True

886 17 1
                                    

Ahoj, chci jen říct, že první dvě části stojí za nic, mně samotné se postupem času nelíbí, ale asi tak od konce 3.části to začíná stát za to.

Je víkend a já se probudím stejně jako každý víkend což znamená okolo desáté. Vezmu do rukou knihu Grey a dichtivě ji začínám číst. Tento víkend jsem u táty (táta pracuje jako ředitel jedné firmy takže na mě nemá moc času). Po chvíli čtení začnu mít hlad tak sejdu dolů do kuchyně kde leží lístek od táty kde je napsáno: Dobré ráno Lili dneska až do večera budu v práci takže tady máš nějaké peníze (peníze od táty dostávám vždy na potraviny abych nám uvařila večeři kterou si pak společně sníme) na večeři přeji krásný den táta
PS: mám tě rád
Peníze si hned uklidím do peněženky a co nenajdu fotku mé mámi což mi připomene že má dnes svátek tak ji zavolam. Telefon asi po dvouch zvonění hned vezme ,chvíli si povídáme,popreji ji k svátku a hovor končíme větou,že se máme rády.
Vrátím se do kuchyně,vezmu si lívanečník a ingredience na lívanečky s borůvkami. Převléknu se do oblečení -média- a sním si svoje lívanečky. Zavolám svému kámošovi Tomáši,že bychom mohli zajít ven s našimi psi on jako vždy souhlasí (s Tomášem se znám od školky,takže je to můj velmi dobrý kamarád). Dáváme si sraz okolo 12 v parku. Mám ještě půl hoďky tak se jdu namalovat a učesat. Znáte ten pocit když se podíváte do zrcadla a nepoznáváte se? Já moc dobře :D. 10 minut před 12 vyrážím s Puggy z domu (Puggy je moje fenka mopsíka).
Tomáš už tam čeká s Albertem ( jeho pes). Jako vždy se pozdravíme obejmutím a musím uznat,že Tomáš krásně voní. Minimálně dvě hodiny se procházíme,povídáme si když najednou nám oběma zakručí v břiše zasmějeme se tomu a shodneme se,že půjdeme na pozdní oběd. Najdeme malou půvabnou restauraci která vypadá velmi útulně,vejdeme do ní,starší paní nám donese menu. Já si vyberu Lososa na víně a Tomáš salát s mozzarelou. V restauraci nikdo kromě nás a našich pejsků neseděl což bylo zvláštní. Paní nám donesla jídlo které bylo výborné. Tomáš zaplatil,hned jsme se vydali do obchodu abych koupila za ty peníze co mi nechal táta nějaké suroviny k večeři. Zeptala jsem se Toma jestli u nás dneska nechce přespat,Tomáše znám moc dobře a vím,že řekne ano (dneska tomu není jinak).
Tomáš vzal jenom Alberta k sobě domů a pak došel k nám. Já mezi tím uvařila špagety carbonare (3 porce). Tomáš došel a udělal mochito. Mezi tím vším jsme si povídali vždy jsme si velmi rozuměli. Táta po chvílk přišel pozdravil se s Tomem pak mě obejmul ,já prostřela stůl a dala jídlo na talíře. Táta nám řekl jaký měl den stěžoval si na svého spolupracovníka. Pak se omluvil,že je unavený a ,že si jde lehnout. Dala jsem mu pusu na dobrou noc a šel spát. Já a Tomáš jsme se dívali na Popelku a komentovali ji. Bylo asi kolem dvanácté a šli jsme spát. Spali jsme spolu v jedné posteli protože jsem zapomněla vytáhnout matraci,ale u Tomáše se nebojím ničeho. Já šla teda ještě do koupelny udělat higienu než jsem došla tak Tomáš už spal. Je hezký když spí,ale je to kamarád nic víc :) a nevadí mi to.
A po chvíli na mobilu usínám i já.

SorryKde žijí příběhy. Začni objevovat