1.bölüm

29.7K 308 67
                                    

"Cek sen o ellerini üzerimden!bu hareketlerin midemi bulandiriyor.!"
ÜVEY kardeşim Tam Bir Sapık Abi her Fırsatta Dudagima Yapısmak istiyor.cici annem Ve babam Da bizi Hep evde Yanlız Bırakmak Zorunda Kalıyor.Cunku Çalışıyor.Ve babam Anneme Gitmemi ne yazıkki İstemiyor. Ama Bu çocukla Biraz daha Kalırsam Aklımı kaçırıcam.Sonunda Karnını Desicem Su bıçakla!
Babam aradı :
"Gökçe kızım ne Yazıkki Bu aksam Eve Geç gelicez arkadaşlarımızla Plan Yaptık.Pusy e Maması Ni koymayı Unutmayın.Gece Biraz Geç Gelebiliriz. İyi gecenin tatlım Öptüm,by."
"NE!!!!" ben Bu sapikla evde ..
Kedim Pusy e mamasını koyduktan Sonra Odama Cekildim.Oh be ! Ortalıkta Yok Derken İçeri Girdi Salak!.Alaycı gözlerle Bakarak:
"Annem ve babam evde Yok Eglenelimmi Tatlım?"
"Sıktır Git kafana Yersin Vazoyu!Sapık Herif.!"
"Hahahaha Nazli şey Seni Zamanla Alisicaz Birbirimize Yavaş Yavaş" Diyerek Odadan Çıktı.Gerizekali Hoş Çocuk Oldukça Yakışıklı Fakat İgrendiriyor.Abi bendeki şans Belli!Hep Sansizim ben.Gece Saat 1 babamlar hala Yok.Ben Acliktan ölecek Durumdayım.Ama Pis Sapık asagida Diye İnmek istemiyorum.Ama İnmessem Olebilirim.Indim aşağı Pis pis Güldü ve :
"NE o kararını Degistirmis Gibisin ?"
"Yürü git be,su içmeye Ve yemek yemeye Geldim."
Yine Göz kırptı ve Film İzlemeye Devam Etti.Ama O kadar Tatlıydi ki Yanına Gitmek İstedim.Karsisindki Koltuğa Oturdum Film İ seyretmeye Başladım.Zamanin nasıl geçtiğini anlamadan.Babamin Kahvaltı Hazir demesiyle Uyanmısm.Ne yani ben Burada Mi yatmisim?Ve O pis Sapikla İnanmıyorum!Berki bana Dokundu Diye soylenirken,babam Hadi ama Kızım çok acım Çabuk ol."tamam baba!"

SAPIK ÜVEY KARDEŞİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin