Mitchie Torresová otevřela oči. Sluneční paprsky tančily po její posteli a venku švitořili ptáci. Usmála se. Ani v nejdivočejších snech ji nenapadlo, že se kdy dostane na Camp Rock. A teď tu začínala už druhou sezónu! Jak odhrnovala peřinu, štípla se do paže. Ne, rozhodně to nebyl sen. Pořád byla na tom nejlepším táboře na světě. Nejdříve se zdálo, že jakmile skončí Velký koncert, ona a její matka sklidí Conniin ,,catering" a pojedou domů. Pak ale ředitel Camp Rocku, Brown Cesario, požádal Connie, aby se zdržela ještě na delší sezónu. A to znamenalo, že Mitchie zůstává taky! Ode dneška se mohla těšit na další dny plné zpěvu, tance a panování, které stráví se svými novými přáteli. Jen na to pomyslela, radostí celá zářila.
Caitlyn Gellarová, Mitchiina nejlepší kamarádka na kempu, seděla na své posteli. Na kolenou měla položeny laptop, který nosila neustále s sebou. ,, Ježíš!" řekla, když uviděla Mitchiina úsměv. ,,Ještě jsi ani nestala a už jsi tak šťastná!"
Mitchie si protáhlá ruce za hlavou. ,,Jasně že jsem! Nastal další den na Camp Roku!" Jak kolem mžoutala ospalýma očima, spatřila laptop. ,,Na čem pracuješ?" zeptala se.
,,Pojď se podívat," řekla Caitlyn vzrušeně. Ťukla do klávesy a chatku náhle zaplnil rytmus plný energie. ,,To zní skvěle!" vykřikla Mitchie a pokyvovala hlavou v souladu hudbou.Caitlyn se usmála a vypnula to. ,,Děkuju," odvětila. ,,Je skvělé, že taky teď bydlíme spolu. Už se nemusíme vypořádávat s Tess Tylerovou a jejím okolím."
Mitchie přilývka a vstávala z postele. Dlouhé hnědé vlasy si stahlabdo culíku. ,,Bude mi chybět Ella a Peggy," poznamenala Mitchie na účet svých bývalých spolubydlících. ,,Ale jsem ráda, že mám teď od Tess větší odstup. I když se po Velkém koncertě chovala lépe, myslím, že budu potřebovat víc času a důkazů, abych ji to uvěřila." Stačilo se jen letmo zmínit o Trss, aby to Mitchie pokazilo náladu. Takové myšlenky ale rychle zahnala. Byl přece čas na nový začátek!
,,Na jaký důkaz čekáš?" zeptala se Caitlyn. ,,Já, no, třeba bych chtěla vidět, jak zachraňuje děti, jak krmí chudé...." její hlas se vytratil.
Mitchie se usmála. Caitlyn se nikdy nebála říct, co si myslím - což byla vlastnost, kterou si někdy přála mít i Mitchie.
Zaskřípění dveří přimělo obě dívky se otočit, ve dveřích stál Brown, na sobě měl džíny a tričko Van Helen. Vypadal úplně jako rocker - což tak nějak vlastně i byl. Brown byl jedním ze zakládajících členů kapely Wet Crows a nadání pro hudbu se u nich v rodině jednoznačně dědilo. Jeho synovec, Shane Gray, byl slavná popová hvězda, hostující instruktor v Camp Rocku - a v neposlední řadě také kamarád Mitchie.
Poté, co dívky pozdravil, se jich zeptal, jestli jsou ještě pořád v euforii po Velkém koncertě. Mitchie a Caitlyn se usmály. Pořád se to zdálo jako sen. Od chvíle, kdy je Tess obvinila z krádeže svého náramků pro štěstí, jim totiž Brown zakázal účast na všech aktivitách až do Velkého koncertů - což byla zatím největší událost léta. Naštěstí nakonec našly způsob, jak vystoupit, na jevišti, a Mitchie opravdu zazářila.
Celý kemp byl nadšený její písní - i včetně Shana. Ukázalo se, že Mitchie byla dívka, kterou se snažil najít celé léto. Dívka s ,,Hlasem". Když si to uvědomil, vyskočil na pódium a začal zpívat s ní. Byl to úžasný konec a skvělý začátek zároveň.
Mitchie Velký koncert nevyhrála, ale na tom nezáleželo. Byl na pódiu, před všemi zpívat svou písničku a necitit se přitom nervózní byl naprosto nepopsatelný pocit. ,,To se vsaď!" vykřikla Caitlyn. A usmívala se stejně jako Mitchie.
,,Jsem řád, že to slyšel," řekl Brown. ,,Ale teď už opravdu musím jít přivítat nové účastníky kempu a zařídit vše ostatní." Na rozloučenou jim zamával, dokráčel a zabouchl za sebou. Za chvíli bylo slyšet, jak dupe dolů ze schodů.
,,Zajímalo by mě, jací budou ti noví," uvažovala Mitchie. Bude zábavné mít tu nové tváře, ale zároveň byla ráda, že se vrátily i ty známé - Lola, Peggy, Andy, Barron, Sander, Ella, a dokonce i Tess.
,, Myslím, že to brzy zjistíme," odpověděla Caitlyn. ,,Ale předtím bych mohly zkusit vytvořit nějakou vlastní píseň, než skončí léto, co říkáš? To ale bude spousta práce. " ,,Jasné,"řekla Mitchie. Proběhla spokojen ke své skříní, popadla fialové tričko a dzimovou sukni. Oblékla se, rychle si vycistila zuby a učesala vlasy.
,,Přejí pěknou zábavu se Shanem." řekla Caitlyn, když Mitchie mířila ke dveřím.
Ta se začervenala: ,,Jak jsi věděla, že jdu navštívit Shana?"
Caitlyn obrátila oči v sloup: ,,Možná neustále sleduji obrazovku počítače, ale nejsem slepá!"
ČTEŠ
Camp Rock
RandomKdyž Mitchie zjistí, že je uz podruhé pozvána na Rock tábor, slova prostě nemohou vyjádřit její vzrušení. Má za sebou velký koncert a čekají na ni další kamarádi, takže ví, že tohle léto bude úžasné. Navíc je tu spousta nových účastníků kempu, s ni...