Songül :anne..baba ?Siz nasıl buldunuz..burayı?
Canan:barış söyledi.
Güney bu sözden sonra Songülün annesine ve üvey babasına dönüp
Güney :bu kız neden burada onu söyledi mi peki !
Selim :evet..sen zorla götürmüşsün.
Canan :songül kim bu ?
Songül :arkadaşım..Güney!
Güney :songül yeter artık anlatıcam .
Canan/Selim :neyi ?
Güney :sizin oğlunuz..
Songül Güney'in koluna dokundu.
Songül :söyleme..lütfen.!
Güney gözlerini Songül'e dikti.
Güney :sizin oğlunuz..yalan söylemiş! Songül benimle isteyerek geldi.
Songül derin bir nefes alıp "oh" dedi.
...
Songül, annesi ile birlikte otelden gitmişlerdi.
Selim :seni tanıdım...Ertürk'lerin oğlusun.!Şimdi bana doğru söyle.Songül ile aranızda ne oldu ?Barış size ne yaptı!
Güney söyleyip söylememe ikileminde kaldı.
Güney :anlatacağım ama Songül bilmesin benim anlattığımı.
Selim :tamam.
Güney :Barış..Songül'ü rahatsız ediyor..bugün onu o otele yani tatile çıktık diye sizi kandırıp gidecekleri otelde daha kötüsü olabilirdi.Umarım anladınız! Bende engel olmak istedim.Anlatabildim mi?
Selim :ne..Barış! Benim oğlum..
Güney :ta kendisi.
Selim , şok geçirirken hızlıca otelden çıkıp evine yol aldı. Güney ise yarım saat sonra otelden ayrılmıştı .
Güney :bir günümde güzel geçsin ,anasını satayım lan !
...
Selim sinirle evin kapısını kapattı .Canan korkuyla Selim'e baktı.
Canan :ne oldu ?!
Selim :Barış nerede!
Canan :odasında.!
Selim hızla Barışın odasına girip kapısını kilitledi.
Barış : ne oldu baba..!
Selim :Barış! Sen Songül'ü rahatsız ediyormuşsun..bize tatil diye yutturup kızı otele götürüp ne yapacaktın ! Ben seni böyle yetistirmedim! Böyle şerefsiz bir evlat yetiştirmedim..
Diyerek bağırdı. Barış birşey diyemeden öylece kaldı babasının karşısında.
Barış :sen zaten beni yetistirmedin ki..hangi zamandan bahsediyorsun? Sen annemin ölümünün ikinci günü evlenen..anneme yaşadığı süre boyunca eziyet çektirip aldatan adam değil misin ? Ne ara böyle oldun !?
Selim :bu sana üvey olsa bile kardeşine o allahın belası pisliği yaptırtmak zorunda değildi..!
Barış :henüz hiçbirşey yapmadım!
Deyip odadan çıkacaktı ki kapı kilitliydi.
Selim :artık bu evde barınamazsın..topla eşyalarını kaybol! Birdaha gözüm görmesin seni.!
Barış yavaşça yutkunup gözlerini babasına dikti.
Barış :ben alışkınım zaten..her yaptığım hatadan sonra kapı önüne konulmaya.
Deyince babası kapıyı açtı ve Barış evden gitti. Songül korkuyla odasından çıktı.
Songül :ne oldu?
Selim :Barış artık yok bu evde..bu konudan da bahsetmeyin!
Diyerek koltuğa oturdu.
...
Barış öfkeyle sahile gitti.Bira alıp içmeye başladı.
Barış :ben senin öz oğlunum lan..o ise üvey kızın! Bunu sana ödeteceğim..acısını o çok sevdiğin kızından çıkaracağım!
Diyerek içmeye devam etti.
...
Songül hemen Güney 'i aradı,
Songül :sen mi anlattın?
Güney :evet..
Songül :benimle asla konuşma senin yüzünü görmek istemiyorum!
Deyip telefonu kapattı.
...
Songül canının sıkılması ile dışarıya çıkmak istedi.Annesinden izin alıp dışarıya çıktı. Biraz sahilde dolaşmaya başladığında arkasından birisi burnuna bezi dayadı ve bayıldı.
...
Songül uyandığında nerede olduğuna bakmak istedi.Etrafı bulanık görüyordu ki kocaman bir kapı açıldı. Şimdi daha netti herşey..
Songül :Barış!
Barış :merhaba güzelim..babamın söylediklerinin bedelini sen çekeceksin.istesen de kurtulamazsın benden..
Diyerek Songül 'e yaklaştı.
Songül :dokunma bana..ben söylemedim babana yemin ederim
Barış sarhoşluğun verdiği etkiyle Songül'e tokat attı. Ve songül bayıldı .
Barış :işim daha kolay olacak.
Üzülerek söylüyorum +18...
Diyerek Songül'un üzerindekileri çıkardı. Songül'un üstüne çıkıp zaman kaybetmeden bu işi bitirmem lazım diye düşünerek kendi de soyunup Songül'ün içine girdi.Akan kana bakarak güldü.
Barış ;sana dedim..benim olacaksın diye..gerizekali küçük orospu.!
Diyerek Songül'ü öpmeye başladı. O kadar sert öpüyordu ki Songül'ün bembeyaz teni kızarmaya başlamıştı.
+18 bitti...
Barış :öyle ya da böyle benim oldun !
Diyerek üstünden kalkıp üzerini giydi ve Songül'ün iç çamaşırlarını giydirip Güney'i aradı. Güney telefonu acmayacakti ama uzun uzun çalınca açtı.
Güney :efendim songül..
Barış :songül şu anda baygın!
Güney :Barış! Ne yaptın lan kıza ?
Barış :sike sike bayılttım!
Deyip telefonu kapattı.O cümleden sonra dünya Güney'in başına yıkılmış gibi yere çöktü..ağlamaya başladı.
Güney :seni o sapıktan koruyamadım..özür dilerim.
...
Biliyorum çoğunuzun istemediği gibi oldu..ama ilk defa bir hikayemde bu tip (tecavüz) şeysi kullandım..Çünkü hikayenin tanıtımında yazıyordu "hayatı alt üst olmuş bir kız mı desem..onun hayatını tekrar inşa etmeye çalışan bir adam mı? "...umarım bu farklılık hayal kırıklığı olduğu gibi yorumlara da kötü şeyler yansıtmaz.! :/ :()
Umarım beğenirsiniz falan demeyeceğim..çünkü kimse beğenmeyecek .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SONGÜN;SIKINTILI AŞK
FanfictionBir ilişki zor başlıyor ve zor başladığı gibi bir türlü normal olamıyor, hayatı alt üst olan bir kız mı desem ya da o kızın hayatını yeniden inşa etmeye çalışan bir adam mı? ... 13.03.2016 ...