Ohh , šta sad da radim. Dođavola , Marissa je baš sad morala da dođe.
Pogledala sam u Neymara a on je imao neki nedefinisan pogled.
Marissa je još uvijek kucala , bolje rečeno lupala na vrata , govoreći da otvorim.
Uzela sam Neymara za ruku, otvorila ormar i ugurala ga unutra govoreći mu da bude tih.
Otišla sam do vrata , uzdahnula duboko i izdahnula , otključala vrata i otvorila ih Marissi."Šta radiš ti Ashley, zašto mi nisi otvorila vrata,s kim si ti razgovarala, zašto si zalupila vratima, ko je bio ovdje , bolje rečeno gdje je ta osoba sada?" ,bila je ljuta i postavljala toliko puno pitanja .Bože nek si mi na pomoći.
"Tuširala sam se ,kad si ti došla bila sam gola . Zalupila sam vratima zbog toga da me ne bi vidjela golu".
"Čiji je ono glas bio, nisi bila sama Ashley. Nemoj da me lažeš i praviš budalu od mene. Znam dobro da sam čula još jedan glas".
"Ne lažem te Mari, samo ti se učinilo da sam pričala sa nekim. Pa da jesam rekla bih ti .Ti znaš sve o meni, uvijek sam ti sve govorila , zar nije tako?", pogledala sam je onako nevinim pogledom.
"Da tako je , ali..."
"Nema ali, znaš da bih ti sve rekla i to je to , a sada molim te da me ostaviš malo samu.Moram da razgovaram sa dečkom a i umorna sam .Bila sam i u šopingu, kasnije ću ti pokazati odjeću", nasmijala sam se.
"Uredu, nemoj zaboraviti šta si rekla , i da pričat ćemo posle o svemu."
"Uredu".
Krenula je da izađe a onda se ponovo okrenula."Ma znaš šta Ash , ovo ne može da dočeka kasnije , moram da ti kažem odmah , bit će mi lakše."
"Hahh , uredu , reci o čemu je riječ"
"Riječ je o Daniu".
"Daniu, Neymarovom prijatelju , onim s kim si izašla ?Pa čekaj ti si tek sad došla a juče si otišla "
"Da taj Dani. Ash uradila sam nešto veoma grozno , spavala sam s njim "
Ostala sam zatečena.
"Ash , poznajem ga tek tri dana i spavala sam s njim , sad sigurno o meni misli da sam neka drolja, a stalo mi je , stvarno mi je stalo do njega".
"Ne Mari , ne govori tako , ti to nisi . Dani je razuman, on sigurno ne misli tako."
"Misliš?"
"Znam, a sada idi i odmori se , i ja sam umorna"
"Uredu" , izašla je i sačekala sam da čujem kada uđe i zatvori vrata svoje sobe.
Otišla sam i zaključala vrata , a onda otišla do ormara i otvorila ga , a Neymar je izašao."Slagala si drugaricu jedan dio", nasmijao se.
"Jedan dio?"
"Da , onaj za tuširanje , a onaj za Dania , pa to je nekako i istina .Dani je razuman što se tiče toga".
"Miliš da i on voli Marissu , to želiš reči?"
"Pa tako nekako , pričao mi je o tome kako je ona jako dobra bla bla bla.Da mu se sviđa , nisam ga baš puno slušao, jer sam razmišljao o najboljoj drugarici od te djevojke"
Na ovo zadnje sam se nasmijala.
"Zanimljivo , zar ne bi trebao razmišljati o svojoj djevojci?"
"Stvari između mene i Brune odavno ne funkcionišu kako treba, sa njom sam samo zbog medija"
"Stvari?"
"Znaš na šta mislim, ohladili smo se jedno od drugog , totalno. Ona ima svoj , a ja svoj život."
VOCÊ ESTÁ LENDO
Lover
FanficŠta će se desiti kada djevojka ode na utakmicu svog brata i upozna zgodnog fudbalera? Da li će osjećaji prema njenom dečku biti i dalje isti? Saznat' ćete ako budete pratili priču.