NE SAKLIYORSUN?

15 2 0
                                    

Aşık olduğunuz adamın, sizi sevmesi kadar güzel birşey yoktur bu dünyada. Babamdan sonra ilk aşık olduğum adamdı o. Ve artık benim. Bazen kendinizi rüyada sanarsınız ama yaşadığınız herşey gerçektir. Hiç bir zaman umut ettiğiniz şeylerden vazgeçmeyin. Ha eninde ha sonunda, o sizin olacaktır. Peki ya sevdiğiniz adam sizden birşeyler saklasaydı ne yapardınız ? Durun size söyleyeyim, ne sakladığını öğrenmek için elinizden geleni yaparsiniz. Onu kaybetmeyi göze bile alirsiniz.

Bugün tam 1 hafta olmuştu. Cem'le birbirimize tamamen bağlanmıştık. Ve bugün dışarıya çıkıcaktık. Evde hazırlanmış onu beklerken telefonum çaldı. Arayan Cem'di. Gelmiş kapının önünde beni bekliyordu. Montumu alıp çıktım evden. Beni görür görmez sıkı sıkı sarıldı. Nasılda huzur veriyordu. Ama huzur veren kokusuydu.

Bir anda;
"Bırakmaya niyetin yok sanırım." diyerek gülümsedi. Ona bakarak;
"Bırakmak istemiyorum. Bırakınca gidecekmişsin gibi hissediyorum." dedim.
"Seni asla bırakmayacağım." diyerek avuç içlerime öpücük kondurdu. Tekrar sarıldım ona. Ve kulağına fısıldadım;
"Huzur kokulum.."

Kafeye varmıştık. İki kişilik olan masaya oturduk. Ve içecek siparişi verdik. Onları beklerken aniden Cem'in telefonu çalmaya başladı. Telaşlı bir şekilde;
"Açmam gerek önemli 2 dakikaya geliyorum." diyerek masadan uzaklaştı.
Onu bu kadar telaşlı yapan önemli şey neydi? Bir haftadır telefonu hiç susmuyor. Acaba kimdi arayan? Köşede dikilmiş , hararetli bir şekilde kiminle konusuyor olabilirdi?

Neyseki telefonu kapatıp geldi yanıma. Yüzü asılmıştı. Bende sormaktan kaçınmadım.
"Kimdi arayan?" dedim
"Bir arkadaş, önemsiz boşver gitsin" dedi titrek bir sesle. Bende fazla kurcalamadım.
İçeceklerimiz içtik. Hesabi ödeyip çıktık. Tam arabaya binecekken, takim elbiseli, uzun boylu, hafif kel, top sakallı bir adam geldi yanımıza. Cem'e dönerek;

"Patronun selamı var." diyerek elini omzuna koydu. Cem bana baktı. Ve tekrar adama dönerek;
"Onu arayacağım gitmem gerek."
Diyerek aceleyle arabaya bindi. Bende yanına oturdum. Giderken o adamın kim olduğunu sordum. Babamin arkadaşı falan deyip geçiştirdi.

Eve vardığımda koşarak annemin yanina gittim. Bugün olanları anlattim. Annem;
"Bu çocuk birşeyler sakliyor olabilir. Bak Bilge bu çocuk hiç tekin birine benzemiyor. " dedi sert bir sesle.
Annemin dediklerini aldırış etmeden odama gittim. Yatağa uzandım ve düşünmeye başladım. Acaba annemin dedikleri doğru muydu ? Gerçekten benden birşeyler saklıyor olabilir mi ? Bunları öğrenmem lazımdı. Cem'e mesaj attım.

Gönderilen: Herşeyim

"Bugün gördüğümüz adam kimdi Cem ? Neden patronun selami var dedi sana ? Benden ne saklıyorsun ?

5 dakika sonra;

Gönderen: Herşeyim

"Babamın arkadaşı demiştim, bu konuyu bir daha açma. Senden birşey sakladığım falan yok. Boyle şeyleri fazla merak etme minik ;)"

Sinirden elim ayağım titremeye başlamıştı. Birşeyler saklıyordu. Ama öğreneceğim. Geçte olsa Cem'in benden ne sakladığını en yakin zamanda öğreneceğim...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 13, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ya Sen Ya HiçHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin