5.BÖLÜM

393 40 24
                                    

Herkez toplanir ve rapmonteri jimin ve suga tutmaya baslar. Cikis kapisina gelirler ve kapinin kilitli oldugunu gorurler.

Jung-kook:

Ben kilitli oldugu icin cikamadim ama jhope hyung soyleme izin vermedi hemen dalga gecti.

Jin:

Merak etmeyin ben bunu dusunmustum. Bu yuzden birinci katin pencerinsinden atlicaz yerle arasinda 10 santim var sadece

Birinci kata inerler ve pencereden atlarlar. Jimin ve suga once rapmonsteri atarlar ve sonra kendileri atlar.tam okulun kapisinin onune gelirler rapmonster salak salak hareketler yapmaya baslar suga tutmalta zorlanir ama jimin kasli oldugu icin fazla zorlanmaz.

Suga:

Eeee Turkiyeye gitcez de nasil gitcez ve neyle gitcezz

Jhope:

En iyi ucak valla su gibi gider su gibi geliriz ( daha gitmeden turklestiler jsjdjdjdj)

V:

Lann beyinsiz sonra rapmonsteri gorsunler de mahvolalim

Rapmonser:

Yaa oglum ben cinim cin

Jimin:

Eti cin mi??

Rapmonster *utanctan kizardi*

Jungkook:

Of ama yaaaa. Bir an once gidelim hadide turk kizlari benim cekiciligimi gprsun( sapsik kookie yaaa yerim... öhöm)

Jhope:

Bucur maknae

Jin:

Tm susun bi. Ucakla gitcez.

Jimin:

Hyung rapmonster i gorurseler bizi mal sancaklar bunlar ne yapiyo dicekler hatta bizi ucaga almazlar bile.

Suga:

Ennn fazlaa 3 saat surer ne olabilikii yani.

V:

Oylama yapalim

Jhope:

V hiyari dogru diyo ben ucakkk diyiyorum

Jin:

Bende ucak diyom

V:

Bende ucak diyim bari

Jungkook:

Dua edinde basimiza bise gelmesin bende ucak diyim bari.

Suga ve jiimin de ucagi secerler jimin biraz tereddut eder. Ama sonra oyunu ucaktan yana kullanir.

Jin:

Simdi herkez evine. Yarina hazir olun bavullarinizi hazirlayin. Biletleride internetten ayarlicam.

Herkez yoldan geçen bi otobuse atlar ve evlerinin onunde iner.

Evett arkadaslar bolumu subatta yayinlicam dedim ama is ustune ciktigi icin yayinlayamadim. Hepinizden ozur dilerim ins bolumu begenmissinizdir.:-):-):-)



BTS//CİN ÇARPMASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin