Protože jsem měla sbaleno, hodila jsem na sebe oblečení, rozloučila jsem se s ním dlouhým mokrým polibkem a odešla jsem na zastávku. Npasala jsem mamce, že už odjíždím, Evičce, že sraz platí a po pěti minutách co jsem si nasedla do autobusu i Martinovi.
Mamce jsem všechno vysvětlila. Nevěřícně se na mě dívala, pak řekla, že je ráda, že jsem doma. ,,Martina bych ráda poznala." Ta slova mě zarazila, chtěla jsem se smát. ,,No jestli sem někdy přijede, tak jo." Potom jsem mamce řekla, že mám sraz s Evičkou.
V kavárně už čekala. ,,Ahoj," přispěchala jsem k ní. Seděla tam a koukala se do kávy, kterou pomalu míchala. ,,Ahoj," řekla sklíčeně. ,,Děje se něco?" Zvedla hlavu a chtěla něco říct, když sem přišla číšnice. ,,Dáte si něco?" ,,Bílou kávu, děkuji." Odešla a já se znovu obrátila na Evičku. Ta se na mě dívala a po tváři jí stékala slza. ,,Ježiši, co se stalo?!" ,,Daniel-," vzlykla, ,,se se mnou," Bylo mi to jasný, ten zmetek jí pozval na týden někam do wellnes a pak jí opustil. Rychle jsem obešla stůl a sedla si k ní. Objala jsem jí a utěšovala: ,,To bude v poho, je to idiot." ,,On, se se mnou rozešel... napsal mi to. Byli jsme tam celej... tejden a on mi to nemůže říct...musí... se rozejít po zprávě..." Začala brečet ještě víc. ,,Co to dělám? Už jsem brečela včera, stejně to byl debil!" řekla najednou a utřela si slzy. ,,No, jestli ti to něják pomůže, tak to se mnou a Davidem taky nedopadlo úplně nejlíp." ,,Co?" řekla a napila se. ,,Taky jsme se rozešli." ,,Grf!" málem na mě vyprskla pití, co měla zrovna v puse. ,,Jakto?! Že ten hajzl byl zase u nějáký jiný potvory, co?" ,,No jo... Ale co ty? Co ti proboha napsal?" Evča vyndala mobil z kapsy a ukázala mi zprávu, kde stálo: Hele sorry, ale mám někoho jinýho, je mi to fakt líto, ale už to mezi náma neklape jako dřív. Měj se a nedělej si z toho nic. Čau. Přečetla jsem zprávu. ,,To je debil." zamumlala jsem. Viděla jsem, že se Evče zase zaplňují oči slzami, ale ani jednu neuronila. ,,A co se stalo s tebou? Zase s jinou?" Kývla jsem a snažila jsem se dát na jevo, že je mi to líto, ale pořád jsem musela myslet na Martina. ,,Tak jsme dvě nezadaný." zasmála se a já se pokoušela také nahodit alespoň falešný úměv. Nemohla jsem jí říct o Martinovi, nový ,,vztah" a ještě k tomu je youtuber?! Asi by mě zabila... Zazvonil mi mobil. Byl to Martin.
Martin: Tak jak se máš? :) Pozdravuj Evču :D
Vici : No, jde to :) Ale se Evčou se rozešel přítel, není uplně veselá :/
Martin: To je mi líto :( Jdu sestřihat video, tak se zatím měj :) :*
,,Kdo to je?" zeptala se Evča. ,,Co?" řekla jsem vyděšeně. ,,mamka!" stihla jsem říct dřív, než ona. ,,Aha," řekla nevěřícně. Věděla jsem, že asi něco tuší, proto jsem navrhla: ,,A nechceš bejt u nás dneska přes noc? Popovídáme si a kouknem na film. Zampomeň ta toho idiota." řekla jsem a snažila jsme se co nejpřesvědčivěji usmát. ,,Tak jo," řekla a trochu se usmála. Napsala jsem mamce, jestli u nás může Evička přespat, a ona souhlasila a řekla, že stejně jedou s tátou pryč a že se vrátí až za dva dny. Pořád někam jezdili...
Přišli jsme domů, rodiče tam ještě byli, tak jsem se s nimi rozloučila. ,,A nedělejte tu bordel." Přikázala mamka, když nastupovala do auta. Seděly jsme a povídali si, zatímco v televizi běžel film. Protože Evča byla pořád skleslá a já věděla, že jí stačí málo alkoholu, aby byla v dobré náladě (a mě taky) navrhla jsem otevřít flašku whiskey. Nemám alkohol moc ráda, ale tenhle dostal táta k nějákým narozeninám a ještě ho nenačal, tak jsem ho načala já. ,,Ná dej si," řekla jsem Evče a podala jí malou skleničku tekutiny. ,,Dík, to mi pomůže," zašklebila se a já si dala s ní. Protože jsme ani jedna ještě nezažily, co to znamená opít se, klopily jsme do sebe jednu skleničku za druhou, se slovy: ,,Není to vůbec cejtit." Možná jsme to necítily, ale když jsem šla do kuchyně pro pití a z toho jsem třikrát spadla, tak mi došlo, že jsme to asi trochu přehnaly. Začaly jsme se smát. Pořád jsme si povídaly o hloupostech, pak jsme se ale dostali k tématu, kvůli kterému tu vlastě byla. No a protože jsem byla ztřískaná jak kopyto, tak jsem jí to omylem řekla. ,,Na tom wellnes to bylo pěkný, ale pak ta zpráva, jo, to mě překvapilo," smály jsme se všemy i tomuhle. ,,No tak snad sis to tam užila i ty," ,,To víš že jo, s Atim fakt jo!" ,,A co říkal pěknýho?" ,,Samý pěkný věci," ,,Áh, to je super," ,,Jo, je skvělej, je vtipnej, pěknej," začala jsem šeptat, ,,a taky skvěle líbá." Začala jsem se smát. ,,Cože?" zvedla se Evča, ale hned zase upadla a začala se smát. ,,Ty ses s nim vyspala?" ,,Néé, panebože, jenom jsem u něj byla," ,,Ty vole! Já snad zdechnu," řekla a dál jsme smály a dělaly kraviny... Samozřejmě nás ráno čekala skvělá kocovina.
,,ÁÁrgh," zakřikla jsem do polštáře, když jsem se zvedala ze země, aby jsem se podívala kdo mi píše. ,,To bude Ati," řekla rozespale Evča, která měla nohy na židli a spala taky na zemi. Všude kolem byl bordel, takže jsem byla ráda, že rodiče přijedou až druhý den. ,,Panebože! Argh! Moje hlava." ,,Pššt!" ozvala se Evča. Podívala jsem se na mobil a měla pravdu, psal Martin. Ježíši, snad jsem v noci neprovedla nějákou hloupost, doufala jsem. Odemkla jsem mobil.
Martin: Tak co, jste v poho? V noci jsi mi volala, no... Zajímavej hovor to byl :D
Takže jsem přece jenom něco udělala!
Vici : Ježiši, vůbec se nepamatuju, já jsem ti volala?
Martin: Vy jste se musely asi pořádně nalít! :D Volala jsi mi asi o půloci a říkala jsi mi, že Evča už ví, že jsme se líbali a že, by to se mnou chtěla taky zkusit, byl to docela krátkej hovor, protože jste pak asi usly :D No, tak doufám, že jste v cajku! :)
Panebože, už nikdy nebudu pít!
Vici: Moc se ti omlouvám, chtěla jsem něják dostat Evču z tý její nálady, tak jsme si daly trochu whiskey,... No přehnaly jsme to, moc se omlouvám :/
Martin: V poho :D to znám, asi máte kocovinu, takže by jste přivítaly ticho :D Tak se měj zlato, pak ti ještě napíšu. :)
To bylo poprvé, co mi napsal zlato.
Doufám, že se vám díl líbil, jako vždy, komenty potěší :D
ČTEŠ
Ati a Já
FanfictionJaké to asi je znát se s jedním z vašich nejoblíbenějších youtuberů? Bude z toho něco víc, než jen kamarádství?