♂7♀

1.3K 46 5
                                    

PASKAITYKIT APAČIOJ PASIAIŠKINIMĄ DĖL ŠITOS DEBILIŠKOS DALIES!!!

-O aš, mieloji, esu Džeradas, būsimas tavo širdies karalius,-išsišiepė ir greitu judėsiu pabučiavo mane į lūpas.
To iš tiesų nesitikėjau...

Zayn pozicijoje

Jis išsišiepė ir staigiai įsisiurbė į Asami putlias lūpas. Į mano Asami! Striktelėjau nuo kėdės ir pripuolęs prie jų, greitai atitraukiau Džeradą ir pagriebęs už jo marškinių apykaklės, keliais centimetrais pakėliau jį nuo žemės.
-Daugiau niekada prie jos nelįsk!Supratai?-sušnypščiau.
Mano pyktis tiesiog veržte veržėsi. Numanau, kad mano veidas raudonas kaip burokas.

Jo veide išryškėjo šypsena.
-Ko tu putojies, seni? Matau, kad rūpestingas brolis, bet juk nėra nuo ko saugoti,-jis nusijuokė ir pasisuko į sutrikusią ir išraudusią Asami,-ji bus gerose rankose,-ir su tais žodžiais mirktelėjo jai. Nudėsiu tą prakeiktą suskį.
-Zayn, paleisk tu jį, jis juk nieko nedoro nepadarė,-padėjo tardamas ranką ant mano peties Kenas.
Staigiai atleidau jį ir jis dungtelėjo kojomis ant žemės. Atsisukau į Asami. Ji kalbėjo apie kažką su Jinn ir Chris. Perbraukiau pirštais per plaukus ir atsisėdau ant fotelio.
-Pažaidžiam buteliuką arba septynios minutės danguje?-prisėdo šalia manęs Jeremis.
-Arba tiesiog tiesą drąsą,-prisijungė ir Tedas.
-Tiesą drąsą,-tarė unisonu merginos. Atsidusau ir prisislinkai arčiau Jerio.
-Asami, sėskis čia,-patamšnojau į vietą šalia savęs. Jei ji bus šalia, reiškia aš jei uždavinėsiu užduotis ir tai bus saugiau. Tiek jai tiek man.
Ji iš kart prisėdo prie manęs.

***

-Kas sakys tostą?-vos apversdamas liežuvį pratarė Kenas.
-Aš noriu,-sukikeno Jinn. Ji atsistojo pasitaisė palaidinę ir atskrenkštė iškeldama stiklinę su degtine.
-Taigi, išgerkim už naujas pažintis! Sveika prisijungus prie mūsų gvardijos, Asamija!-surėkė ji ir visi pasekę jos pavyždžiu išmaukėm skystą turinį iš savo stiklinių puodukų.
-Pagarsink muziką,-surėkė Tedas kažkokiam vaikinui.

Kambary tvyrojo garsus nežmogiškas chaosas.
-Eime pašokti,-įsikibo man į ranką Chris ir nusitempė į šokančių paauglių būrį. Vedamas apsidairiau aplink, akimis ieškodamas Asami. Jos niekur nesimatė. Jei ji yra su tuo kalės vaiku, kaip dievą myliu - užmušiu jį.
-Zayn, baik tu paskui ją vaikščiot. Taigi ji savo namuose, nepasiklys,-sukikeno Chris ir apvyniojo savo rankas aplink mano kaklą,-ji juk nemažas vaikas, kad reikėtų priežiūros.
Gal ji ir teisi, bet aš negaliu leisti Džeradui priartinti prie Asami. Aš nenoriu to.

***

-Aš noriu myžt!-surėkiau Chris į ausį ir paleidau jos liemenį.
-Myžk čia,-sukrizino ji. Atsitraukiau ir pradėjau brautis pro žmonių minią link laiptų. Šokau vos valandą, o jaučiuosi lyg būčiau bėgęs maratoną.
Galvą spaudžia, negaliu blaiviai mąstyt, bet kartu tai ir malonu.

