2.kapitola

47 1 0
                                    

,,Není to náhodou ten zlobivý kluk z Connecticut Three?" zeptala se Mitchie, jak nakukovala přes kmen vykotlaného stromů. Shane Gray seděl na lavičce nedaleko odtud a čekal na ni. Usmála se na sebe a Mitchie se prosadila něho.
,,Hele, možná mě sem dostala image špatného kluka," za vtipkoval, ,,ale už jsem úplně vyčerpány!"
Shane se do Camp Rocku dostal tak trochu náhodou. Po skandálu při natáčení v televizi se jeho manažer a kamarád ze skupiny rozhodli, že by byla vhodná nějaká dobrá reklama. Takže mu zabalili věci a poslali ho na Camp Rock. Doufám, že mu práce hostujícího instruktora pomůže srovnat si věci v hlavě.
,,Hmmm.." škádlila ho Mitchie, ,,ten čerstvý vzduch opravdu dělá zázraky.''
Shane se ušklíbl. Mitchie měla pravdu, ale jen napůl. Kemp byl základ, ale bylo tu něco víc než jen to. Byla to právě Mitchie a její podpora, co ho přimělo se změnit. Chtěl ji to zrovna říct, když vtom se ozval známý hlas.
Dole na cestě zpozorovali Tess, jak k nim přichází. Jako obvykle byla na kemp pořádně nastrojená, v blýskavé halence a legínách. Medailonek, který měla na krku, se na sluníčku trpytil a zlatý náramek pro štěstí zářil, jak se pohybovala.
,,Shane! Všude jsem tě hledala," řekla Tess a usmála se na něj širokým úsměvem. Mitchie!" dodala se zklamáním v hlase. ,,Myslela jsem, že jsi odjela."
,,Ne, " řekla šťastně Mitchie, ,,Brownovi velmi chutná kuchyně mojí mamky, takže zůstáváme!"

,,To je úžasné," pravila Tess neupřímně. ,,Doufám, že nebudeš muset strávit všechen čas prací v kuchyni," dodala zlomyslně.
Mitchie se zhluboka nadechla. Věděla, že Tess nebyla ve skutečnosti zla. Byla tak trochu primadona. Což nebylo moc velké překvapení. Koneckonců její máma byla zpěvačka, která vyhrávala ceny a natáčela jednu desku za druhou. Pro Tess byl status a postavení všechno. Mitchie dokonce lhala a předstírala, že je někdo jiný, aby na ni udělala dojem. Když Tess zjistila pravdu - že Mitchie je ve skutečnosti dcera pomocné síly v kuchyni - pěkně jí to osladila. Ale to bylo dříve. Teď už byla Mitchie mnohem sebevědomější.
,,Budu pomáhat mamince," řekla Mitchie s úsměvem, ,,ale to neznamená, že se nebudu naplno věnovat hudbě. A...," nemohla se pomoct a dodala: ,,... dám všechno do další soutěže."
,,Hele!" přerušil Shane obě dívky, ,,Tess, ty jsi mě hledala?"
Tess mávla rukou: ,,To je jedno," řekla povýšeně, ,,povím ti to později." Zatřásla hlavou a odhodila dlouhé blonďaté vlasy z ramen. ,,Musím už jít. Bude mi volat moje máma z nějaké párty v Hamptonu, tak to nechci zmeškat."
Otočila se a zamířila pryč stejnou cestou, jakou předtím přišla, a nechala Shane a Mitchie zase o samotě. ,,Takže, co jsi mi to chtěla říct?" zeptala se Mitchie ostýchavě.

,,Och." Shane se kousl do rtu. Tess ten okamžik úplně zkazila. ,,Chtěl jsem ti říct, že...uf, Natě nás přijede navštívit," zalhal.
Mitchie se na něj zašklebil. Nate byt členem Connect Three. Potkala se s ním na Velkém koncertě a věděla, jak moc pro Shana znamená. Bude fajn, když bude poblíž. Mitchie se podívala na hodinky a zalapala po dechu.,,Ale ne! Musimbuz jít!" vykřikla. ,,Povinnost v kuchyni volá, že už odcházím. Promluvíme se pozdeji, ano?"
,,Jasně," odpověděl Shana. ,,Opravdu bych, aby sis poslechla tu písničku, kterou jsem s Peggy složili," řekl jí. ,,Rád bych znal tvůj názor."
Mitchie byla nadšená. ,,Samozřejmě!" vykřikla. ,,Udělala bych to klidně i teď, kdybych nemusela pomáhat." ,,Mas své povinnosti," řekl Shana s úsměvem. ,,Jen na to nezapomněl!"

,,Nezapomenu, slibuju. "Mitchie mu na pozdrav zamávala a vydala se cestou dolů. Jak ji Shana sledoval, když běžela pryč, zakroutil hlavou. ,,Shane, někdy tě vážně nechápu," povídal sám sobě. Z kapsy vylovil mobilní telefon a vytočil číslo. ,,Hej, Nate," řekl, když se ozvala hlasová schránka jeho přítele. ,,To jsem já. Doufám, že máš teď volno, abys sem mohl přijet, protože tak nějak potřebuju, abys dorazil. A to hned teď."

Camp RockKde žijí příběhy. Začni objevovat