Bir tarzınız olsun!
Kendinize ait bir tarzınız olsun. Tabii ki de burada uzun uzun nasıl tarz sahibi olunur diye anlatamam ama bana göre kötü duran bazı şeyleri söyleyebilirim:
1- Bu uzun tabanlı converse tarzı ayakkabılar -artık noluyorsa ve marka da vermiyorum dfgsg- pek hoş durmuyor bence. Tabii herkesin zevki kendine ama. Ne bileyim, yakışmıyor işte!
Ben gençlik yıllarınızda daha kibar şeyler giymenizi öneririm mesela. Babet olur, sandalet olur. Spor takılmayı seviyorsanız converse olur, spor ayakkabılar olur... Bunlar hoş şeyler, tarzınızı belirleyecek şeyler.
2- Okul eteğinizi katlamayın!
Sakın ama, sakın!
Gerçekten, bu çok önemli bir nokta. Eteğinizin boyu size göre uzun olabilir, aileniz kısa etek giymenize izin vermiyor olabilir. Ama ne olursa olsun eteğinizi katlamayın! Size göre daha güzel gözüküyor olabilir, ama inanın değil. Dışarıdan katladığınız o kadar belli oluyor ve o kadar komik duruyor ki... Bir dikkat edin. Etek katlıyorsanız da katlamayı bırakıp pantolon giymenizdir tavsiyem.
3- Küfretmeyi bırakın!
Küftetmek, evet. Küfretmek. Bazılarınıza çok cool geliyor belki de. Ama bana yeniden inanın, değil. Yaşıtlarımın çoğundan küfürler duyuyorum ve bu o kadar itici ki... Bir de erkeklerin gözünden bakmayı deneyin. İtici, itici, itici.
Diyeceğim şudur ki, küftetmeyi bırakın. Siz ağzı bozuk bir erkek değilsiniz.
4- Müzik gruplarını sadece havalı olduğu için dinlemeyin!
Duman vs. gibi gruplar dinleyince çok havalı olduğunu zanneden kızlardan da olmayın. Dinlediği müzik zevkine göre havalı olmaz kimse.
Duman dinleyin, evet. İstediğinizi dinleyebilirsiniz. Buna karıştığım yok.
Ama sırf hava için bir şeyi dinlemeyin.
Aynı şey Metallica, Guns N' Roses, Nirvana vs. için de geçerli.
Sadece dinlemek için dinlemeyin.
Bir arkadaşımdan biliyorum. Beatles'ın tişörtünü giyiyor fakat tek bir şarkısını bildiği yok. Giyiyor, çünkü neden? Beatles tişörtleri giymek çok havalı! Dinlemediğin halde giyiyorsan havalı değil, komik.
5- Hayranlığınızı abartmayın!
Aranızda mutlaka One Direction, Justin Bieber tarzı ünlüleri sevenler mutlaka vardır. Ah, böyle söylediğime bakmayın! Tabii ki de dinleyenlere saygım sonsuz! Ama dinleyenlerle de okulda, dersanede vs. çoğunlukla dalga geçildiğini biliyorum.
Tavsiyem nedir biliyor musunuz?
Sevin, dinleyin, hayran olun. Ama hayranlığınızı çok abartmayın.
Müzik zevkiniz zamanla değişeceğinden ileride çok pişman olabilirsiniz.
Ülkemizde bu fan gruplarıyla dalga geçen kişi sayısı çok. Şunu da belirtmeliyim ki, fanlıkları sapıklaştıranlardan dolayı bu dalga geçmeler. Ve tabii dışlayan, kezban gözüyle bakan da.
Okulda gördüğüm tek tük kızlardan biliyorum. Justin'in doğum tarihinin saniyesine kadar biliyor ama kendi doğum tarihini bilmiyor. Ne bileyim, biraz... Üzücü? Ve komik de duruyor açıkçası. Öğretmenlere bile Justin'i tanıtan kız, ne yazık ki öğretmenler tarafından bile "ergen" ergen olarak görülüyor. Dalga geçen erkekleri saymıyorum bile.
Bir erkek için kendinizi bu kadar mahvetmeyin. "Zayn Perrieyle nişanlanıyor, hemen bileklerimi kesmeliyim" tarzı kızlara bu sözüm. İleride umursamayacağın bir erkek için hem de... Birkaç yıla, hatta birkaç aya kadar sevmekten vazgeçeceğin bir erkek... Değer mi kendini hırpalamak onun için?
Ha, bir de şunu söylemek istiyorum. Sözüm hayranlığını düzgünce yaşayanlara değil, asla da karışmam. Şu One Direction grubunun "fanı" olan bazı kızlar... Pardon, Harry'nin boxerı, Liam'ın... Daha fazla devam edemeyeceğim. Onlardan olmayın işte. Fan olmayın demiyorum, sadece bu fanlığı sapıklaştırmayın. Daha 10-15 yaşındaki kızların profilinde böyle şeyler yazması, üzücü.
Kendinize iyi bakın! ;)