Radęs laiptus, apgraibomis už sienos pradėjau kopti jais. Atrodo, kad kažkas paaukštino tuos lentos gabalus. Su didele energiją, pagaliau užlipęs, nusvirduliavau link pagrindinio tualeto. Truktelėjau rankeną, bet durys neatsidarė.
-Ar ten kas yra?!-surėkiau ir pabeldžiau.
-Eik ir susiieškok sau kitą vietą,-atrėkė už uždurų nepažįstamas balsas. Gretai apsisukau ir skubėjau prie savo tualeto šalia savojo kambario. Man būtinai reikia nusičiurkšt, myžalai jau subėgo galvon.
Priėjas pabandžiau atidaryt ir šias duris, bet jos irgi užrakintos. Negi aš savo pačio namuose negaliu pasinaudoti tualetu? Absurdas.
Ėjau link paskutinės vilties - Asami kambario.
-Asami?- pabarbenau. Niekas neatsakė. Pabandžiau atidaryti duris, bet jos užrakintos.
-Asami?!-surėkiau.
-Asami?!Jei neatsiliepsi išlaušiu duris!-nieko.
-Ko tu rėkauji, vyruti,-subambėjo už manęs to nevidono balsas.
-Kur Asami?!-atsisukęs stumtelėjau jį. Dėl tamsios prieblandos nemačiau Džerado veido.
-Ji tavo kambary..
Atsitraukiau nuo jo ir nulingavau link savo miegamojo. Pravėriau duris ir išvydau Asami stovinčią prieš langą. Kuo galėdamas tyliau uždariau duris po savęs. Atsirėmiau į sieną ir stebėjai merginą. Visas noras prie klozeto išgaravo.
-Atleisk,-sušnibždėjau. Ji striktelėjo ir atsisuko į mane. Kaip ir vakar ryte.
-Daugiau taip niekada nebedaryk,-atsisėdo ant lovos,-ir už ką čia atsiprašinėji?
Atsisėdau šalia jos ir pasisukau taip, kad būčiau veidu į ją.
-Dėl vakarėlio, dėl reakcijos į tą nelemtą bučinį su Džeradu. Neturėjau taip elgtis,-nenorėjau, kad jis tave liestų,pabaigiau mintį galvoje.
Stebeilijomės vienas kitam į akis.
-Man buvo smagus vakarėlis,-sukrizeno,-iškirpus tą nemalonų bučkį.
Nuleidau akis į grindis. Jei ne šis kvailas bardakas, jis nebūtų jos pabučiavęs. Ugh...
Pažvelgiau į merginą sėdinčią prieš save. Ji buvo užsimergusi ir pirštais žaidė su apatinę lūpą. Šūdas. Aš neištversiu. Prisislinkau arčiau jos.
-Kodėl tu tai darai su manim,-sušnibždėjau jai į veidą. Ji atsimerkė ir susiraukė sutrikusi.
-Ką?
-Kodėl tu tiesiog..ugh..,-suėmiau galvą rankomis. Aš neištversiu. Aš nežinau ar tai alkoholis, ar myžalai susikaupę galvoje, ar dar kažkas, tiesiog aš noriu jos.
Kodėl kiti gali ją bučiuot, o aš ne?

Pakėliau galvą ir sužiūrau į ją. Nagrinėjau kiekvieną jos veido centimetrą, lūpas. Geriau dabar negu niekada.
-Velniop visus draudimus, pasėkmes ar kitą šlamštą,-sugriebiau jos veidą ir šiurkščiai pabučiavau.
♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂
*Dainuojantis balsas* WHAT THE FUCK??!! Ką čia per nesąmonė parašiau??!!... Atleiskit už šįą tragediją..tsg bandžiau skubinti įvykių eigą iki tikslo, nes kitaip užtryktų amžinybę ir būtų Nesąmonė(tokia kaip ši, tik žymiai didesnė) ;// stipriai nebarkit ir pakomentuokit jei nesunku ;(((
-8oo8ear

My Little Sis (🚫N-14🚫)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora