Jiskra

55 0 2
                                    

Když veterinář Azteca ošetřil, Evča se Jirky začala ptát, jak dokázal Azteca tak dobře uklidnit.

Jirka odpověděl:

"Mí rodiče mě učili takhle uklidňovat raněné koně"

"Kdybys tady nebyl, nevím jak bychom to zvládli"

"Včera jsem si myslel že tady nezapadnu, a že budu moct odejít, ale teď... Teď už je to jinak... Rád tu budu s váma :) S tebou :)"

"Nechtěl bys dnes přespat tady na ranči? Mohli bychom spát spolu ve stájích v seně, kdybys chtěl :)"

"To bych rád :)"

*Jirkovy myšlenky*

Jsem s ní tak šťastný. :3 Jak jí říct, co k ní cítím :( Proč je tak těžké projevit city? :( Co jí mám říct? :(

*Evčiny myšlenky*

Je úžasný :3 Co si o mě asi myslí? Měla bych u něj šanci? Asi ne :( ale co když... Počkám do večera a uvidím co se bude dít.

"Heeej lidi!! Budete tu jen tak sedět nebo půjdeme jezdit?"

"Za chvilku přijdeme Wille :) Pojď Jirko :)"

"Dáme si skokový závod?"

"Jj můžeme :)"

*Přišli jsme do stájí*

"Wille? Kde jsou naše sedla?"

"Dnes budeme jezdit na westernových sedlech :)"

"Ale to jsme přece dělali i loni :P"

"To sice ano, ale opakování je matka moudrosti, a navíc Jirka to s námi loni nejezdil"

"Ach jo...  To bude na dlouho..."

"No táák... Hlavu vzhůru... Třeba se letos konečně dostaneš na Junior Nationals"

"Myslíš?"

"Máš přece letos Quater Horse"

"To je pravda :) Jirko?"

"Ano?"

"Jestli se chceš dostat na Junior Nationals tak se budeš muset sakra snažit"

"Uvidíme kdo z nás bude lepší"

":)"

*Po tréninku*

"Úžasná jízda lidi"

"Ale vyčerpávající Wille..."

"Dejte si dnes oddech"

"Evi? Mohl bych s tebou na chvíli mluvit? V soukromí?"

"Jo samozřejmě :) jen se postarám o Zaxe :) pak můžeme jít na vycházku do lesa :)"

"Jj :)"

*V lese*

"Tak.. O čem se mnou potřebuješ mluvit?"

"No.... Už nějakou dobu na tebe dost myslím... Je to zvláštní pocit... Vždy když jsem s tebou, nevnímám nic okolo sebe... Už v sobě nedokážu dýl držet tu větu.... Ani nevíš jak moc tě miluju... Ale pochopím jes...." (Nestihl doříct, protože ho Evča políbila)

" Taky tě miluju Jirko"

":) už se moc těším na náš dnešní společný večer :3"

"To já taky :) Už bychom měli jít zpátky, začíná se stmívat"

Jirka a já-cesta láskyKde žijí příběhy. Začni objevovat