacio na moje lice, privlačeći ga svom, i ubrzo sam osjetila njegove usne na mojima. Nije čekao ni sekund ubacio je svoj jezik i grubo radio sa njim, da sam se skoro udavila. Ovaj čovjek voli grubo, ali ja.. Ne baš. Spustila sam jednu ruku na njegov torzo i pravila kružiće i prelazila prstima preko njegove izložene kože nastale usljed njegovog otkopčavanja košulje. Usne je pomjerao jako grubo i njegov jezik je savladavao moj. Uzvraćala sam mu, i nije mi žao. Nikad se nisam ljubila ovako grubo, muški. Odmakao je glavu kako bi došao do zraka, kao i ja. Između nas je postajalo jako vruće, znoj se slijevao niz moje lice, poneka kovrdža mu je bila slijepljenja uz čelo, dok me prodorno gledao, ubrzano disajući kao i ja. Ovo što se dešaava između nas ne mogu da objsnim ni sama sebi..
''Jesi li bio u zatvoru kad? '' na te riječi, Harry se automatski odmaknuo od mene, a ja sam požalila što sam to rekla. Gledao je u mene jedno 5 sekundi bez da je šta rekao, potom se okrenuo i ležerno odšetao od mene. Ono bravo ja baš znam sredit situaciju. Možda sam se i odala, možda nisam, nemam pojma, pod jakim sam uticajem svega što se dešava, i što se dešavalo večeras. Možda sam ja jedna od onih koje će sutra zaboravit, i proći u prolazu kraj meene kao da me nije ni poznavao. Voljela bih to, ali znam da neće biti tako. Istina je da je on vjerovatno najveći jebač u cijelom gradu, i vjerojatno samim tim i ženskaroš, ali mislim da će ovdje biti svačega. Na samu pomisao da me imao na šanku, prevrće mi se želudac, vučem dupe po šanku, i konačno dotičem pod. Malo mi se zamantalo pa sam sjela na obližnju stolicu pritom su mi noge opet visile u zraku iako ne kontam da sam samo nekoliko centimetara manja od Harryja a on može dohvatit pod. Mrzim činjenicu da sam mala. Jesam li? Ne znam više ni sama. Ne znam o čemu razmišljam, samo želim spavat to je sve. Poduprla sam se rukama i glavu stavila na ruke koje su se nalazile na šanku u pokušaju da zaspim ali uzaludno i beznadežno. Muzika je tutnjala, dim se neki širio, skoro sam se ugušila.
''Chris što se dešava? '' trgnula sam se na neki glas, i okrenula glavu u pravcu odakle je dolazio. Louis.
''Hej, molim te odvedi me kući'' sa poluotvorenim očima sam gledala u njega, ignorišući njegovo pitaje, i prije nego je mogao odgovorit, pružila sam ruke prema njemu pokušavajući ih obmotati oko njegovog vrata, al prije nego sam mogla reći nešto, osjetila sam ruke pod nogama i na leđima i uskoro sam skontala da sam bila u Louisovo narjučju. Zagrlila sam ga oko vrata privlačeći se njegovom torzu, i naginjući glavu na predio ispod vrata, a on je nageo svoju glavu na moju, pritom me poljubio jednom u čelo. Šta to bi? Ne znam ni sama, sad samo trebam spavat, to je sve što znam..
..
''Coner opet spavaš'' lupio je neko nečim od sto, na što sam se trgnula i naglo poskočila u mjestu..
''Jebi se Tom'' nisam birala riječi, glava me jako boljela, ne znam kako zašto. Nisam sinoć bila pijana, ništa ali jako mi se spava i glava me jako boli.. Tom je zbunjeno pogledao u mene, prćeći usne..
''Molim? '' duboko sam udahnula. Danas stvarno nisam raspoložena za pričanje i svađanje. Istuću ga samo ak me naljuti i ako uspijem dupe dić iz ove stolice koja je jako udobna. Mislim čak i udobnija od mog kreveta..
''Opalim te golim'' jednostavno sam morala da mu odgovorim, nije me bilo briga za posljedice, samo nek prestane jebena glavobolja!
''ala je neko mrzovoljan od jutros'' ovaj baš odlučio da me provocira danas..
''Daj odjebi bre'' zaderala sam se da me je grlo zabolilo, a on je odmahnuo glavom nastavljajući pisat nešto na papiru idalje sjedeći nasuprot mene.
''Uvrnutau kak si jutros? '' upitao me muško-ženski glas, na šta sam podigla i lijeno nabacila neki osmjeh dok mi je glava pucala.
''jel izgledam dobro? '' odmahnuo je glavom, i zabrinuto me pogledao..
''Coner šta si pila sinoć ? '' slijegnula sam ramenima, ponovno zavaljujući glavu na stol..
''Važno je šta si popila? '' podignula sam pogled zbunjeno ga gledajući i mahajući rukom po vazduhu..
''koliko ja znam samo jedan šampanjac poslije kad te odvukla ona plavuša, mrkvo'' nije jenjao svoj ozbiljan izraz lica, što me malo plašilo..
''Mislim da te neko drogirao, pa te zato boli glava'' skočila sam i gledala ga ne trepćući..
''molim? Zašto bi mene neko drogirao? ''
''Chris ne biraju koga će nadrogirat a najprimamljivije su im one koje se oblače kao ti sinoć'' oborila sam glavu i uzdahnula još jednom. Jebeemu!
''hoćeš da kažeš da sam sinoć izgledala kao kurva? '' Louis je nesigurno klimnuo glavom, a ja sam se od muke nasmijala..
''pa da, Harryja samo takve i interesuju'' zaronila sam glavu u predjeo lakta, i pokušala zaspati, no moj telefon mi nije dao. Skoro sam utonula u san, spavajući u jako udobnoj stolici..
''Chris telefon'' izustio je Louis, na šta sam zaokrenula očima, i podigla glavu, primajući telefon. 2 poruke. Jedna od Vic, jedna sa nepoznatog broja.
'Heeej, di si ti? ne znaš se javit, cc. nemaš pojma ko je kod mene V x' aa bratee samo dolazi neko kod nas.. zaokrenula sam očima, i dobila još veći nalet glavobolje, a potom zatvorila poruku od Vic i otvorila poruku sa tog nepoznatog broja..
'volim borovnicu KS x' šta kog đavla?! Ko je to? Mene neko zajebava? LOuis je pročitao poruku i razrogačio oči..
''Chris koji si sjaj sinoć imala? '' počešala sam se po glavi prisjećajući see nanesenog sjaja od borovnice na moje usne..
''Borovnicu'' nesigurno sam progovorila, a Louis me je pogledao.
''Chris on ti šalje poruke. KS je Kovrdžavi Slatkiš kako si ga i nazvala'' razrogačila sam oči gledajući u poruku. Ne nema šanse. Gledala sam izbezumljeno u poruku i kopčala..
VOTAJTE, KOMENTARIŠITE.
YOU ARE READING
Criminals Life. //h.s//
FanfictionPriču sam davno napisala i nalazi se i na mom starom profilu, ali sam zaboravila šifru tako da ću ju prebaciti na ovaj.