Můj první sex.
Bylo to v prosinci.
Tenhle den začal jako všechny. Šla jsem do školy, byla jsem s kamarády, známky tak nějak ušli. Když teď nad tím přemýšlím, byl to pátek, protože jsem pak šla na narozeninovou oslavu jedné z mých nejlepších kamarádek, Valerie. Doufala jsem v to, aby tam nebylo moc lidi, jen ti nejbližší. No ale byla to Valerie, takže jsem si nemohla být ničím jistá.Přišla jsem ze školy a chtěla jsem jí zavolat. Jen pak jsem si tak nějak uvědomila, jak už teď určitě trojčí s tím, aby bylo všechno v pořádku.
Přišla za mnou do pokoje máma, vypadala až moc šťastně. Říkala, že ona a její kamarádka pojedou na wellness, samozřejmě mi to nevadilo. Vlastně jsem za to byla ráda. Já mámě na oplátku řekla o té oslavě, vůbec ji to nevadilo. Sama mi navrhla zda nechci u Valerie přespat.
Potom jsme si ještě chvíli povídali o našich dnešních dnech. Máma byla moc šťastná, a to se mi líbilo.Party začínala o devíti pro blízké přátele, a poté až v deset pro ostastní. Bylo asi půl šesté večer, tak jsem si šla udělat malou večeři ( přece jídlo je základ). Vážně nejsem nějaká zkušená kuchařka a tak jsem si udělala ovesnou kaši (ano tu kaši v pytlíčku, kterou jen zaléváte horkou vodou). Sedla jsem si s miskou ovesných vloček k televizi, ve které jako vždy nic co by mě zajímalo nedávali. Asi po 10 minutách jsem dojedla, podívala se na hodiny a viděla jsem ručičky jak ukazují půl šestou.
V klidu jsem se zvledla a šla do koupelny. Svlékla jsem se do naha a podívala se do zrcadla, které stalo přímo přede mnou. Své tělo jsem měla ráda, jen ty modřiny nejsou nic moc, ale tak co už. Napustila jsem si teplou vanu a na obličej jsem si dala masku. Umyla jsem si vlasy, tak přeci abych nedělala ostudu.
Po nějaké té době jsem vylezla. Sundala si masku a vešla do své šatny ( miluju chození po době buď nahá, nebo jen v ručníků). Tam jsem si vybrala nějaký outfit -média- .
Oblečení jsem si položila na křeslo v pokoji a šla si usušit vlasy. V té době, ještě černé vlasy, které začali tvořit krásné vlny. V té době mi totiž bylo 17.
Sice se moc nemaluji, ale tentokrát mi něco ve mně řeklo, udělej to.
Udělala jsem si jemný make-up, poté velice decentní stíny a trochu výraznější rtěnku. Tím u mě malování skončilo. Oblékla jsem se a zjistila jsem, že už je půl deváté.
Zavolala mi Kelsey, že teď jede k Valerii a jestli nechci vzít, děkuji Bohu za Kelsey, jsem si řekla v duchu.Když jsme s Kelsey dojeli na tu party, přišlo mi že tam znám asi jen 6 lidí a ten zbytek? Asi 20 lidí jsem vůbec neznala. Všichni se na nás podívali, když jsme ve šli do dveří. Nevěnovala jsem tomu pozornost. Ale čemu jsem věnovala pozornost byl jeden kluk. Nenazvala bych ho krásným, to ne. Ale byl něčím pro mě přitahující. Nechala jsem to být a šla s Kelsey za Valerií, ta už tam tancovala a užívala si. ,, Čau holky, tak konečně už jste tady. Takže alkohol je v kuchyně, stejně jako jídlo. Hezčí kluci jsou po celém mém domě, šle prosím vás, nespěte s nima v mém pokoji. Děkuji". S Kelsey jsme se jen zasmáli. Každá jsme si jiným směrem, Kelsey šla pro alkohol a já začala tancovat. Kelsey asi za 15 minut došla a dala mi kelímek s alkoholem, ani jsem nechtěla vědět co to bylo. Tancovali jsme, pili jsme, zase tancovali a zase pili. Byla jsem šťastná, protože jsem tu byla se svýma nejlepšíma kamarádkama.
Asi jsme měli trochu alkoholu už v krvi a já začala líbat Kelsey. Začali jsme se ošahávat. Bože jak ta má perfektní postavu. Její jazyk se něžně dostával do mé pusy a pak to začalo. Naše jazyky jako by spolu tančili.
Poté jsme se od sebe odpojili a zasmáli se.Přistoupil ke mě ten přitažlivý mládenec. Jeho postava nebyla namakana, jeho obličej byl posetý pihami, jeho oči byli úplně jiné než všech ostatních. Byl vyšší než já a tak jsem se na něj dívala s hlavou vzhůru. Začali jsme si povídat, jediné co jsem mu rozumněla bylo jak se jmenuje. Jmenoval se Matt. Ukázala jsem mu jestli nepůjdeme nahoru, on přikývl. Chytla jsem ho za ruku a šli jsme.
Chtěli jsme jít do nějakých z pokojů, ale tam už se odehrávaly orgie. Vešli jsme do koupelny a začali si povídat. Byl vážně tak zajímavý jak jsem si od začátku myslela. Šlo vidět, že v té hlavě vážně něco má. Povídali jsme si asi 45 minut. Vážně to bylo super.
Chtěla jsem víc. Popravdě? Byla jsem nadržená už jenom z jeho přítomnosti. Zvledla jsem se ze země a sedla jsem si obkročmo na něj. Položil mi své ruce na boky, já své na jeho tvář. Poté co jsem zjistila, že má perfektně hladkou tvář jsme se začali líbit. Nejdřív něžně, jako kdyby to bylo poprvé, ale potom jsem začala přidávat jazyk. Jemu se to očividně líbilo a tak jsem přidala na tempu. Jeho ruce sjely na můj zadek, jeho rty sjely na můj krk. Cítila jsem jak mi dělá cucfleky. Bylo mi to jedno. Chtěla jsem ho teď a tady. Rychle jsem vstala a zamčela dveře. Myslím, že mu tímhle hned došlo co chci.
Vytáhl z kapsy kondom, podívala jsem se na něj hladovýma očima, a začala jsem ho znovu líbat. On mi mačkal zadek. Bylo to tak příjemné. Svýma rukama jsem mu sundala tričko, on mi na oplátku sundal mé a pomale mi rozepnul podprsenku. A najednou jsme byli oba dva nazí. Začala jsem mu ho nejdřív honit a kouřit. Použila jsem vše co si pamatuji z porna.
Potom mě on začal prstit, poznala jsem, že v tom není nováček. Potichu jsem sténala do jeho ramene.A pak to přišlo, nasadil si kondom a pomalu do mě vjel. Trochu to zabolelo, ale dalo se to zvládnout. Potom začal zrychlovat, já začala vzdychat. Byla jsem plná rozkoše. Nevím co mě to napadlo, ale otočila jsem se k němu zády. On mi pohladil záda a vrazil mi ho do zadku. Začala jsem řvát po celé koupelně. Tak jsem si to užívala. Udělal se.
Myslela jsem, že tím to končí, ale on mě zase začal prstit, chtěl abych i já měla svůj vrchol rozkoše. Ten přišel asi za 5 minut. Byla jsem tak šťastná, že se to stalo. Poté mi začal lizát bradavky a já mu zaryla své nehty do zad.
Usmáli jsme se na sebe, znovu jsme si podívali, takže jsem se necítila jen jako holka na sex. Domluvili jsme se na další schůzce.
Tak takhle proběhl můj první sex. Ničeho nelituji, tenhle kluk mi ukázal co znamená si ten sex doopravdy užít.
Byli jsme spolu asi půl roku a pak jsme se rozešli. Už se nebavíme, ale nikdy toho nebudu litovat.
ČTEŠ
Sorry
RomanceUrčitě všichni znáte ty přeslazené a velmi romantické story,které končí jako každé. Ale tenhle příběh bude jiný.Ano taky jsem patřila mezi ty holky co milují čtení zamilovaných příběhu a říkají si,že by je to taky mohlo v životě potkat,ale přiznejme...