Přiznávám se,nechtěla jsem se probudit,už jsem nechtěla existovat. Chtěla jsem být s mým nevlastním bratrem-média-,ach
ano. Moc jsem o něm nemluvila. Měla jsem bratra. Ano,měla.... Chtěla jsem ho znovu videt,ty jeho oči. Do kterých jsem se zamilovala. Ten úsměv,kterým dokázal vykouzlit všem úsměv. Ano,přesně tohle jsem chtěla. Ptáte se jak to,že mám nevlastního bratra,který už nežije? Vysvětlím to. Můj táta podváděl moji mámu ,zároveň když se pokoušeli o mě. Takže měl dvě děti,mě a Loana. Já o něm nevěděla,máma taky ne,právě vidíte důvod rozvodu mých rodičů,lhaní se nevyplácí. S Loanem jsem se potkala na záchodech na jedné party. Vůbec jsem o něm nic nevěděla,ale byl okouzlující,teda před tím než zvracel na záchodech. Když šel na zmiňovaný záchod šla jsem za nim,ano velmi romantické. Začal tam zvracet,vrazila jsem do dveří jak důležitá osoba. Jak přestal zvracet podala jsem mu ubrousky,které s sebou radši vždy beru. Vzal si žvýkačku a začala konverzace.
Loan: Ahoj,jo a díky. Dneska jsem to asi přehnal.
Lili: Jo v pohodě,hlavně že je ti lépe.
Chtěla jsem už odejít a najednou mě chytil za ruku.
Loan: Počkej,ani nevím tvoje jméno. Já jsem Loan.
Lili: Já Lili,ráda tě poznávám,na záchodech.
Loan: Ještě si stěžuj.
V duchu jsem si říkala: No jako jsi pěkný,ale debil. Na to nemám.
Já: Víš co? Čau.
Loan: Čau
Odešla jsem.ale najednou jsem cítila jak mi něco dal do kabelky. Hned jak jsem vyšla ze záchodu,tak jsem se podívala a tam jeho číslo. Tak a tímhle to všechno začalo. Za týden mi zavolal,pozval na rande. Já si řekla,že by to mohla být sranda a tak jsem šla. Byla to nóbl restaurace. On se choval moc mile. Byl vtipný,jeho zážitky mě dostávali do kolen. A takovéhle schůzky,byly najednou na denním pořádku,růže též. Byla jsem zamilovaná i on. Ano,dělali jsme to spolu,byl můj první. Byli jsme zvrhlí,a to hodně. Přišel den kdy mě měl seznámit s jeho mámou. Vzala jsem si na sebe šaty a podpatky,chtěla jsem vypadat vyšší. Jeho máma byla moc milá,ale pak jsme si šli sednout do obýváku. A tam jsem uviděla fotku Loana,jeho mami a už vám to asi došlo,mého táty. Myslela jsem se,že je to blbý fór,ale těch fotek tam bylo několik.
Já: Kdo je to na těch fotkách.
Loan: Můj táta,nežije s námi,rodiče jsou rozvedení,ale hodně často se s námi stýká.
Najednou jsem byla v šoku,pak mě začali po tvářích kapat slzy. Vstala jsem,omluvila se a běžela domů za mámou. Zeptala jsem se na všechno ji i táty. Máma o tom nevěděla...
A tak se moji rodiče rozvedli.
Loan umřel při auto nehodě....
A víte co je na tom nejhorší? Umřel totiž při autonehodě,když jel za mnou.....
Proto jsem se nechtěla probudit,chtěla jsem být s nim. Ale pak jsem si uvědomila,že tu mám rodinu a ať chci nebo ne,tak přátele a Toma.PS: Ahoj všichni,omlouvám se,že jsem dlouho nic nenapsala. Nebyl čas a ani nálada. Teď bych chtěla,aby každý týden minimálně 1 díl vyšel. Nezlobte se když to nevyjde,děkuji.
V příštím díle-Co má Lili s rukou? Co dal Lili a Tomáš? A co když se objeví někdo nový?
ČTEŠ
Sorry
RomanceUrčitě všichni znáte ty přeslazené a velmi romantické story,které končí jako každé. Ale tenhle příběh bude jiný.Ano taky jsem patřila mezi ty holky co milují čtení zamilovaných příběhu a říkají si,že by je to taky mohlo v životě potkat,ale přiznejme...