Išsitiesiau lovoj ir užmerkiau akis prisimindama Zayn žvilgsnį prie mokyklos.
Asami pozicijoje
Ketvirtadienio rytas
(po savaitės)-Nagi,-tiesiau ranką pasiekti dribsnių dėžės nuo lentynėlės. Trūksta vos kelių centimetrų. Kodėl tai turi būti taip aukštai padėta?
Mane išblaškė nuo dribsnių trenksmas ant grindų. Kruptelėjau ir apsisukus išvydau stovintį Zayn. Jis buvo vien tik su kelnėmis. Prikandau lūpą ir greitai nusisukau į spinteles.
-L-labas, gali nukelt dribsnius?-parodžiau į dėžę lentynėlėj. Jis iškėlė ranką ir net nepasistiebęs nukėlė, visą mano energiją išaikvojusius dribsnius.
-Ačiūū,-atidariau šaldytuvą ieškodama pieno.
O dieve... Zayn toks karštas. Negali taip sakyt. Jis tavo brolis. Jis kuo tikriausias tavo brolis. Jau savaitė kaip gyvenu čia ir dar nebuvo tokių minčių apie jį. Šūdas.Pagriebiau kažkokį baltą pakelį ir padėjau ant spintelės.
-Tu valgai dribsnius su kefyru?-tarė pakeldamas antakį Zayn. Susiraukiau.
-Ką?.. Nea, uups,-nervingai nusijuokiau ir padėjau atgal išimdama kitą. Man tikrai kažkas negerai.Zayn pozicijoje
Atsikėliau dėl virtuje girdimo triukšmo. Išsiritau iš lovos, užsidėjau kelnes ir nupėdinau ten. Atsiradęs tarpdury išvydau Asami pasistiebusią ant pirštų galų ir siekiančią dribsnių dėžės. Ji buvo vien tik su apatiniais ir ilga maike. Tai iš ties atrodė seksualiai. Prikandau lūpą ir stebėjau merginą. Priėjau prie spintelės ir atsirėmiau, bet netyčia numečiau šakutę. Velnias. Ji striktelėjo ir atsisuko. Išvydus mane paraudo. Prikando lūpą..šūdas.. tai žadina mano draugą. Ramiai Zayn. To niekada nebus. Aplamai neturėčiau apie tai galvoti.
-L-labas, gali nukelt dribsnius?-vos pratarė nutraukdama vyrančią tylą tarp mūsų.
Priėjau prie jos ir ištiesęs ranką nukėliau dėžutę. Padėjau ant stalo ir atsirėmiau į spintelę. Asami atidarė šaldytuvą ir ištraukė kefyro pakelį. Rimtai?
-Tu valgai dribsnius su kefyru?-pakėliau antakį ir šelmiškai išsišiepiau. Ji išsiblaškius. Negi dėl manęs?
-Ką?..Nea, uups,-sukikeno nervingai. Prikandau lūpą ir dar kartą nužvelgiau ją. Ji apsisuko ir greitai atidarius šaldytuvo duris įdėjo tą pakelį ir išėmė kitą.***
Penktadienis
Asami pozicijoje
-Vaikai!-surėkė motina. Nulipau laiptais žemyn ir pasukau link svetaitės.
-Kas atsitiko?-prisėdau šalia jos. Tada atėjo Zayn.
-Klausom,-tarė ir sudribo fotelyje priešais mus.
-Aš išvažiuoju dėl darbo reikalų ir grįšiu sekmadienį. Jokių vakarėlių,-ji nukreipė žvilgsnį į Zy,-neapleiskit namo. Viskas aišku?-linktelėjom ir ji atsistojo. Pasiėmė lagaminą, kuris buvo šalia lauko durų ir išėjo.
-Puiku!-suplojo rankomis vaikinas,-ir išsitraukęs telefoną kažkam paskambino.
-Sveikas, šiandien pas mane 21 valandą. Parašyk kitiems ir atsivešk alkoholio,-mano akys išsprogo. Negi jis ketina neklausyt motinos?
-Zayn,-atsistojau ir nusekiau jį,-Zayn!!Tu neketini rengt vakarėlio ar ne?? Juk motina sak-,-jis uždengė mano burną savo delnu.
-Gerai, iki seni,-įsidėjo telefoną atgal į kišenę,-ne, aš pakviečiau kelis draugus, tai nebus vakarėlis,-iš lėto atitraukė ranką su pirštu dar perbraukdamas man per apatinę lūpą ir išėjo. Kas čia per velnias buvo? Jam kažkas negerai..nors ne, man kažkas negerai.
♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂
Vėl nau-ja dalis!! Kitų isto dalių nebus, nes noriu baigti šitą.Jei viskas OK bus tai kiekvieną dieną po dalį ;;)) ♡-8oo8ear
KAMU SEDANG MEMBACA
My Little Sis (🚫N-14🚫)
Romansa❎N-14 (soz žmonės, nenoriu traumuot su tokia keista istorija jūsų, kurie yra under 14 :/)❎ "-Žinau - ką darom yra didžiulė nuodėmė,-paliko šlapią bučinuką mano kaklo įlinkyje,-bet aš nieko nesigailiu,-papūtė šilto oro man prie ausies, kad net suvirp...