Wie is Anne?

217 1 0
                                    

nou gaan we beginnen.
We gaan eerst de hoofdpersonen voorstellen.

Er was dus een meisje ze heette Anne. Ze is 18 jaar oud.
Ze woont thuis bij haar ouders en ze heeft een broertje.
Thuis voelt ze niet altijd zo fijn. maar daar heeft ze bepaalde oplossing voor.
Ze heeft al heel veel meegemaakt op school. Ze is een meisje die heel onzeker is en vaak niet weet wat ze moet doen.

Ze heeft een paar goede vriendinnen. En 5 hele goede vrienden. Aan hun kan ze bijna alles vertellen.
Haar beste vrienden zijn Kaj,Sam,Jai,Dioni,Cassius.

Sam

Aan Sam verteld ze echt alles wat ze wil. Sam en Anne spreken elkaar bijna elke dag.
Sam weet alles van haar en zij alles van hem!
Ze kennen elkaar sinds ze 3 jaar waren.
En gaat ook regelmatig naar sam omdat ze zich thuis niet fijn voelt.
Anne woont namelijk in eindhoven en sam ook! dat is al wel wat fijner. Ze zitten jammer genoeg niet meer bij elkaar op school maar dat maakt hun niks uit. Ze whatsappen en Skypen regelmatig.

Kaj

Haar andere beste vrienden wonen iets verder weg dat vind Anne heel jammer maar daar kan je verder niks aan doen.
Kaj woont in Tilburg.
Kaj kent Anne via school maar toen waren ze al wel goed bevriend maar dat is wel veranderd toen kaj is verhuisd. Het contact ging weer beter door haar moeder
Ze was vroeger al vaker bij kaj thuis geweest. Maar de vriendschap werd langzaam op gebouwd. Anne kent kaj in het begin nog niet zo goed. Ze hadden niet super veel contact met elkaar.  toen Kaj naar een andere school ging.
Anne weet niet waarom maar dat was er gewoon niet. Uiteindelijk heeft Anne het nummer aan kaj gevraagd en toen is er een beter contact gekomen. Anne kan alles aan kaj vertellen behalve twee dingen die eigenlijk een van de belangrijkste dingen zijn in haar leven..

Jai

Jai in breda.
Anne kent jai via Sam. Sam en Jai kennen elkaar al best lang. Anne kent Jai nog niet zo heel lang maar ze spreken elkaar regelmatig. De ouders van Anne en Jai zijn ook heel goed bevriend met elkaar. Ze gaan samen altijd veel dingen doen. Ze gaan graag uiteten en ze komen vaak bij elkaar op bezoek.

Dioni

Dioni in den Bosch.
Anne kent Dioni door haar vader. De vader van Anne werkte in den Bosch. En de vader van Dioni ook.
Anne zag Dioni niet heel vaak maar ze spraken elkaar wel weinig.
Gelukkig spreken ze elkaar wel via msn en hyves. Ze kent dioni dus al wel best lang.
Na een tijd hadden we elkaar nummers gevraagd. Zo hadden we een beter contact.
We belden elkaar regelmatig. Hierdoor zijn we steeds betere vrienden geworden
Cassius in amsterdam.
Cassius woont jammer genoeg helemaal in Amsterdam. 
Anne heeft hem via internet leren kennen. Dat was voor haar een appart ervaring.
Maar uiteindelijk is ze er heel blij mee. Ze spreek Cassius eigenlijk best wel veel.

Dit zijn de vrienden van Anne.
Anne heeft natuurlijk ook vriendinnen.
De vriendinnen heten Nikki,Beau,Teuntje,Boo en Anouk.
Dat zijn haar allerbeste vriendinnen.
Deze worden straks beter omschreven.

Zal de vriendschap altijd zo blijven als Kaj steeds meer gaat merken aan Anne?
Blijven Sam en Anne beste vrienden of word het meer?
Worden Dioni en Jai en Cassius ook beste vrienden?
Wat vinden Anne's vriendinnen van haar beste vrienden?

you're not the same ! <3Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu