Pomale jsem přicházela k Victorovi když jsem najednou zahlédla Toma jak se také pomale blíží. Zavolala jsem na něj,hned za mnou doběhl,obejmul mě a řekl,že mi to sluší jako vždy. V tu chvíli jak to řekl tu byla zase ta chuť mu skočit do náruče a začít se s nim vášnivě a nekonečně líbat (vážně nevím co to se mnou najednou je),ale udržela jsem se. Když jsme vešli do Viktorivýho domu tak party byla už v plném proudu. Toma jsem hned chytla za ruku a táhla jej do obýváku tak jsme tančili,pili a zpívali. A v tu chvíli jsem přišla Candy (moje dá se říct nepřítelkyně,zkráceně je to děvka). Potřebovala jsem na záchod tak jsem řekla Tomovi ať tam na mě počká. Na záchodě byla fronto ( no jo když si člověk pozve tolik lidi a má jen 1 záchod). Když jsem vyšla ze záchodu tak jsem si zašla do kuchyně pro tacos. Hned poté jsem šla zpátky za Tomem ale on tam nebyl. Nijak jsem to neřešila a užívala jsem si party. Ale po chvíli mi to bylo už divný,že jsem ho ani nezahlédla nic. Šla jsem do kuchyně,na záchod i do koupelny a nebyl ani v jedné místnosti. Vyšla jsem po schodech do vrchního patra a tak taky nebyl,podívala jsem se z okna ven jestli tam není,tam taky nebyl. Sešla jsem pomale dolů a najednou jsem ho uviděla. Ale tohle bylo na mě moc vidět ho jak se líbá s Candy ,šahá jí na zadek,pak pod sukni. Nic horšího jsem už vidět nemohla. Najednou mě uviděl jak běžím ven a vydal se za mnou. Běžela jsem přes celou ulici slzy mi stékali po tvářích,z pusy mi vychází ochlazený kyslík a najednou....auto. Srazilo mě auto. Nepamatuji si nic. Totálně nic. Už jsem ani nečekala,že se probudím. V nemocnici jsem se probudila prý po dvouch týdnech v kómatu. Hned jak se probudim cítím jak mě někdo drží za ruku,myslela jsem,že je to můj táta ba ne byl to Tom. Táta seděl naproti mě. Měl slzy v očích,hned jak uviděl,že jsem se probudila přiběhl ke mě a obejmul mě. Tom se najednou probudil. Ten měl též slzy v očích. Cítila jsem se v celku dobře. Jen není moc hezký si jako poslední věc pamatovat hádku s Tomem.
V duchu si říkám jak to půjde dál? Co budu teď dělat? A proč necítím levé zápěstí?
ČTEŠ
Sorry
RomanceUrčitě všichni znáte ty přeslazené a velmi romantické story,které končí jako každé. Ale tenhle příběh bude jiný.Ano taky jsem patřila mezi ty holky co milují čtení zamilovaných příběhu a říkají si,že by je to taky mohlo v životě potkat,ale přiznejme...