Ashley P.O.V
Kada sam ušla u kupatilo, prva stvar za koju sam se uhvatila bila je wc školjka . Iz sebe sam ispraznila sav sadržaj koji sam stavila u sebe jutros. Kada sam napokon prestala povraćati, Marissa je čučnula pored mene .
"Jesi li dobro Ash?"
Već nekoliko dana povraćam i stomak me užasno boli.
"Šta ako sam trudna?"
"Ash, mislim da bi trebala ići doktoru."
Klimnula sam glavom. Ustala sam sa poda kupatila i dala Marissi snažan zagrljaj.
"Idem se spremiti pa ću onda ići"
"Želiš li da idem s tobom Ash?"
"Ne, nema potrebe, ići ću sama"
"Uredu"
Krenula sam prema svojoj sobi. Ušla sam i počela da tražim odjeću koju ću odjenuti. Uzela sam crne uske pantalone i laganu bijelu majcu. Ušla sam u kupatilo i počela se spremati. Obukla sam se , kosu sam svezala u visoki rep i stavila sam kremu na lice te izašla iz kupatila. Uzela sam torbu i sišla niz stepenice.
Ne želim ništa Gerardu govoriti, ionako neće primjetiti da me nema. Krenula sam prema izlaznim vratima."Hej Ash , gdje ideš?" Čula sam Gerardov glas iza sebe.
"Hej braco, ovaj... krenula sam u šetnju"
"Uredu, brzo se vrati , nemoj da se brinem gdje si toliko dugo"
"Uredu , vidimo se, bok"
Izašla sam. Udaljila sam se od kuće i pozvala taksi . Brzo je došao , ušla sam i rekla vozaču da me vozi do glavne bolnice.
Auto se zaustavilo i stigli smo ispred velike zgrade s natpisom "Hospital". Platila sam vozaču i izašla.
Strah me , moram priznati.
Ušla sam u bolnicu i uputila se prema šalteru za kojim se nalazila neka gospođa.
"Zdravo"
"Zdravo , zbog čega ste došli"
"Došla sam na pregled , želim uraditi neke pretrage"
"Koje tačno , imate li svog doktora?"
"Za trudnoću , ne nemam "
"Uredu sačekajte, možete sjesti tamo , doktorica će vas prozvati kada dođete na red."
"Uredu"
Otišla sam i sjela. Nadam se da ovo neće dugo potrajati, i da nije ono što mislim, jer mislim da nisam još uvijek spremna postati majka a ii... šta ako je to dijete Neymarovo. Kako bih to sve rekla svojoj porodici.
" Ashley Piqué"
U razmišljanju me prekinulo prozivanje mog imena. Ustala sam i ušla u prostoriju.
"Izvolite" obratila mi se doktorica . Žena srednjih godina , jako lijepa i na licu joj se vidi njena nježnost , za razliku od nekih koje su vještice nad vješticama. Nikada nisam voljela bolnice ni osoblje u njoj ali ova žena jako mi se sviđa.
"Došla sam na pregled , već nekoliko dana užasno me boli stomak i povraćam"
"Uredu , izvolite leći na krevet, odmah ćemo vas pregledati"
Legla sam i rekla mi je da zavratim majcu , što sam i uradila. Pregledavala me je tj. radila ultrazvuk .
"Imamo sretne vijesti gospođice Piqué"
"Sretne?"
"Da , trudni ste . Čestitam vam"
"Ko...oliko dugo?"
VOCÊ ESTÁ LENDO
Lover
FanficŠta će se desiti kada djevojka ode na utakmicu svog brata i upozna zgodnog fudbalera? Da li će osjećaji prema njenom dečku biti i dalje isti? Saznat' ćete ako budete pratili priču.