tavsiye zamanıı

654 22 8
                                    

Yazımı 2 başlık altında toplamak istiyorum.
a) YAPMAYIN
b) KESİNLİKLE YAPIN

---

a) Yapmayın
Yapmayın konusu adı üstünde kesinlikle yapmamanız gereken şeyleri söyleyen bir konu. Cidden ama ya bunların modası GEÇ-Tİ!

1) Ayakkabınıza neon renkli bağcıklar bağlamayın.
Bırakın, lütfen, kendi bağcıklarıyla kalsınlar. Hani siz şimdi ayakkabınıza gidip birini pembe birine sarı bağcık bağlayınca cool, aykırı, modaya uyan bir görünüm takınmış olmuyorsunuz, aksine tam tersiiii.

2) "Slm, nbr, aynn, söle, knk, mrb, slk, yha...." tarzı kelimeler KULLANMAYIN.
Nolur, facebookta olan "Normal arkadaşlarınızıda" düşünün azıcık ya. Yapmayın, etmeyin. Büyük küfür yiyorsunuz, çok dalga geçiliyorsunuz rica ediyorum lütfen. BİR TÜRK ERGENİ OLMAYIN.

3) Aynada fotoğraf çekilmeyi bırakın.
Ne anlıyorsunuz allaseniz (oo kelimem yakıyor hanny ;)) öyle fotoğraf çekilince?

4) Photoscape kullanmayı bırakın.
Hani böyle !! ünlemler, <3<3<3 ler koyuyonuz ya, onlarıda bırakın pls.

5) ZAAAAA diye gülmeyin.
Hala görüyorum böyle gülenleri, böyle gülenle olmaz.

6) Okul çantanıza rozet koymayın.
İnanır mısınız bunuda hala görüyorum. Gitmiş "Gülü seven kuaför parasını öder xDxD" yazan rozet takmış çantasına. Güzelim nike gitmiş yani peeh.

7) Facebookta kanayan gül fotoğraflarına arkadaşlarınızı etiketlemeyin.
Diyecek söz bulamıyorum...

8) Mümkünse facebookta arkadaşlarınızı her hangi bir fotoğrafa etiketlemeyin.
Bu da gayet açık cidden o etiketleme devri uzun süre önce kapandı.

9) Facebookta "fame" (fame diye okunandan bahsediyorum feym değil) sanan kişileri eklemeyin.
Genelde bunların profesyonelle çekilmiş fotoğrafları olur böyle bir 333 filan yaparlar filan. Fotoğraflara bakarsanız 3.000 kişi beğenmiş. Fame değil. Hile kullanıyor.

10) FB beğendirme hileleri kullanmayın.
Şimdi "sevdim sevdim b*k çukuruna düştüm." yazmış arkadaş, 23482934 beğeni. Yer miyim? Yemem.

11) Facebookta oyun isteği göndermeyin.
Açık değil mi? Bencede.

Bundan sonrası biraz kişiselleşiyor...

12) Yüzünüzde çıkan tüyleri aldırmamazlık etmeyin!
Hani bir kuaföre gitseniz kaş bıyığı 5 liraya alıyorlar. Ayda 1 gitseniz 5 lira az bir para. Lütfen gidin. Sen kadınsın ya. Dişiliğini takın biraz.

13) Deodorant (nasıl yazıldığını evat bilmiyom.) sız evden çıkmayın.
Erkeklerin sizden kaçmasını istemiyorsanız, deodorant kullanın. İki fıs 10 saniyenizi almaz!

Neyse kişisellik bu kadardı asdgas

14) One Direction'ı sevme.
Ergen derler, gözden düşersin. Hele çanta, kalem kutu ı-ı. Sakın. Deneme. YAPMA. AGHH.

15) Koluna makarna tokalardan takma.
Fail bir görüntü.

16) Nutella aşığı numarası yapma.
NUTELLAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHH. OYŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞ. OLSADA YESEK. Triplerine girmeye gerek yok, çokokrem yediğini biliyoruz sevgili türk ergeni.

17) Tumblr'dan fotoğraf alıp "Nasıl çıkmışım?" gibi yorumlar bekleme.
Arkadaşım olsan inadına girerdim tumblr'ı talan ederdim, o fotoğrafı bulup linkini gönderinin altına atardım ^^ 4/4'lük bir arkadaşım.

18) Dudakarını büzerek fotoğraf çekilme.
Bıyığın varsa belli olur. Cık yapma.

19) Fotoğrafını beğendirtmeye çalışma.
Beğenen insan beğenir kardeşim. Her an "beğenbeğenbeğen" demene gerek yok.

20) FB'da fotoğrafını beğendirtmek için 12739182 kere paylaşma.

b) KESİNLİKLE YAPMALISIN

1) GoGirl, HeyGirl gibi ergen dergileri okuma, para yatırma. Git bir Vogue al, biraz moda bilgin gelişir. Mis gibi olur ve adam gibi dergi okursun. Fena mı?

2) Tumblr edin.
(Açıklamalar yok daha yoruldum.)

3) Kendini önemse.

4) Twitter edin.

5) Tanınmayan ama sesini beğendiğin bir ünlünün hayranı ol. Bırak seni o ünlü kralice yapsın.

6) Özel giyin.
Herkes üstündekini nerden aldığını sorar. Anam aldı de. Böyle konularda birinciliği çeken yalandır.

7) Sınıfın kalbini kazan.
Kurabiye filan yap, götür.

8) Yanında her zaman acil durum çantan olsun.
İçinde; okul çorabın, ped, oje, fondöten, kapatıcı, makas, iğne-iplik ve biber gazı bulunsun.

9) Yanında her zaman iPod'un olsun!!!
iPodsuz ben çıkmam dışarı mesela. Elim kolumdur benim iPodum...

Aklıma geldikçe 1, 2, 3 şekinde konuyu genişletirim!!!

Sizi seviyorum, iyiliğinizi istiyorum.

xoxo eg.

Genç Kız TavsiyeleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin