hoofdstuk 4

96 1 0
                                    

Anne en Kaj gaan samen ontbijten met de moeder van Kaj.

Ze lopen samen naar school toe. Tijdens dat ze samen lopen bespreken ze hoe ze het gaan vertellen dat ze elkaar leuk vinden. Anne vind dat sam het eerst moet weten omdat hij alles van haar af weet. Kaj gaat aan z'n vrienden vertellen dat hij iemand leuk vind maar hij weet niet of zij hhaar leuk vind.

Maar hij vind de kus nog niet nodig.

Anne loopt meteen als ze op school is naar Sam. als ze bij sam is staat er een vriend langs sam. Anne zegt Hoi Sam'

Sam kijkt op en zegt dan meteen hallo meid en sam knuffeld anne heel lang. De vriend van Sam zegt  Ik ga he knuffelkaars!

Anne word verlegen. Sam zegt meteen hou op he!

Nou anne was je gisteren in slaap gevallen, iemand stuurde me een een berichtje maar het leek niet op jou..

Nee ik was in slaap gevallen. Ik was die avond bij kaj.

Ik heb dat ene aan hem verteld. Hoe reageerde hij? vroeg sam meteen.

Nou hij reageerde heel rustig.  ik huilde op dat moment namelijk.. Ik was zo bang. 

Omdat ik hem zo leuk vind. Ja dat snap ik an! Wel fijn dat hij zo lief reageerde. Weet hij al dat je hem leuk vind ? vraagt sam,  Denk het wel zegt Anne blij.

Wat heb je nog meer gedaan samen vraagt sam heel nieuwsgierig.

We gingen samen een film kijken he en weet je wat hij deed, hij sloeg een arm om megeen.

Toen ging ik voor het eerst tegen hem aanliggen. hij keurde dat gewoon goed. tijden de film viel ik in slaap. Sam zei meteen hebben ze jou wakker gemaakt? Sam keek Anne vragend aan. Anne ging vertelde verder. S'ochtends vroeg werd ik wakker in kaj z'n bed. Sliep kaj toenn nog? Ja 2 minuten langer.Weet je wat kaj deed toen ik hem aankeek? Nee vertel! hij kuste me.. Dat is toch super an! hij vind je wel echt leuk!!! SSSSTT! zegt anne meteen. Niemand mag dit weten he! NAtuurlijk vertel ik het nimenad! Ohnneee zegt anne ineens daar komt beau aan. Waarom doe je zo an? Nou ze doet altijd zo stom tegen me.

Hallo anne je bent vaak bij mijn liefje he! hallo beau. Anne bllosde en ze sliep daarna weg. ze zei nog wel ff doei san. tot zo anne zei hij terug. De bel ging om naar de klas tegaan. Sam en Beau liepen samen naar het gebouw. Ze zitten niet in dezelfde klas. Anne is daar heel blij mee. Hopelijk gaat sam snappen dat ze niks is. Anne gaat rustig op haar plaats zitten met haar hoofd op haar armen gesteund. Ze schrikt ineens omdat er een hand op haar schouder wordt gelegt.

Het is kaj. gaat allesgoed? Ja hoor ik dacht gewoon ff na. Gelukkig zeg en kaj knipoogt naar haar. De les was gebonnen. De les ging snel voorbij. Ze hadden pauze.. Anne ging samen naar buiten met sam en kaj en boo. Kaj en Anne gingen samen vertellen aan boo wat er was. Boo wist het al wel van anne maar niet van Kaj. Anne en Boo liepen samen. Boo pakt anne's arm en zei weet je al of kaj je leuk vind? Ja zei anne heel zachtjes. Wat is het? het is wederzijds. Ahhh dat is super an! schreeuwde boo. Kaj en sam keken om toen boo me knuffelde. Wat is er met jullie vroeg sam. Boo is blij voor me sam' knipoogde anne. Sam snapt het meteen. Kaj kijkt me aan en zegt kom eens anne. en hij steekt zijn hand uit. Anne loopt naar hem toen en pakt z'n hand. Kaj vraagt meteen An waarom was boo blij? ze is blij om ons. oooh lief! Kaj slaat een arm om anne heen. Kaj zegt ineens iedereen mag het weten i like you!! Anne reageert heell snel ja natuurlijk i like you 2! Ze lopen samen naar het bankje. Anne en kaj gaan zitten. Bo komt langs anne en sam langs boo. De bel gaat. Ze gaan naar de les. Anne en Boo gaan naast elkaar zitten bij een computer. Zullen we allebei een account aanmaken? vraagd boo.

Ja alleen op welke chat. Nou op talk.nl is een chat voor vrienden tevinden. Oke is goed zegt anne. Anne en boo hebben de account gemakkt. De bel gaat anne en kaj gaan samen naar kaj z'n huis. onderweg verteld anne aan kaj over talk.nl.

Je gaat toch niet met knappe jongens praten? Nee kaj jij bent m'n knapste vriendje. Kaj kijkt blij naar aane. Hij kust haar heel kort. Anne download de app talk.nl op haar telefoon. Ze ziet dat ze een berichtje heeft. Ze gaat hem meteen lezen.

Hallo anne, ik ben cassius ik zal me wel even voorstellen ik woon in amsterdam. leuk dat jij zoveell hobby's hebt. mijn grootste hobby is dansen en voetballen.

Ik zie dat je een vriendje hebt. super ik heb geen vriendin hoor. maar ben maar niet bang ik ben geen jongen die op zoek is naar een relatie.

Hopelijk is je vriendje niet jaloers.

Zou je met mij willen chatten gewoon als een vriend later ofzo.

Liefs Cassius

Anne denkt eerst even na wat ze gaat antwoorden..

Ze vind het leuk dat iemand haar meteen een berichtje stuurd.

Hallo cassius,

Super leuk dat je mij een berichtje stuurd. ik zit sinds vandaag op deze site. Mijn vriendje was eerst jaloers dat ik op deze chat site zat maar dat heb ik wel gezegt dat hij niet jaloers moet zijn.

Super leuk dat je van dansen houd. Ik dans wel eens in mijn vrije tijd maar ik kan niet goed dansen ofzo.

Hoe oud ben je eigenlijk?

Liefs Anne

Anne verstuurd het berichtje terug. ze verteld aan kaj dat iemand haar een berichtje had gestuurd. Hij was zelfs bang voor jou hihih. Hij wil gewoon vriendschappelijk praten. oh oke gelukkig ik wil jou niet kwijt zei kaj. Anne wat zullen we samen gaan doen? ik moet eigenlijk nog boodschappen doen wil je mee'?

Ja hoor kaj is goed! Ze gingen samen boodschappen doen en Anne verteld kaj onderweg wat ze van plan is voor boo. Kaj gaat Anne helpen met het plan. 

Volgende hoofdstuk -  hoe lang blijft deze relatie nog tussen kaj en anne.

Sam en anne spreken af, wat vind anne van jai? Anne's papa verteld na lange tijd over zijn werk!

Wat gaat anne doen om het thuis gezelliger temaken/? Anne wil haar vader beter leren kennen. Zou ze naar zijn werk gaan? Gaan cassius en Anne vaker chatten?

you're not the same ! <3Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu