-Pizzacı-

549 34 10
                                    

Güney ve Songül havuzdan çıktıktan sonra hemen kendi odalarına çıkıp üstlerini değiştirdi. Songül odasından çıkıp Güney'in odasının kapısını tıkladı ve içeri girdi.

Güney :ne oldu ?

Songül :emin olmak için geldim de..biz şimdi sevgili miyiz?

Güney :Songül..sana nasıl diyeceğimi bilmiyorum ama biz olur muyuz? Sen daha yaşadıklarını atlatamadan mutlu olur muyuz?Ya da ben daha önce bütün sevgililerimi kullanıp atardım peki ya sende öyle olursan..Ben kendimi kontrol edemezsem!Sana bunu yapamam ki. Ben senin yapacakların için değil kendimden emin değilim. Sana ne kadar "seni seviyorum" desem de bilmiyorum ki..Ben aşık olacak adam değildim ama oldum galiba sana..Bana göre aşk saçma sapan birşeydi şimdi o saçmalığı ben yaşıyorum.

Songül :yani "seni seviyorum" demen bir anlıktı? Aşk saçma birşeydi. Kızları daha doğrusu sevgililerini kullanıp atardın? Benim yapacaklarım değil kendinden emin değilsin?

Güney :evet..karışık bir şey bu..kendime güvenmiyorum ya da aşka!

Songül :peki..havuzda olanları unutalım o zaman.Arkadaş olarak kalalım mı?

Güney :tabi ki ben arkadaş olarak ta seni severim..lütfen üzülme Songül.

Songül :tamam..sorun yok.

Demişti dolan gözleriyle. Sonra ayağa kalkıp odadan dışarı çıktı. Kendi odasına girip kapıyı kapattı ve kapının arkasına çöktü. Ağlamaya başlamıştı .

Songül :yine yanlış anladın Songül..yine kandırıldın!.

Diyerek ağlamasına devam etti.

...

Güney havuzda dediklerini düşününce kendine kızmıştı.

Güney :salaksın oğlum sen..kızın hayallerini yıktım..onu ikinci kez ben üzdüm lan!Şimdi nasıl bakacağım yüzüne!

Diyerek yatağında oturup kaldı.

Güney :en iyisi sabah konuşmak..Ya da onun benimle konuşmasını beklemek!

Dedi yatağına uzanarak.

...

Songül 'de ağlamasının fayda etmeyeceğini anlayarak yatağına yattı. İçinde biraz kırgınlık olmuştu.

Songül :kendinden emin değilse neden bana seni seviyorum dedi..Ya da neden öptü !

...

Sabah Songül uyanıp duş aldı ve üstünü giyinip aşağıya indi.

Ekrem :Günaydın.

Songül :Günaydın.

Diyerek salonda gözünü gezdirdi.

Ekrem :Güney'i arıyorsan o çıktı.

Songül :yok zaten ona bakmadım..karnım..karnım acıktı da o yüzden kahvaltı yapacaktım.

Ekrem :sizin Güney ile aranızda bir sorun mu var?

Songül :yo..yok.

Ekrem :ben anlarım kızım , merak etme..zaten Güney'inde yüzü asıktı. Neler oluyor ?

Songül :Güney..kendi anlatsın.

Ekrem :peki.!

...

Güney akşama doğru eve gelmişti.

Ekrem :Güney..bi gelir misin oğlum?

Güney :tabi .

Diyerek Ekrem'in yanına oturdu.

Ekrem :Songül ile aranızda ne oldu.? Songül'ün yüzü bütün gün asıktı. Senin asık.?

Güney :baba..şey.

Ekrem :söyle belki yapabileceğim birşey vardır.

Güney :ya dün..Songül beni sevdiğini bende ona onu sevdiğimi söyledim. Sonra aklım başıma geldi ve eskiden yaşadıklarım aklıma geldi.Yapamayacağımı düşündüm. Ona zarar veririm diye düşündüm. Hem mesela Songül yaşadıklarını daha atlatamadı ki fazla hızlı gidiyoruz.

Ekrem :Sen geçmişte yaptığın hatayı artık hata olarak düşünüyorsun bu güzel ama bundan sonra o hatayı yapmayacaksın.Kız ümitlenmiş..sen ümidi kesmişsin.Belki de Songül yaşadıklarını unutmak için seninle olmak istiyor..bence hiç te hızlı gitmiyorsunuz. Aksine sen herşeyi yavaşlatıyorsun.

Güney :neyse ben bir şekilde halledeceğim. Karnım acıktı birşeyler yiyeceğim.

Ekrem :bende çıkıyorum.

Güney :tamam.

Deyip yukarıya çıktı. Ekrem'de evden çıkmıştı. Songül'de karnı acıktığı için mutfağa indi.Güney üstünü değiştirip mutfağa inince Songül'ü gördü .

Songül :niye yüzüme bakmıyorsun ?Dün olanlar için se ben unuttum.

Güney :ya..yani bende unuttum.

Songül :peki..benim karnım acıktı da -

Güney :ben pizza sipariş ediyorum..Sen de ister misin?

Songül :olur.

Dedi ve suyunu içerken üstüne döküldü.

Songül :off!

Diyerek bardağı bıraktı ve odasına çıkıp üstünü değiştirdi ve aşağı inerken zil çalmıştı.

Songül :ben bakarım.

Diyerek kapıya gitti.Kapıyı açınca karşısında pizzacıyı gördü.

Songül :"pizzacıya bak sanki manken anasını satıyım."

Demişti içinden.

Pizzacı :üç pizza..

Songül :üç pizza ?

Dedi gözlerini pizzacının gözlerine dikip.

Pizzacı :siparişler diyorum..buyrun.

Diyerek elindeki pizza kutularını Songül 'e uzattı.

Güney :"altı üstü pizzaları alıp gelecek nerede kaldı"

Diyerek kapıya geldi.

Güney :"tabi gördün yakışıklı pizzacıyı"

Demişti içinden. Güney Songül'ün koluna hafifçe vurunca Songül kendine gelip pizzaları aldı. Güney'de parayı verdikten sonra kapıyı kapattılar.

Güney :ne o gözün kaldı Burak'ta ?

Songül :Burak kim?

Güney :pizzacı.

Dedi imalı bakışları ile.

Songül :sana ne..seni ilgilendirmez.

...

Ay kusura bakmayın işlerim vardı yazamadım..psikopat mafya ybsini de yazacağım.Merak etmeyin 😉

Bakalım nasıl olacak..Pizzacı Burak,Üvey abi Barış..sevdiğin Güney .! Güney'de garip..

SONGÜN;SIKINTILI AŞK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin