Přišel den odjezdu na Junior Nationals.
"Máte všechno?"
"Ano Wille :) Máme všechno ;) Koně, finance i účastnické kartičky :)"
"Výborně :) Tak si to tam užijte a nezapomeňte vyhrát :D"
"Nebude snadné vyhrát, ale pokusíme se získat alespoň 3. místo :) :D"
"Už tu máte odvoz :)"
"Už jdeme :) Mějte se tu hezky :)"
*Cesta na Nationals*
"Jsem nervózní"
"Nejsi sám :/ Budou tam starší a zkušenější jezdci"
"No právě.. Jaká je šance vyhrát? Asi tak 2%?"
"Zhruba.. Ale vydáme ze sebe to nejlepší a uvidíme... Třeba se zadaří"
"Třeba jo.. Za jak dlouho tam budeme?"
"Asi za půl hodiny"
"Už abychom tam byli"
*Příjezd na Nationals*
"Wow. Je to tu nádherné."
"Jo. Je to tu obrovské. Půjdeme si projít trať nebo se půjdeme podívat po stáncích co kde prodávají?
"Podle toho kdy jde první jezdec na start"
"11:55 začíná ukázka trasy od jedné jezdkyně ze Standhopské akademie"
"To máme ještě času dost"
"To jo. Můžeme si jít napřed něco koupit a pak si můžeme jít projít trať"
"Ok :) Můžeme koupit i nějaké suvenýry do do horselandu ať z toho ostatní taky něco mají"
"Jo :) Třeba ty účastnické stužky"
"To bude nejlepší :)"
*Start, první jezdec na dráze*
Hlasatel: "Jako první se nám na trati předvede jezdkyně z klubu Duhová stáj, Anett Allisonová."
"Co to má za koně? :D"
"Shetlanda.. :D"
Hlasatel: "Dráhu projela sice s výborným časem, ale měla tam několik chyb. Tohle na vítězství nevypadá.. Další se na trať vydá jezdec ze stáje Horseland, Jirka Walter"
"Hodně štěstí Jiříku :*"
"Děkuji zlato :* Budu ho potřebovat"
Hlasatel: "Výborný výkon. Čas skvělý a bez jediné chybičky. Uvidíme jestli se někomu povede tento výkon překonat"
"Výborně Jiříku :* Vedl sis ukázkově"
"Děkuji :) ale určitě tu budou i lepší jezdci"
"Uvidíme :)"
*Po nějakých dvaceti jezdcích*
Hlasatel: "A jako poslední se na trať vydá druhý člen z Horselandu, Evča Stiskálková"
"Ať mi přeje štěstí"
"Do toho zlato :*"
":) :*"
Hlasatel: "Výborný výkon, jako kolega z Horselandu. Akorát o pár vteřin pomalejší :/ Uvidíme jak je to s celkovým pořadím. Prosíme všechny jezdce aby se přesunuli do jízdárny a seřadili se před tribunu porotců. Vyhlášeno bude prvních 5 míst. 5. místo-William Hardlton ze stáje modrý pegas. 4. místo-Annet Allisonová z klubu Duhová stáj. 3. místo Cara Elines ze stáje sametový šíp. 2. místo Eva Stiskálková ze stáje Horseland a 1. místo získává Jirka Walter taktéž ze stáje Horseland. Gratuluji všem :)"
"Ta tohle jsem netušil že se umístíme na prvních dvou místech"
"Já jsem čekala že budeme tak desátí ale 1. a 2. místo.. Doma na nás budou pyšní"
"Asi tak.. Ale je to super"
"Jo.. To je.. Máme ještě čas tak si můžeme zajít ještě na nějaké jídlo"
"To bychom mohli.. Já totiž jaksi celý den nic nejedl :DD"
"Nejsi sám :DD já mám taky prázdný žaludek :DD"
"Tamhle mají grilované kuřata.. Asi jediné jídlo co je tady pro jezdce.."
"Ještě trdelníky ale toho se nenajíme..."
"Takže kuřata vítězí.. Jdeme?"
"Jo.. Pak si můžeme ještě něco koupit.. Ty westernové klobouky jsou celkem hezké"
"Jj :)"
*Zpátky v Horselandu*
"Tak co lidi, jak jste dopadli??"
"1. a 2. místo :3"
"Obrovská gratulace :) Jste úžasní!!"
"Děkujeme :) Přivezli jsme vám účastnické stužky :) Jak pro jezdce, tak pro koně :)"
"To nebylo nutné, ale díky :)"
"My už si půjdeme lehnout.. Jsme unavení.."
"Dobře :)"
"Dnešek byl super :)"
"Jo.. To byl :) Dobrou noc lásko :*"
"Dobrou miláčku :*"
ČTEŠ
Jirka a já-cesta lásky
RandomPříběh mě a jednoho kluka po kterém už dlouho toužím, ale zatím mi štěstí nepřálo :( Pokud to ten dotyčný bude číst tak doufám, že se ho to nijak nedotkne a že nebude naštvaný.