~Treći dio~

766 25 2
                                    

Podigla sam glavu i ugledala Neymara kako se smješka, uh koja sam ja sretnica , baš u njega da se zapucam. Zagledala sam se u taj osmijeh, jao, ti zubi ,a tek njegove oči ,tako su predivne. Trgnuo me njegov glas,

"Da li si dobro?", tek tada sam primjetila i njegovu ispruženu ruku , to je valjda značilo da mi želi pomoći da ustanem, rado sam je prihvatila.

"Dobro sam, izvini , stvarno sam smotana, ne pazim kuda hodam"

"Ma ne, nisi ti kriva, ja sam, žurim pa i ne pazim kud idem " odgovorio je s osmijehom, taj osmijeh... istjerat će me iz pameti.

"Tražiš svlačionicu?" Ponovo mi se obratio

"Da"

"Prva vrata lijevo, i da savjetujem ti da ne ulaziš odmah , presvlače se i tuširaju" opet njegov osmijeh , savršenstvo nad savršenstvima.

"Okej"

"Ćao "

"Ćao" odgovorila sam. Gerardu treba toliko dugo, ne želim da ulazim vjerovatno se svi presvlače. Odlučila sam da je bolje da ga čekam van stadiona, kod auta zajedno sa Marissom , Shakirom i Milanom, i krenula sam. Čekamo Gerarda i jedva čekam da ga zagrlim i da mu čestitam , neću sigurno biti toliko dugo ovdje , želim da provedem što više vremena s njim. Ne znam kada ću slijedeći put dolaziti u Barcelonu, vjerovatno kada se bude igrao El clasico , moram pitati Gerarda kad je. Gerard je došao zagrlila sam ga i čestitala, dok su mu Shakira i Marissa čestitale skrenula sam pogled i ugledala Neymara kako gleda prema meni , nasmijao se i sjeo u svoje auto i otišao.Ima nešto što me privlači njemu. Ashley šta se dešava s tobom?! zar zaboravljaš da imaš dečka?, razmišljala sam u sebi. Sjeli smo u auto i krenuli prema kući , mnogo sam umorna i spava mi se , jedva čekam da dođemo da spavam.

"Sutra idemo u klub , zajedno sa mojim suigračima, oko deset"

"Super, nama odgovara ", rekla sam u svoje i Marissino ime

"I meni" rekla je Shakira. Ulazimo u kuću , odmah sam rekla da idem u sobu i otišla , treba mi krevet. Ušla sam i raspremila se i odmah legla. Utonula sam u san. Bude me zrake sunca , joj to sunce . Pogledam na sat i vidim da je 12 , dobro sam se naspavala. Ustala sam i otišla da se istuširam , trebalo mi je tuširanje, navikla sam na to. Istuširala sam se i obukla crne pantalone i laganu rozu majcu. Kosu sam svezala u visoki konjski rep i stavila sam malo pudera i maskare , da ne izgledam kao monstrum . Silazim niz stepenice i zatičem Shakiru i Marissu u dnevnom, pozdravila sam ih , i pitala gdje je Gerard ,čuo se Margin glas

"Doručak je gotov"

"Gerard je na treningu" odgovorila mi je Shakira. Prešle smo u trpezariju i sjele za stol, Margo je donijela doručak i jeli smo. Marissa i ja smo odlučile da idemo da malo prošetamo .Bilo je oko tri sata , čekala sam Marissu da se spremi pa da idemo, ja sam bila spremna.

"Evo me "

"Napokon Marissa , uvijek ti treba vremena"

"Pa moram se spremiti , neću biti ružna valjda "

"Dobro , hajde , idemo" Nakon tolike šetnje i kupovanja napokon smo stigle kući, Marissa je morala da svrati u skoro svaki dućan , ta cura je opsjednuta kupovinom. Ulazimo u kuću u dnevnoj zatičem Gerarda , zagrlila sam ga .Stvarno ne znam kako ću kad odem nazad u Madrid , navikla sam se u ova dva dana na to da je Gerard tu , pored mene , kao nekad prije. Bilo je oko osam sati , bilo je vrijeme da počnem da se spremam ,u deset treba da smo u klubu. Ušla sam u sobu i počela prevrtati po ormaru.

''Ne''

'' hahaha ovo definitvno ne''

''Joj zar je moja odjeća ovako užasna '' pričala sam sama sa sobom i kolutala očima na svaku haljinu koju sam izvadila iz ormara.

LoverDonde viven las historias. Descúbrelo ahora