Vítejte v Horselandu

56 0 0
                                    


Pondělí, 15.10. 14:25

"Jirko? jsi připraven vyrazit do Horselandu?"

"Ano jsem a už se moc těším :)"

"Tak hurá na koně a jedem :)"

Horseland. Místo, ve kterém všechna zvířata umí mluvit, ale lidé jim nerozumí. Slyší jen "Haf" "Mňau" nebo "Íhahá." I když se někdy nesnesou, mají mezi sebou pevné pouto a v nouzi by se jeden na druhého spolehli. Celý soutěžní tým je složen prozatím z devíti jezdců a jejich koní. Eva a Zax, Peťa a Andy, Matty a Sandy, Sarah a Scarlet, Baylie a Aztec, Will a Jimber, Amber a Kessidy, Kelly a Mensey a Alex a Gorie tvoří nerozlučnou partu která společně prožila plno nezapomenutelných dobrodružství. Problém ale nastal když se v Horselandu ukázal Jirka.

"Ahoj lidi :) Chtěla bych vám představit mého nového kamaráda Jirku a jeho klisnu Ellie"

"Ty jsi ten kluk co vyhrál FHRFTYR!!" vykřikl Alex.

"Ano... Jsem to já" smutně přikývl Jirka.

"Nebuď takový Alexi!" okřikl ho Will.

"Ale on má na nás moc rychlého koně" bránila Alexe Peťa.

"Nebudeme mu stačit na synchronizovaném skákání" přidal se Baylie.

"Nechte toho!!" okřikl všechny Matty.

"Jirko jdi s Evčou do stájí, ulož si tam své věci a postarej se o Ellie"

"Dobře :("

Když Jirka s Evčou odešli a všichni ostatní se rozešli do různých stran, každý kromě Willa a Mattyho si o Jirkovi mysleli totéž. Na to jak vypadá a jakého má koně je až moc dobrý.

Jak to nakonec dopadne... Zapadne Jirka do týmu v Horselandu nebo se rozhodne odejít? Počkejme si na příští kapitolu.


Jirka a já-cesta láskyKde žijí příběhy. Začni objevovat