Nováček

146 1 4
                                    


Pondělí, 15.10. 7:15

Začíná škola. Jako každý den jsme si s mou nejlepší kámoškou Johčou sedli do poslední lavice abychom mohly debatovat tak, aby si toho učitelé nevšimli. Když jsme si chystaly věci na hodinu, všimly jsme si jednoho kluka, kterého jsme ve třídě nikdy předtím neviděly. Po zvonění jej naše třídní vyzvala před tabuli aby se představil a něco o sobě řekl. Jmenuje se tedy Jirka Walter, přistěhoval se z Pardubic, rád sportuje a hraje počítačové hry a jeho nejlepší přítel je jeho klisna Ellie, se kterou se zúčastnil několika juniorských dostihových závodů. Když se posadil zpátky do lavice, řekla učitelka mě a Johči ať ho provedeme po škole, řekneme mu kde co je a kdyby něco potřeboval, máme mu být na blízku. O přestávce jsem si stoupla na chodbu a odpočívala při pozorování starších kluků. Sedl si vedle mě a začali jsme si povídat. 

"Ahoj, Já jsem Jirka"

"Ahoj, Já jsem Evča" (byla jsem nervózní, protože se mi začal líbit, i když jsem ho neznala)

"Máš nějakého mazlíčka?"

"Ano. Mám koně Zaxe"

"Někdy si spolu můžeme jít zajezdit :) Neznáš tady nějakou dobrou stáj kde bych si mohl Ellie ustájit?"

"U nás v Horselandu se vám oběma bude líbit :) jsou tam velké krásné louky, lesy plné zvířat a rybník kam jezdíme s přáteli v létě stanovat."

"A ten Horseland, to je nějaká akademie?"

"Částečně ano. Jezdci z celého kraje se tam učí, a tým nejlepších jezdců jezdí na různé soutěže a přehlídky"

"Aha :) A ty patříš mezi ty nejlepší?"

"Ano. Ty by ses tam určitě dostal hned ze začátku :) Byla bych ráda kdyby ses k nám přidal :) každý kůň a jezdec se pro závody, přehlídky a zážitky z přáteli hodí."

"Rád se k vám přidám :) A kolik vás tam je?

"Devět. Je to dost, ale čím víc tím líp :)"

"Takže se mnou vás bude deset"

"Přesně tak :) Po škole tam můžeme zajet :)"

"Jj :) už se moc těším"

"Já taky :) Jsi moc milý kluk"

"A ty zase moc milá holka :)"

Pak přišla Johča a řekla nám ať si radši jdeme nachystat věci, ať pak nemáme v hodině problémy.

V příští kapitole se dozvíme jak probíhal Jirkův první den na ranči :)

Jirka a já-cesta láskyKde žijí příběhy. Začni objevovat