Bölüm 2

29 1 0
                                    

Ben biraz fazla kaçtım galiba her şeyden. Hep bi köşelere gömülmeler sebepsiz değildi hiçbir zaman.
Beni dipsiz kuyuya attılar ve kimse benim çırpınışlarımı, sesimi duymadı sıkıştım kaldım burda.

Ne kolaymış senin için o kapıdan çıkıp gitmek, nasıl cesaret edebildin? Ben edemem ama eden gidiyor.
En kötü yanı da o senden giderken senin de onun peşinden gitmen.

Bana en çok koyan güvendiğin, inandığın, başını omzuna rahat rahat yasladığın insanların taraf değiştirmesi. Her şeyin farkına yavaş yavaş vardığın o an. O zaman anlıyorsun işte. Ama durduk yere de bu hale gelmedik.
Mümkün değil aklının, kalbinin, ruhunun kaçak olmaması.

Tekrar bir araya gelmek imkansız ve mümkün değil yeni anladım. Bana kalan yokluğunun hatrı sadece.
O da gidecek yavaşça kapıyı kapatıp çıkacak. Ben de hasrete sarılırım elimden pek bir şey gelmez zaten.

Ağır ağır söndü her şey. Değişti, eksildi en kötüsü de bir bir tükendi.
Tek kişilik aşk bu. Sen gittin, ben kaldım. Sensiz kaldım.
Ölmedim ama yaşamaya da benzemiyor.

Hiçbir şey hissetmemek nedir bilir misin bilmiyorum ama ölümden sonraki en ağır şey.
Herkes bir gün gidecek kabul ama yarı yolda bırakıp gitmek de neyin nesi? Ne kapı bıraktım kırılıp dökülmedik ne de cam ama engel olamadım gitti.

Aşk bu dünyada uğruna nefes alınabilecek tek duygu.
Sevdiğiniz insana sahip olun veya olmayın  fakat onunla yaşamayı, onu her an içinizde yaşatmayı öğrenin. İnanın her şey daha güzel olacak.

Sadece düşüncelerde mutlu olabilen ve bir araya gelemeyen iki aşık. Benim hikayemin kahramanı da başrolü de Murat.

Bu Murat ve Ezel'in hikayesi..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 14, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Benim HikayemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin