Üvey abi

833 50 18
                                    

Songül :Anne..anne

Diyerek annesine seslendi.

Canan: Efendim ?

Songül :Dışarı çıkabilir miyim ben , çok sıkıldım!

Selim: Çık tabi al bakalım bunlar da kredi kartların

Diyerek songülün eline 3 tane kredi kartı verdi.Songül ise tekini alarak

Songül : Bu yeterdi

Selim :Al kızım, artık ben senin babanim.

Bu söz songülün hiç hoşuna gitmemişti. Bu ortamdan kurtulmak için odasına çıktı ve üstünü değiştirmek için dolabını açtı.bütün eşyalarını yerlestirmedigi için bulduğu kıyafetleri üzerine geçirdi. Çantasını da alarak salona inmişti.

Songül aşağıya indikten sonra arkasından daha önce çok konuşmadığı üvey abisi merdivenlerden koşarak indi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Songül aşağıya indikten sonra arkasından daha önce çok konuşmadığı üvey abisi merdivenlerden koşarak indi.

Barış :vay vay vay..Üvey kardeşim sensin demek ?

Songül anlamaz bakışlarla barış'a baktı.

Selim :barış üvey değil kardeş oldunuz artık siz..kardeşini yalnız bırakma dışarıda hadi sene git onunla.

Barış : giderim.

Diyerek evin kapısına yürüdüler.evden çıktıktan sonra barış arabasının anahtarlarını cebinden çıkarıp arabayı açtı.

Barış :bin bakalım güzellik

Demesiyle songül afallamıştı ama olumsuz birşey dusunmeyerek arabaya bindi.

...

Güney kulaklıklarını takmış sahilde yürüyordu. Biraz kayalara yaklaşıp üstüne oturdu.elindeki telefonla ilgileniyordu ki az önüne iki kişi oturdu.

...

Songül ve barış sahile gelmiş ve kayalara oturmuslardı.

Barış : çok güzelsin.

Songül : teşekkür ederim..

Barış : aynı evde yaşayacağız demek benim için iyi bir şans bu güzelliği hergün göreceğim demek.

Songül : ne demeye çalışıyorsun sen

Diyerek biraz yana kaydı. Barış ise songülün dizinin elinde olan elinin üstüne elini koyarak

Barış :benimle olur musun diyorum.

Songül: saçma sapan konuşma ya yavşak herif !

Barış : ee güzelim..nereye kadar aynı evde olacağız ger gün her saat odalarımız karşılıklı ve terasta..

Dedi sırıtarak .

Songül: git şuradan ya..yalnız bırak beni !

Diyerek dişlerini sıkarak konuştu. Songül bacağından elini çekse de barış çekmemiş okşamaya başlamıştı.

...

Güney telefonu ile ilgilenirken önündeki çiftin tartıştığını sanıp onlara baktı.Erkek olan kızın bacağını elliyor ve kız elkmk çekmeye çalışıyordu.

Güney : sizde bu işi burada mı yapacaksınız

Dedi içinden. Biraz daha baktıktan sonra erkeğin zorla kızı kendine çektiğini farkedince ayağa kalkıp yanlarına gitti.

Güney : hey birader !

Barış hemen ellerini çekip

Barış : ne var lan ?

Güney : 1.si laflarını dikkat et 2.si bu kızı niye rahatsız ediyorsun?

Barış :kardeşim o benim lan !

Dediğinde songül ayağa kalkıp koşarak oradan uzaklaştı.

Güney : aman sizinle ugrasamam.

Diyerek yoluna devam etti.

...

Songül parkın ıssız olduğunu bile bile banka oturmuş ağlıyordu. Güney ise sigarasını yakmış parktan geçerken ağlayan birini farkedip oraya doğru yürüdü.

Güney :sen sabah ki kız değil misin? Ne işin var burada neden agliyorsun?

Songül cevap vermemişti.Güney yanına oturup

Güney :ben güney

Demişti.Songül elinin tersiyle gözyaşlarını silip

Songül :git başımdan

Demişti. Güney ise oturup

Güney :saat geç oldu hadi evine git..

Songül : o eve gitmek istemiyorum ! Gitmeyeceğim.

Güney :dur senin abin vardı değil mi arasana alsın seni buradan !

Songül çantasını geri çekerek

Songül : hayır,hayır..onu istemiyorum.

Güney :sakin ol.

Songül hiçbirşey demeyerek ayağa kalkıp koşar adımlarla uzaklaştı.

...

Eveeet bakalım bu hikayemi beğenecek misiniz! Oy ve yorum 》



SONGÜN;SIKINTILI AŞK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin