Asami pozicijoje
Dabartis-Kelkis, Asamija!!-surėkė Sara, tėvo žmona.
-Ugh... ko reikia??-suriaumojau ir žvilgtelėjau į įsibrovėlę.
-Kraukis lagaminus, nes mes su tėvu pavėluosim,-atitraukė užuolaidas ir išėmė iš spintos mano du lagaminus.
-Ką?! Ką čia blemba nusišneki?-atsisėdau lovoje. Kur po galais mes važiuojame?
-Tu vakar vėl neklausei? Septyniolikos metų pana, bet elgies kaip penkiametė,-suburbėjo ir išėjo iš kambario. Neskubėdama išlipau iš lovos, pasiražius įsispyriau į šlepetes ir atsistojus nušlepsėjau apačion.
-Asami, dėl dievo meilės, kodėl tu dar nesusiruošus?-pasipiktino tėvas. Sudejavau.
-Aš nesuprantu kur mes važiuojame, gal?-pakėliau antakį.
-Ji nesiklausė vakar,-tarstelėjo Sara.
-Mes su Sara turime išvykti iš miesto darbo reikalais, o tu.. tu važiuosi pas..,-matėsi, kad jam sunku pasakyti.
-Tu važiuosi pas motiną,-užbaigė jo žmona,- ir taip, pagaliau pamatysi Zayn,-šyptelėjo. Stovėjau it įbesta. Man silpna? Ne. Man bloga? Ne. Jaudinuosi? Taip.
-Asami? ...Asami??-priėjo Sara ir padėjo delną ant peties. Akyse pradėjo kauptis ašaros. Apsisukau ir pasileidau laiptais į kambarį. Kritau į lovą ir apsiverkiau. Nežinau kodėl... Galbūt viskas tik dėl to jaudulio ir to, kad pagaliau po 6 metų išvysiu žmones, kurių man trūko.
°°°°°°°°°
Sėdėjau mašinoje ir žiūrėjau pro langą. Nemaniau, kad Trisha - tai yra mama su Zayn gyvena tam pačiam mieste. Iš ties nelabai toli nuo mūsų. Tėvas sakė, kad mane į mokyklą nuveš ir turėsiu su jais gyventi beveik 2 mėnesius. Man baisu ar aplamai jie manęs laukia ir pasiilgo?
-Asamija, atvažiavom,-papurtė kelį Sara. Linktelėjau ir išlipau. Kartu išlipo ir jiedu. Tėvas išėmė lagaminus ir pastatė šalia manęs.Po apsikabinimų jie išvažiavo, nes skubėjo į lėktuvą ir paliko mane vieną, stovinčią su dvejais lagaminais, šalia naujo gyvenimo, kuris truks du mėnesius, durų.
♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂Heyyy, mielieji!!Čia dar tik pradžia tai nieko įdomaus, tačiau vėliau bus veiksmo :D tai va.. kolkas nuomonių neprašau, nes nežinau ar įmanoma parašyt - nebent kas nori :33
Tai va...
-8oo8ear
YOU ARE READING
My Little Sis (🚫N-14🚫)
Romance❎N-14 (soz žmonės, nenoriu traumuot su tokia keista istorija jūsų, kurie yra under 14 :/)❎ "-Žinau - ką darom yra didžiulė nuodėmė,-paliko šlapią bučinuką mano kaklo įlinkyje,-bet aš nieko nesigailiu,-papūtė šilto oro man prie ausies, kad net suvirp...