~Deseti dio~

520 28 0
                                    

Polako se budim i rastežem po krevetu dok sunce obasjava čitavu sobu. Danas će biti jako lijepo vrijeme. Pogledam na sat i 7:00 je. Okrenem se prema Ronaldu koji leži na stomaku i počnem ga maziti po leđima na što se on nasmješi.

''Mmm baš znaš šta volim''

''Od kad si budan ?'' ,upitam ga jer ne izgleda kao da se tek sad probudio.

''Već pola sata, nisam htio da te budim, pogotovo nakon onog sinoć. Želio sam da se malo odmoriš'', govori mi sa velikim smješkom.

''Blesane''lupim ga lagano po glavi.
On me počne škakljati jer zna da sam jako škakljiva.

''HAHAHAHAHAH daaj prestanii hahahaha'' smijem se sve jače i jače.

''To tii je zbog onog 'blesane' '',prestane me škakiljati i poljubi me te ustane.

'' Ostao bih s tobom ali danas je važna utakmica, moram se pripremati.''govori dok odlazi da se istušira.

''Ah da utakmica, zaboravila sam totalno'' već se počinjemo dovikivati jer je on u wc-u a ja još ležim.

''Pa sinoć poslije mene bilo bi čudo da se ičega sjećaš'' nagne glavu kroz vrata i nakezi se još više od maloprije.

''Sad ćeš stalno da me zezaš zato jer sam sinoć malo poludila u krevetu?''upitam ga kroz smjeh.

''Pa možda sljedeći put poludiš na drugačiji način pa ću te početi zezati zbog tog načina''.
Samo se nasmiješim, a on pusti vodu. Istuširat ću se kasnije, sada ću da zategnem posteljinu jer bi mi bilo jako neugodno da to Margo uradi. Šta bi žena pomislila kad bi vidjela ovakvu posteljinu, možda da su životinje tu bile, a ne samo dvoje ljudi koji su vodili ljubav. Nasmijem se svojim mislima i nastavim sa namještanjem kreveta.

*** 9:30 h***

Ronaldo je otišao u 8 h.Nakon što sam se istuširala, sišla sam u kuhinju da doručkujem. Margo je pripremila filete i povrće.
      
                            ***
Marissa je kupila neke krpice za većerašnju utakmicu. Pokazivala mi ih je dok smo pile kavu.

''Super je sve''rekla sam i uzela gutljaj kave.

''Jel te nešto muči ili ?'' Upitala me Marissa vidno zabrinuta.

''Pa muči me utakmica, znaš Ronaldo i Gerard,  imam obavezu prema obojici, kao djevojka i kao sestra. Stvarno ne znam šta da uradim.''rekla sam na rubu suza.

''A joj Ash, razgovaraj sa jednim od njih dvojice pa vidi šta češ uraditi. Ja ti preporučujem da popričaš sa Gerardom sigurno će te razmjeti''

''I Ronaldo će razmjeti i ako budem razgovarala sa Ronaldom tjerat će me da nosim Gerardov dres, ako budem sa Gerardom on će insistirati na Ronaldov dres, tako da mi ni razgovor ne pomaže.'' Objašnjavala sam joj , a ona me zagrlila. Nastavile smo da pijemo kavu uz tv.

                              ***

18:10 h je. Vrijeme je da se počnem spremati.Uzela sam ono što ću obući i stavila na krevet pa sjela pred ogledalo i svezala kosu u visoki rep. Stavila sam maskaru, malo pudera i crveni sjaj za usne.Kad sam završila sa šminkom uzela sam odjeću. Plavi šorc, majicu na bretele crne boje i crne duboke starke.Uzela sam duks i svezala ga oko struka. Zovnula sam Marrisu. Ona je obukla sive helanke, crne tenisice, crvenu majicu i također je duks svezala oko struka.Kosa joj je bila puštena i uvijena.
Marissa vozi. Sjele smo u auto i krenule.

Do utakmice ima jos pola sata.Ulazimo unutra i za nas je pripremljen malo posebniji tretman, za mene kao Gerardovu sestru i Ronaldovu djevojku, a za Marissu kao Danijevu djevojku. Počelo se pričati da mu je djevojka, ni ja ne znam istinu jer mi ne priča puno. Marissa je otišla da pronađe Danija, a ja Gerarda pa Ronalda.Ušla sam u svlačionicu, tu su bili i ostali koji su se presvalačili pa sam pozvala Gerarda van na trenutak.Zagrlila sam ga.

LoverWhere stories live. Discover now